• Anonym (inte pryd men privar)

    min tjej skämmer ut mig inför andra

    min tjej och jag har vart ett par i flera år vi har det bra och vi är fortfarande kär men hon är väldigt öppen om sitt sexliv med sin vänner. hon har flera gånger sgt saker helt öppet för mina och sin vänner som jag tycker är privat och som handlar om mig. . det är som att hon skryter om att ja har så stor kk att vi har svårt med sex och det är inte nåt jag är så jättestoltöver direkt men oavsett vad jag säger till henne så tr hon dt inte på allvar utan verkar tro att jag larvar mig när jag säger att jag inte vill det åtminstone inte när jag är med och Höör hon kan typ svara att jag är löjlig och att alla jäklar är avundsjuka typ men jag känner inte alls så jag tycker det är pinsamt bara det räcker med att det är besvär mellan oss alla behöver inte veta

  • Svar på tråden min tjej skämmer ut mig inför andra
  • Anonym (Hold my beer)

    Vad tänker du göra åt det då? Tänker du säga åt henne på skarpen så hon fattar nån gång? Och vad gör du om hon inte slutar, ska du bara ta det då eller sätta relationen på sin spets? Fy fan om en partner skulle diskutera mina könsdelar med någon annan, jag hade dumpat där och då.

  • Anonym (eee)
    Anonym (inte pryd men privar) skrev 2021-01-15 20:36:07 följande:

    min tjej och jag har vart ett par i flera år vi har det bra och vi är fortfarande kär men hon är väldigt öppen om sitt sexliv med sin vänner. hon har flera gånger sgt saker helt öppet för mina och sin vänner som jag tycker är privat och som handlar om mig. . det är som att hon skryter om att ja har så stor kk att vi har svårt med sex och det är inte nåt jag är så jättestoltöver direkt men oavsett vad jag säger till henne så tr hon dt inte på allvar utan verkar tro att jag larvar mig när jag säger att jag inte vill det åtminstone inte när jag är med och Höör hon kan typ svara att jag är löjlig och att alla jäklar är avundsjuka typ men jag känner inte alls så jag tycker det är pinsamt bara det räcker med att det är besvär mellan oss alla behöver inte veta


    Hur gamla är ni? Det låter som om hon är 14 och "skryter" om att hon har kille. Hur reagera andra när hon pratar? Om hon inte bryr sig om vad du säger till henne, kanske hon lyssnar om någon kompis säger åt henne? 
  • Anonym (skryttråd)

    Har samma problem.... Sitter med sina kompisar och snackar om min falukorv, hon kan inte gå efteråt, alla orgasmer tar kål på henne osv. Inte mitt fel att jag är en superälskare, vill inte att alla hennes snygga kompisar ska veta det ju!

  • Snäll men inte tråkig
    Anonym (inte pryd men privar) skrev 2021-01-15 20:36:07 följande:

    min tjej och jag har vart ett par i flera år vi har det bra och vi är fortfarande kär men hon är väldigt öppen om sitt sexliv med sin vänner. hon har flera gånger sgt saker helt öppet för mina och sin vänner som jag tycker är privat och som handlar om mig. . det är som att hon skryter om att ja har så stor kk att vi har svårt med sex och det är inte nåt jag är så jättestoltöver direkt men oavsett vad jag säger till henne så tr hon dt inte på allvar utan verkar tro att jag larvar mig när jag säger att jag inte vill det åtminstone inte när jag är med och Höör hon kan typ svara att jag är löjlig och att alla jäklar är avundsjuka typ men jag känner inte alls så jag tycker det är pinsamt bara det räcker med att det är besvär mellan oss alla behöver inte veta


    Antingen är hon helt enkelt bara otroligt barnslig eller så har hon noll respekt för din integritet.

