• Anonym (Orolig)

    Mini pe

    Jag börja äta mini pe i februari förra året, innan hade jag p-spruta, då va jag helt utan mens. Böt pga att jag inte mådde bra av sprutan. Fick men sedan i juli förra året, månaden efter 2 mellanblödingar. Sen har jag har jag lite mellan blödingar. Denna månad har jag haft mer mellanblödingar, är det någon som haft liknade problem med mini pe ?

  • Svar på tråden Mini pe
  • siamesia

    Om det är de oregelbundna/uteblivna blödningarna du oroar dig för, så är det vanligt med alla minipiller. Vissa blir helt blödningsfria med Mini-pe, andra får täta småblödningar, det är helt normalt och inget att bekymra dig för.

    När du slutar med minipillren återhämtar kroppen sig vanligtvis relativt snabbt och dina blödningar återgår till det "normala".

  • Anonym (Orolig)
    siamesia skrev 2021-01-22 03:40:45 följande:

    Om det är de oregelbundna/uteblivna blödningarna du oroar dig för, så är det vanligt med alla minipiller. Vissa blir helt blödningsfria med Mini-pe, andra får täta småblödningar, det är helt normalt och inget att bekymra dig för.

    När du slutar med minipillren återhämtar kroppen sig vanligtvis relativt snabbt och dina blödningar återgår till det "normala".


    Ja det är just blödingarna som oroar mig
Svar på tråden Mini pe