• Anonym (Sprakande)

    Tinder och sexuella preferenser

    Din kuk är minst medel.
    Det var det första hon skrivit i sin pres.
    Skrattande
    Någon mer som skriver liknande i sin pres.? Killar som vill att tjejen minst har c-kupa? Tjejer som vill att killen ska ha minst medel?

  • Svar på tråden Tinder och sexuella preferenser
  • Anonym (Nope)

    Nope, men det kryllar av män som snabbt leder in konversationen på bystmått, intimrakning och sexuella preferenser. Undrar om dom någonsin får napp?

  • Sk007

    Hon som ts skriver om tycker uppenbarligen att kukstorleken är viktig. Att bröststorlek och kukstorlek inte är samma sak behöver väl knappast nämnas?

    Grejen tror jag är att det finns massor av människor som har sin "måsten". En del kan inte tänka sig en liten kuk, en del kan inte tänka sig en A-kupa, en del kräver en längd på över 185cm, en del kräver en viss hårfärg osv.

    På tinder insåg jag snabbt att det var enklast att skriva ut sin längd, för det var annars den absolut vanligaste frågan man fick. Innan jah skaffade tinder hade jag inte förstått att det var jätteviktigt för så många tjejer.

  • Anonym (Stor nog att dela på)

    Man får väll skriva vad man vill och låta bli att svara på det man vill.

    Personligen hade jag bara gått vidare. Som jag gör med alla som på något sätt känns konstiga.

  • Anonym (Jösses)

    Skriv att du söker stora fittor så kan de dra sin egna slutsats...

  • Physalis

    Har aldrig varit på tinder men jag gissar att många har kompromisslösa önskemål som de vill ska uppfyllas vare sig de skriver ut det i klartext eller inte. Har sett folk i andra trådar som t ex bara letar efter smala personer och inte ens börjat prata med någon om denne inte har en helkroppsbild som visar en smal kropp.

    Att skriva ut något sådant innebär ju att läsaren kommer få chansen att gilla/ogilla att kravet/önskemålet uttrycks. Man får väl hoppas att hon är väl medveten om att hon antagligen skrämmer bort folk som passar in på kravet men som ogillar att hon skriver så.


    Korrekturläser som en kratta
  • Anonym (Blåmesen)

    Har själv haft liknande funderingar kring detta. Föredrar själv över medel. Eller egentligen är det ett krav...

    Vill varken ha ligg eller seriöst med någon med mindre. Kanske bra att vara tydlig och inte ödsla tid....

  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Blåmesen) skrev 2021-01-19 20:21:13 följande:

    Har själv haft liknande funderingar kring detta. Föredrar själv över medel. Eller egentligen är det ett krav...

    Vill varken ha ligg eller seriöst med någon med mindre. Kanske bra att vara tydlig och inte ödsla tid....


    Om det är ett krav är det väl lika bra att ta upp det innan ni ska ligga ?
  • Anonym (Blåmesen)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-01-19 20:29:53 följande:

    Om det är ett krav är det väl lika bra att ta upp det innan ni ska ligga ?


    Beror ju på hur vi träffats. Online är det oftast mycket snack innan ett möte. Kan ju luska lite där. De som har lite större vill gärna påpeka detta om vi kommer in på sex.

    IRL är det ju annorlunda. Kanske blir attraherad av någon jag möter. Hände på badhuset men då fick jag se den av naturliga skäl. Han blev så attraherad av mig att han fick ett rejält srånd. Och ja, det var allt där det skulle...;)
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Blåmesen) skrev 2021-01-20 07:39:02 följande:

    Beror ju på hur vi träffats. Online är det oftast mycket snack innan ett möte. Kan ju luska lite där. De som har lite större vill gärna påpeka detta om vi kommer in på sex.

    IRL är det ju annorlunda. Kanske blir attraherad av någon jag möter. Hände på badhuset men då fick jag se den av naturliga skäl. Han blev så attraherad av mig att han fick ett rejält srånd. Och ja, det var allt där det skulle...;)


    Vad räknas som stor då ?
  • Anonym (Sprakande)
    Anonym (Blåmesen) skrev 2021-01-20 07:39:02 följande:
    Beror ju på hur vi träffats. Online är det oftast mycket snack innan ett möte. Kan ju luska lite där. De som har lite större vill gärna påpeka detta om vi kommer in på sex.

    IRL är det ju annorlunda. Kanske blir attraherad av någon jag möter. Hände på badhuset men då fick jag se den av naturliga skäl. Han blev så attraherad av mig att han fick ett rejält srånd. Och ja, det var allt där det skulle...;)
    Badhuset? Vänta nu, går man dit fortfarande...?
  • MammAmma

    Nu har jag inte tinder, eller nåt annat, men jag har haft och aldrig att jag skulle skriva så i en presentationstext. Gud så o-charmigt. Skulle inte skriva så ens på BC.

  • Anonym (Blåmesen)
    Anonym (Sprakande) skrev 2021-01-20 08:56:59 följande:

    Badhuset? Vänta nu, går man dit fortfarande...?


    Nej såklart. Var på senhösten. Men inget som var öppet för allmänheten då heller!
  • Anonym (Sprakande)

    Inte besökt ett badhus på evigheter, även innan pandemin. Men du kanske inte vet vad som försiggår på badhus?

Svar på tråden Tinder och sexuella preferenser