    Är det något som är löjligt så är det att ständigt prata om sin partners könsorgan med allt och alla. Så beter sig normalt inte vuxna människor. Men hon kaske inte är vuxen?
  • Anonym (inte pryd men privar)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2021-01-15 21:18:53 följande:

    Vad tänker du göra åt det då? Tänker du säga åt henne på skarpen så hon fattar nån gång? Och vad gör du om hon inte slutar, ska du bara ta det då eller sätta relationen på sin spets? Fy fan om en partner skulle diskutera mina könsdelar med någon annan, jag hade dumpat där och då.


    jag vet inte vad jag vill göra. vi har det rätt bra utom det.jag vill inte heller riktigt visa för henne att jag bryr mig så mycket för det blir mer som att det blir jobbigare ifall hon ändå fortsätter trots det. o då blir det ju problem på riktigt liksom. jag tycker om henne så mycket o risken blir ju att det skulle förstöra nåt.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (inte pryd men privar) skrev 2021-01-15 23:52:01 följande:

    jag vet inte vad jag vill göra. vi har det rätt bra utom det.jag vill inte heller riktigt visa för henne att jag bryr mig så mycket för det blir mer som att det blir jobbigare ifall hon ändå fortsätter trots det. o då blir det ju problem på riktigt liksom. jag tycker om henne så mycket o risken blir ju att det skulle förstöra nåt.


    Du måste skaka hennes bas. Alltså hennes fötter, psykiskt menat. Med det menar jag att du ska gå på än hårdare, för nu tror hon att hon.gör dig en tjänst och att du gläds åt det egentligen.ened ditt inlägg så bevisar du ju att du faktiskt inte gör det. Vad du behöver är att skrämma henne om det faktum att hon kan förlora dig om hon fortsätter. En det är helt ditt egna val om du vill vara en kuk eller en COOK. För just nu är du bara en cook så att säga. Om du förstår vad jag menar. Men då du har en stor uppenbarligen så kan du lika gärna vara otrogen.. för hon kommmer komma krypandes ändå efteråt, och då kan du ställa det som ett krav. Att hon ska sluta snacka. Ta hennes bästa vän. Så kanske hon fattar att vara rädd om det hon har tillgång till!
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (inte pryd men privar) skrev 2021-01-15 23:52:01 följande:
    jag vet inte vad jag vill göra. vi har det rätt bra utom det.jag vill inte heller riktigt visa för henne att jag bryr mig så mycket för det blir mer som att det blir jobbigare ifall hon ändå fortsätter trots det. o då blir det ju problem på riktigt liksom. jag tycker om henne så mycket o risken blir ju att det skulle förstöra nåt.
    Så du ska låta henne mobba dig.... ? Det är dags att du läser på om destruktiva förhållanden.
  • Anonym (inte pryd men privar)
    Snäll men inte tråkig skrev 2021-01-15 21:42:15 följande:

    Antingen är hon helt enkelt bara otroligt barnslig eller så har hon noll respekt för din integritet.

    Är det något som är löjligt så är det att ständigt prata om sin partners könsorgan med allt och alla. Så beter sig normalt inte vuxna människor. Men hon kaske inte är vuxen?


    detta sker som sagt mest när hon fått i sig en del alkohol och då blir väl ingen direkt mogen även om detta kanske är lite extra barnsligt. det som stör mig mest är att jag inte verkar kunna visa att jag menar allvar med det jag säger. hon viftar bara bort det som om jag skämtade typ.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (inte pryd men privar) skrev 2021-01-16 20:58:18 följande:
    detta sker som sagt mest när hon fått i sig en del alkohol och då blir väl ingen direkt mogen även om detta kanske är lite extra barnsligt. det som stör mig mest är att jag inte verkar kunna visa att jag menar allvar med det jag säger. hon viftar bara bort det som om jag skämtade typ.
    Då ska du vara glad att du inte är min son... hans sambo berättade fnittrig och vinglad om hur välutrustad min son är.

    Varken han eller jag uppskattade det kan jag säga.
  • Anonym (inte pryd men privar)
    Anonym (Japp) skrev 2021-01-16 01:07:24 följande:

    Du måste skaka hennes bas. Alltså hennes fötter, psykiskt menat. Med det menar jag att du ska gå på än hårdare, för nu tror hon att hon.gör dig en tjänst och att du gläds åt det egentligen.ened ditt inlägg så bevisar du ju att du faktiskt inte gör det. Vad du behöver är att skrämma henne om det faktum att hon kan förlora dig om hon fortsätter. En det är helt ditt egna val om du vill vara en kuk eller en COOK. För just nu är du bara en cook så att säga. Om du förstår vad jag menar. Men då du har en stor uppenbarligen så kan du lika gärna vara otrogen.. för hon kommmer komma krypandes ändå efteråt, och då kan du ställa det som ett krav. Att hon ska sluta snacka. Ta hennes bästa vän. Så kanske hon fattar att vara rädd om det hon har tillgång till!


