• Anonym (Singel efter 1 miljon år)

    Singel efter lååång tid, hur var det nu man gjorde??

    Jaha, jag är singel...efter typ 16 år ..känns dock som förhållandet varat sedan dinosaurierna fanns.

    Stendött sista två åren...konstgjord andning de sista 10... Inte haft något behov att ens titta på motsatta könet under hela tiden dock, förräns nu! Jag vill hångla, prata, ha sex, dricka kaffe, hångla mer och pilla på :- D

    Men hur i hel*ete gjorde man??

    Har flyttat nyss så känner inte nån, är dessutom förälder nu, varannan helg barnfri,med gratishud från graviditeter, flaxande tuttar, och dessutom nära 40!

    Spelplanen är liksom helt omgjord och jag vet inte ens var startpunkten är!

    Känner mig smått tragisk och desperat haha!

    Så, hur gör man? Eller är det kört redan?

  • Svar på tråden Singel efter lååång tid, hur var det nu man gjorde??
  • Smed75
    Anonym (Singel efter 1 miljon år) skrev 2021-01-23 20:59:50 följande:

    Jaha, jag är singel...efter typ 16 år ..känns dock som förhållandet varat sedan dinosaurierna fanns.

    Stendött sista två åren...konstgjord andning de sista 10... Inte haft något behov att ens titta på motsatta könet under hela tiden dock, förräns nu! Jag vill hångla, prata, ha sex, dricka kaffe, hångla mer och pilla på :- D

    Men hur i hel*ete gjorde man??

    Har flyttat nyss så känner inte nån, är dessutom förälder nu, varannan helg barnfri,med gratishud från graviditeter, flaxande tuttar, och dessutom nära 40!

    Spelplanen är liksom helt omgjord och jag vet inte ens var startpunkten är!

    Känner mig smått tragisk och desperat haha!

    Så, hur gör man? Eller är det kört redan?


    Var dig själv, det räcker långt!
  • Anonym (Singel efter 1 miljon år)
    Smed75 skrev 2021-01-23 21:09:27 följande:

    Var dig själv, det räcker långt!


    Jo, det är väl egentligen det bästa rådet man kan få, men hur ska nån se vem jag är då haha!
  • Anonym (Singel efter 1 miljon år)
    En manlig man skrev 2021-01-23 21:43:09 följande:

    Skriv ett PM så kanske jag kan hjälpa dig;)


    Hehe, ja, kanske man skulle...
  • Anonym (PM)
    En manlig man skrev 2021-01-23 21:43:09 följande:

    Skriv ett PM så kanske jag kan hjälpa dig;)


    En manlig man skrev 2021-01-23 21:43:09 följande:

    Skriv ett PM så kanske jag kan hjälpa dig;)



    Haha, där kom den första! Du ser, karlar är inte så svåra!
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (PM) skrev 2021-01-23 22:08:06 följande:

    Haha, där kom den första! Du ser, karlar är inte så svåra!


    Karlar är patetiska...

    Intresserad bara för att hon är hona och singel.

    Ingen bild eller nåt...
  • Anonym (Singel efter 1 miljon år)

    Haha, ja, riktigt så desperat är jag inte, bara nästan

    Tänkte mer på hur man " gör" när man är i mellanstadiet av livet när man inte vart på isen sedan lågstadiet liksom...förutsättningarna är ju annorlunda...och just nu känns det som jag tog studenten för längesen!

  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Singel efter 1 miljon år) skrev 2021-01-23 22:51:49 följande:

    Haha, ja, riktigt så desperat är jag inte, bara nästan

    Tänkte mer på hur man " gör" när man är i mellanstadiet av livet när man inte vart på isen sedan lågstadiet liksom...förutsättningarna är ju annorlunda...och just nu känns det som jag tog studenten för längesen!


    Hur hur gjorde du för att träffa ditt ex då ?
  • Gggs
    Anonym (Singel efter 1 miljon år) skrev 2021-01-23 22:51:49 följande:

    Haha, ja, riktigt så desperat är jag inte, bara nästan

    Tänkte mer på hur man " gör" när man är i mellanstadiet av livet när man inte vart på isen sedan lågstadiet liksom...förutsättningarna är ju annorlunda...och just nu känns det som jag tog studenten för längesen!


    Pm?:)
  • Smed75
    Anonym (Singel efter 1 miljon år) skrev 2021-01-23 22:00:33 följande:

    Jo, det är väl egentligen det bästa rådet man kan få, men hur ska nån se vem jag är då haha!


    Ja det är svårare så klart att bli sedd för den man är! Nu kan jag ju bara utgå ifrån vad jag själv tycker är attraktivt hos en kvinna! Positiv, glad och social är ju en bra början.. tror att man ofta har en föreställning om vad män eller kvinnor gillar och så försöker man att anpassa sig och bli nån annan och det brukar ju sluta så där .

    Nu är ju jag defenetivt ingen dejting expert ha ha e singel sedan ett x antal år.. ju längre tiden går desto mer kräsen tror jag man blir!
Svar på tråden Singel efter lååång tid, hur var det nu man gjorde??