• Anonym (Orkar inte)

    Så fort vi bråkar vänder han

    Jag och min kille har varit tillsammans i ett antal år. Bor inte ihop, men planen har varit att vi ska bli sambos. Eller, vi skulle, rättare sagt. När vi har det bra mellan oss så pratar han ofta om att vi ska hitta en större bostad som vi båda ska bo i, men så fort vi bråkar så är det tack och hej, han kräver sin extranyckel tillbaka och han uttrycker att det är sista gången vi ses pga att JAG BETER MIG DÅLIGT. Ni kanske undrar vad jag gör som är dåligt, men helt ärligt, jag gör inget som är värsta grejen. Vi kan tjafsa lite, tycka olika om saker och ting och så..

    När det är bra - då är han kärleksfull.

    Dåligt - bokstavligen slänger ut mig och mina saker jag har hos honom.

    Vad är det han sysslar med?!

  • Svar på tråden Så fort vi bråkar vänder han
  • Anonym (Hold my beer)

    Men att du ens orkar med ett sånt mansbarn! Lämna tillbaka nyckeln och säg tack och hej! Han är ju inte ett dugg pålitlig, den där går inte att bygga en framtid med. Se dig om efter en man som beter sig som en vuxen istället.

  • Anonym (dumpa)
    Anonym (Orkar inte) skrev 2021-01-20 21:21:59 följande:

    Jag och min kille har varit tillsammans i ett antal år. Bor inte ihop, men planen har varit att vi ska bli sambos. Eller, vi skulle, rättare sagt. När vi har det bra mellan oss så pratar han ofta om att vi ska hitta en större bostad som vi båda ska bo i, men så fort vi bråkar så är det tack och hej, han kräver sin extranyckel tillbaka och han uttrycker att det är sista gången vi ses pga att JAG BETER MIG DÅLIGT. Ni kanske undrar vad jag gör som är dåligt, men helt ärligt, jag gör inget som är värsta grejen. Vi kan tjafsa lite, tycka olika om saker och ting och så..

    När det är bra - då är han kärleksfull.

    Dåligt - bokstavligen slänger ut mig och mina saker jag har hos honom.

    Vad är det han sysslar med?!


    Han försöker kontrollera dig och bryta ner dig. DUMPA ASET

    Ring dina föräldrar inför honom nästa gång och säg att det är slut och om dom kan hämta dig och dina grejer, då kommer han säkert ångra sig och bla bla men skylla på dig, men då har han visat hur han är så dumpa honom oavsett.
  • Anonym (nej)

    Bokstavligen slänger ut dig o dina saker?! Låter som ett riktigt kap det där, en snäll stabil kille som alltid finns för dig i alla väder (obs ironi). Det är HAN som beter sig dåligt, punkt!   Så hoppas du hoppar honom (?).

  • Anonym (:))

    Enligt din text så uppfattar jag det som en varningsflagga. Jag tror dock att det är hans sätt att hantera på situationen, vilket inte alls är okej. Det är okej att han blir arg för att ni inte kommer nån vart, men det är aldrig okej att beter sig så. Kollar man på dom lyckliga par, så gör dom inte så här. Dom löser problemet tillsammans på ett eller annat sett.

    Har du frågat honom vad du har gjort för fel? Han säger att du beter dig dålig. Vad är hans syn och perspektiv på det? Kanske har du gjort något fel som du själv inte vet om. Dock så är det iaf inte okej att han beter sig som han gjorde fast om du skulle ha gjort nånting fel. I en relation så ska man kunna lösa problem ihop utan att vara aggressiv

Svar på tråden Så fort vi bråkar vänder han