    jag har nog lite svårt och bete mig så illa mot nån överhuvudtaget och allra minst nån jag gillar. men du har nog rätt i att jag kan bli tydligare för uppenbarligen går inte budskapet fram eftersom hon gör om det hela tiden det är som att hon tror sig veta bättre vad jag behöver jag själv.
  • Anonym (inte pryd men privar)
    Anonym (Lisa) skrev 2021-01-16 21:01:54 följande:

    Då ska du vara glad att du inte är min son... hans sambo berättade fnittrig och vinglad om hur välutrustad min son är.

    Varken han eller jag uppskattade det kan jag säga.


    nä så illa har det inte blivit och där tror jag nog hon skulle dra gränsen hon med faktiskt. Hoppas jag!! även om de redan vet om det så skulle det nof bli lite stelt minst sagt. det är ju inte normalt o prata sexliv med svärföräldrar.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Lisa) skrev 2021-01-16 21:01:54 följande:

    Då ska du vara glad att du inte är min son... hans sambo berättade fnittrig och vinglad om hur välutrustad min son är.

    Varken han eller jag uppskattade det kan jag säga.


    Så fruktansvärt pinsamt. För alla inblandade. Vem f*n vill höra nåt om sin sons penis?! Hur kunde hon ens komma på tanken att prata om den med dig?! Och stackars din son!
  • Anonym (inte pryd men privar)
    Anonym (skryttråd) skrev 2021-01-15 21:23:02 följande:

    Har samma problem.... Sitter med sina kompisar och snackar om min falukorv, hon kan inte gå efteråt, alla orgasmer tar kål på henne osv. Inte mitt fel att jag är en superälskare, vill inte att alla hennes snygga kompisar ska veta det ju!


    nu kan jag ju tillägga att hon pratar om det lite mer negativt än att orgasmerna rar kål på henne. även om hon säger att det är bättre än vad det är . vi har ett uselt sexliv och jag ser ingen anledning till att hon skulle tycka annorlunda det består i verkligheten mest av att hon ställer upp tills hon inte pallar mer och nån orgasm har hon nig aldrig fått med mig när vi knullat. men hon säger inte sånt till andra utan mer att jag är skön men för stor typ
  • Anonym (skryttråd)

    Ok, var ju lite ironisk för jag trodde det var en skryttråd o du ett troll. Men då är det ju lite synd tycker jag. 

  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Jag) skrev 2021-01-16 21:12:56 följande:
    Så fruktansvärt pinsamt. För alla inblandade. Vem f*n vill höra nåt om sin sons penis?! Hur kunde hon ens komma på tanken att prata om den med dig?! Och stackars din son!
    Ja man undrar.
    Nu är det ett bra tag sedan och jag hoppas att iallafall sonen har glömt det.

    Det blev riktigt pinsamt, speciellt för honom. 
    Anonym (inte pryd men privar) skrev 2021-01-16 21:11:03 följande:
    nä så illa har det inte blivit och där tror jag nog hon skulle dra gränsen hon med faktiskt. Hoppas jag!! även om de redan vet om det så skulle det nof bli lite stelt minst sagt. det är ju inte normalt o prata sexliv med svärföräldrar.

    Man ska inte skylla på alkohol men utan vinet tror jag inte att jag fått denna livsviktiga information. Tungan ute
  • Anonym (Japp)
    Anonym (inte pryd men privar) skrev 2021-01-16 21:05:16 följande:
    jag har nog lite svårt och bete mig så illa mot nån överhuvudtaget och allra minst nån jag gillar. men du har nog rätt i att jag kan bli tydligare för uppenbarligen går inte budskapet fram eftersom hon gör om det hela tiden det är som att hon tror sig veta bättre vad jag behöver jag själv.

