• Anonym (Lova)

    Hur skulle ni reagera.

    Vi har dejtat i 5 månader och idag så bytte vi julklappar, han köpte ett line och en stringtrosa max 400 kr om ens det jag blev hursomhelst jätte glad tacksam och allt och visa der på alla sätt och vis, dessutom när vi skiljdes åt tackade jag för julklappen. jag gav honom en plånbok samt underkläder . Han var inte nöjd det såg jag på honom, han sa inte ens tack utan gav mig en kram sen var det inte mer med det. lade sammanlagt a 800kr och till saken hör jag är student och han har jobb där han tjänar två ggr mer än mig. Jag är så ledsen och besviken. Hur hade ni reagerat?

  • Svar på tråden Hur skulle ni reagera.
  • Anonym (Lova)

    Måste finnas några fler nattugglor

  • Anonym (Naughty40)

    Det kan inte vara så att han helt enkelt visar uppskattning i handling hellre än ord då? Tänker att kramen är han sätt att tacka...

  • Anonym (Lova)

    Hade kunnat vara så men så är han inte, utan tvärtom han är väldigt verbal.

  • Anonym (.)

    Vad är det du är förbannad på?
    Att du valde att lägga ut dubbelt så mycket ppengar som honom?
    Att han inte blev nöjd?
    Att han inte sa tack?
    Att han borde ha lagt ut 2ggr mer pengar eftersom han tjänar 2ggr så mycket?
    Att du inte fått valuta för pengarna?
    Att du räknade med mycket bättre present?

    Så många frågor så lite svar...

  • Anonym (FörDyrt)

    Du skulle inte ha lagt ut så mycket på presenter speciellt när du är student, det hade säkert räckt om du lagat mat åt honom eller något.

  • Anonym (Lova)
    Anonym (.) skrev 2021-01-15 00:21:06 följande:

    Vad är det du är förbannad på?

    Att du valde att lägga ut dubbelt så mycket ppengar som honom?

    Att han inte blev nöjd?

    Att han inte sa tack?

    Att han borde ha lagt ut 2ggr mer pengar eftersom han tjänar 2ggr så mycket?

    Att du inte fått valuta för pengarna?

    Att du räknade med mycket bättre present?

    Så många frågor så lite svar...