• Anonym (Jag är 37)
    Mon 18 Jan 2021 00:02
    495 visningar
    30 svar
    30
    495

    Helt förstörd

    Hej,

    Jag hade en dejt för ett tag sen och vi hade chattat o så ett tag innan vi sågs. Det hon sökte efter var en stabil relation o skaffa barn o så precis som jag. Dagen kom då vi dejtade och hon reste drygt 15 mil enkel resa för att träffa mig. Allt flöt på okej på dejten med samtal och så sen hamnade vi i säng tillslut. Det var helt fantastiskt. Men efteråt ville hon inte sova kvar utan åkte hem igen rätt sent.

    Dagen efter sa hon att det hade vart trevligt på dejten men att det inte fanns någonting att bygga vidare på mellan oss!?!? Och jag som äntligen trodde att jag hittat nån som ville mer då vi faktiskt hamnade i säng och jag vet att hon tyckte sexet var bra för hon fick ett okontrollerat skratt anfall efteråt och bad om ursäkt för hon inte kunde hjälpa det när hon hade fått härliga orgasmer...

    Så här ligger jag nu ensam o jävlig och funderar playade hon bara mig för sex? :( Hur kan man ligga med nån för att dagen efter säga att det inte fanns nåt att bygga vidare på? Är detta vanligt beteende? Vad fan gick fel?

  • Svar på tråden Helt förstörd
  • Anonym (Jadk)
    Mon 18 Jan 2021 03:58
    #1

    Det finns folk för allting! :)

    Men ja, det är vanligt nu för tiden att det blir så som det blev för dig. Hänt de flesta av oss någon gång skulle jag tro!

  • Anonym (Parad­ox)
    Mon 18 Jan 2021 07:08
    #2
    Anonym (Jag är 37) skrev 2021-01-18 00:02:44 följande:

    Så här ligger jag nu ensam o jävlig och funderar playade hon bara mig för sex? :( Hur kan man ligga med nån för att dagen efter säga att det inte fanns nåt att bygga vidare på? Är detta vanligt beteende? Vad fan gick fel?


    Det har jag gjort. Minns en magisk kväll med en tjej, men sen kände jag inte alls samma som jag gjorde just då.
    Tjejer kommer hävda att de inte alls bara ligger för en kväll, att de har mer klass än så Drömmer
  • Anonym (Ylva)
    Mon 18 Jan 2021 07:11
    #3

    Finns säkert ligg närmare än dig så nej hennes avsikt var att se om du var något att ha. Hon kände inte rätt känsla och vad som var avgörande är svårt att veta. Kanske det klassiska att allt var trevligt men inte mer.

  • Anonym (Rut)
    Mon 18 Jan 2021 07:13
    #4
    +3

    Sådär har väl män alltid gjort i alla tider! Nej, jag vet: inte alla män.

    Antingen så gjorde hon det eller så tyckte hon att du inte var snygg?

  • Anonym (Parad­ox)
    Mon 18 Jan 2021 07:14
    #5
    Anonym (Ylva) skrev 2021-01-18 07:11:01 följande:

    Finns säkert ligg närmare än dig så nej hennes avsikt var att se om du var något att ha. Hon kände inte rätt känsla och vad som var avgörande är svårt att veta. Kanske det klassiska att allt var trevligt men inte mer.


    Ja, han dög för ett ligg, men inte mer. Det klassiska som tjejer alltid gnäller över.
  • Anonym (Parad­ox)
    Mon 18 Jan 2021 07:15
    #6
    Anonym (Rut) skrev 2021-01-18 07:13:36 följande:

    Sådär har väl män alltid gjort i alla tider! Nej, jag vet: inte alla män.


    Men det var det första du tänkte på: typiskt män att bara vilja ha ett ligg.
  • Anonym (Tjej3­8)
    Mon 18 Jan 2021 07:37
    #7

    Tråkigt för dig ts att det blev så här :( Men tyvärr är det något som de flesta av oss fått vara med om i livet någon/några gånger. Man får acceptera o gå vidare men det gör ont som f-n. Var glad över att du iallafall fick en förklaring och att hon inte bara "försvann" utan ett ljud.

    Jag var i ett långt förhållande på 14 år som tog slut och det tog mig 3 år att komma över. Efter de 3 åren när jag började dejta så "vaknade jag upp" kändes det som till en hård dejtingvärld. Folk som leker med ens känslor, låtsas vara seriösa men ville bara ha sex, personer som ghostar, ljuger, manipulerar, säger ena stunden att de har starka känslor och sen några timmar senare eller nästa dag blir man dumpad osv osv. Men det är viktigt att inte ge upp ändå för alla människor är ju såklart inte så men sånt här har fått iallafall mig att bli lite rädd..

  • Anonym (Solo)
    Mon 18 Jan 2021 08:44
    #8
    +2

    Ja, det är ett väldigt vanligt beteende. Tyvärr. Många är ute efter sex och försvinner så fort de har fått det.

    Ett sätt att sålla ut är se till att umgås ett tag utan sex. Förhoppningsvis märker man då om personen är intresserad av en som person. Den som främst söker sex droppar antagligen av rätt fort när sex inte erbjuds, så att säga.

  • Anonym (Parad­ox)
    Mon 18 Jan 2021 08:48
    #9
    -2
    Anonym (Solo) skrev 2021-01-18 08:44:25 följande:

    Ett sätt att sålla ut är se till att umgås ett tag utan sex. Förhoppningsvis märker man då om personen är intresserad av en som person. 


    Fast då är han omanlig, och hon känner sig oattraktiv, okvinnlig, och osexig.
  • Anonym (Solo)
    Mon 18 Jan 2021 09:28
    #10
    Anonym (Paradox) skrev 2021-01-18 08:48:53 följande:

    Fast då är han omanlig, och hon känner sig oattraktiv, okvinnlig, och osexig.


    Det får ju stå för dig, man är olika. Jag har dejtat på det sättet och har männen inte haft det intresset så får det vara för min del. För mig är det viktigt att få känna att jag är intressant som person, inte som sexobjekt.
Svar på tråden Helt förstörd