• Anonym (Lycka)

    Här kan vi dela glada och positiva saker

    Hej!

    Här tänkte jag att vi kan dela saker utan att någon bitter person kommenterar eller skrivet spydiga eller elaka saker.

    Så välkomna:)

  • Svar på tråden Här kan vi dela glada och positiva saker
  • Anonym (Lycka)

    Jag kan börja, det är så otroligt vackert med snön som vi har. Vi åkte pulka hela dagen igår:)

  • Mortiscia80

    Jag stickade en mössa till sonen igår, den är jättevarm och han tycker mycket om den så jag är jätteglad för att det blev så lyckat :)

  • Anonym (Lycka)

    Va kul! Jag önskar att jag kunde sticka eller virka. Har försökt ett par gånger men verkar inte vara min grej haha

  • Mortiscia80
    Anonym (Lycka) skrev 2021-01-18 10:33:08 följande:

    Va kul! Jag önskar att jag kunde sticka eller virka. Har försökt ett par gånger men verkar inte vara min grej haha


    Övning ger färdighet ;) Jag tycker du ska prova lite till :D Sök på YouTube efter videos och testa nåt som inspirerar dig.
  • Anonym (Han Solo)

    Jag blev chef för två år sen och har idagarna fått ytterligare ansvar. Under det årliga utvärderingssamtalet med min chef så fick jag reda på att jag har högt förtroende från ledningen och organsiationen. Mina prestationer resulterade i en fin bonus.

    Jag är faktiskt lite stolt över mig själv.

  • Anonym (Lycka)

    Grattis! Du ska absolut vara stolt över dig själv:)

  • Anonym (Han Solo)
    Anonym (Lycka) skrev 2021-01-18 14:03:42 följande:

    Grattis! Du ska absolut vara stolt över dig själv:)


    Tack! Ja, jag har turen att trivas sjukt bra med mitt jobb.

    En dag kanske jag också kan lära mig nåt hantverk:)
  • Aniiee

    En ny anime-säsong har börjat, så det är jag glad för.

    Jag har också fått ett paket från familjen i japan, det är alltid skoj. Det har fasnat lite i tullen, dock, så det har inte kommit fram än.

    Det ligger fortfarande snö kvar, vilket jyckarna älskar, det gör mig lycklig.

    Jag har bara ungefär 2 meter kvar att sy på mitt syprojekt. Kul att nästan vara klar, men nu måste jag hitta ett nytt projekt.....


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Anonym (Han Solo)
    Aniiee skrev 2021-01-18 16:18:40 följande:

    En ny anime-säsong har börjat, så det är jag glad för.

    Jag har också fått ett paket från familjen i japan, det är alltid skoj. Det har fasnat lite i tullen, dock, så det har inte kommit fram än.

    Det ligger fortfarande snö kvar, vilket jyckarna älskar, det gör mig lycklig.

    Jag har bara ungefär 2 meter kvar att sy på mitt syprojekt. Kul att nästan vara klar, men nu måste jag hitta ett nytt projekt.....


    Grymt! Jag var inne en del på manga tidigare. Ranma1/2 var favoritmanga tätt följt av det mesta från Masamune Shirow.

    Inte lika mycket Anime dock.
  • Anonym (Jo)

    Att dottern är lycklig i sin relation är underbart.

  • Aniiee
    Anonym (Han Solo) skrev 2021-01-18 19:14:17 följande:
    Grymt! Jag var inne en del på manga tidigare. Ranma1/2 var favoritmanga tätt följt av det mesta från Masamune Shirow.

    Inte lika mycket Anime dock.
    Anime är ju lite speciellt. Det är liksom manga turned up to 11. 
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Anonym (Han Solo)
    Aniiee skrev 2021-01-18 19:20:21 följande:

    Anime är ju lite speciellt. Det är liksom manga turned up to 11. 


    Jo jag såg en del anime också. Runt 1994 - 1998. Inte helt lätt att få tag på. Man köpte piratkopierat från tidningsannonser. 50kr för ett 4 timmarsband som man fick fylla med vad man ville. En dag fick jag ghost in the shell. Då var det kört. :)
  • Aniiee
    Anonym (Han Solo) skrev 2021-01-18 19:24:17 följande:
    Jo jag såg en del anime också. Runt 1994 - 1998. Inte helt lätt att få tag på. Man köpte piratkopierat från tidningsannonser. 50kr för ett 4 timmarsband som man fick fylla med vad man ville. En dag fick jag ghost in the shell. Då var det kört. :)
    Idag ser man det gratis på crunchyroll. Om man står ut med reklamen, då.....
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Anonym (Han Solo)
    Aniiee skrev 2021-01-18 19:25:55 följande:

    Idag ser man det gratis på crunchyroll. Om man står ut med reklamen, då.....


    Ok, jag har ingen aning vad en crunchyroll är. Godis?
  • Aniiee
    Anonym (Han Solo) skrev 2021-01-18 19:34:13 följande:
    Ok, jag har ingen aning vad en crunchyroll är. Godis?
    Site att se anime på. Som Netflix. Fast anime.
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Anonym (Han Solo)
    Aniiee skrev 2021-01-18 19:43:17 följande:

    Site att se anime på. Som Netflix. Fast anime.


    Åh :)
Svar på tråden Här kan vi dela glada och positiva saker