    Ja bra av dig. Hatar otrohet så var dumt att skriva så. Blev irriterad bara p ga hennes nonchalans mot dig. Men du kan ju alltid skrämma henne med, Så många tjejer har kontaktat mig då dom har på ett eller annat sätt fått reda på att jag har en stor kuk. Jag vill ta en paus på 2-4 veckor och fundera om vi ska fortsätta det här.


    Du måste våga skrämma henne helt enkelt. "Men du vet ju att jag inte har några problem att haffa ligg när jag har så stor! Nu ska jag ta en funderare på om jag vill fortsätta med dig då jag har så många valmöjligheter och du har slutat lyssna till min önskningar och det jag säger. Känner bara att jag inte kommer må bra i den här relationen om det ska fortsätta vara på det sättet."


    -Något liknande iallafall.


    Bra att du är snäll iallafall, men man ska inte vara för snäll när andra inte respekterar en heller! 

  • Anonym (Japp)
    Anonym (inte pryd men privar) skrev 2021-01-16 21:16:04 följande:
    nu kan jag ju tillägga att hon pratar om det lite mer negativt än att orgasmerna rar kål på henne. även om hon säger att det är bättre än vad det är . vi har ett uselt sexliv och jag ser ingen anledning till att hon skulle tycka annorlunda det består i verkligheten mest av att hon ställer upp tills hon inte pallar mer och nån orgasm har hon nig aldrig fått med mig när vi knullat. men hon säger inte sånt till andra utan mer att jag är skön men för stor typ

    Såg detta nu. Ställer ju mina texter på kant en del. Ni kanske skulle söka hjälp utav en sexteraput eller liknande ? Eller så får du börja använda tungan likt en lizzard ^^


    Det hon håller på med enligt denna nya information är snarare ett rop på hjälp, på hur ni ska kunna lösa problemet. För klart hon också vill så orgasm.


    Kolla över det om ni kan få hjälp av någon. För trots allt så tycker ni ju om varandra och vill vara med varandra.

  • Snäll men inte tråkig
    Anonym (inte pryd men privar) skrev 2021-01-16 20:58:18 följande:
    detta sker som sagt mest när hon fått i sig en del alkohol och då blir väl ingen direkt mogen även om detta kanske är lite extra barnsligt. det som stör mig mest är att jag inte verkar kunna visa att jag menar allvar med det jag säger. hon viftar bara bort det som om jag skämtade typ.
    Du får helt enkelt förklara för henne att du menar allvar om du vill ha en förändring.

    Och om hon vill ha en förändring när det gäller sexlivet så är det ni två som ska kommunicera med varandra för att hitta en lösning och inte att hon ska gå omkring och babbla om dina privataste kroppsdelar till hela världen  när hon är full. Det blir absolut ingenting bättre av.

    Om det nu är så att din penis är så stor att det skapar problem i sexlivet finns det ju faktiskt en hel del konkreta saker som kan göra det bättre. Men hennes barnsliga fyllebabbel är absolut inte en av dem. Hon kanske behöver betydligt mer och längre förspel? Hon kanske behöver vara våtare för att samlaget ska bli skönt och inte obehagligt?
    Lösningen på sådana problem du skriver om i ditt sista inlägg  är  t.e.x mer och längre förspel i kombination med glidmedel, inte pinsamt, integritetskränkande fyllebabbel till människor som inte har  ett dugg med ert sexliv att göra som din tjej verkar tro.
  • Leostar
    Anonym (inte pryd men privar) skrev 2021-01-16 21:16:04 följande:
    nu kan jag ju tillägga att hon pratar om det lite mer negativt än att orgasmerna rar kål på henne. även om hon säger att det är bättre än vad det är . vi har ett uselt sexliv och jag ser ingen anledning till att hon skulle tycka annorlunda det består i verkligheten mest av att hon ställer upp tills hon inte pallar mer och nån orgasm har hon nig aldrig fått med mig när vi knullat. men hon säger inte sånt till andra utan mer att jag är skön men för stor typ
    Vem vet, hon kanske är frustrerad och det här är hennes sätt att hantera frustrationen.
    jobba på att bli en bättre älskare så kanske det blir ändring.
Svar på tråden min tjej skämmer ut mig inför andra