• Anonym (Vidrig)

    Två killar samma dag

    Jag får panik! Jag känner mig smutsig och ovärdig. Jag låg med min kk på torsdagsmorgonen och han kom i mig. På kvällen samma dag var jag på dejt med en annan kille som jag sedan hamnade i säng med. Självklart hade jag duschat och det hade gått mer än 12 timmar emellan men det känns ändå ovärdigt. Kanske hade det känts mer okej om dejten inte hade insisterat på att ge mig oralsex. Kräks


    Finns det fler som har varit med om liknande, överdriver jag eller är jag den mest vidriga människan på jorden? FYYY vad jag mår dåligt över detta. 

  • Svar på tråden Två killar samma dag
  • Anonym (X2)

    Jag låg med två tjejer utan att tvätta kuken emellan, inte kanske mitt bästa minne..

  • Anonym (Kvinna40)

    Lyckats knulla två bara med några tim mellanrum utan att duscha...

    Lätt hänt:)

  • Tobben
    Anonym (Vidrig) skrev 2021-01-24 15:34:20 följande:

    Jag får panik! Jag känner mig smutsig och ovärdig. Jag låg med min kk på torsdagsmorgonen och han kom i mig. På kvällen samma dag var jag på dejt med en annan kille som jag sedan hamnade i säng med. Självklart hade jag duschat och det hade gått mer än 12 timmar emellan men det känns ändå ovärdigt. Kanske hade det känts mer okej om dejten inte hade insisterat på att ge mig oralsex. 

    Finns det fler som har varit med om liknande, överdriver jag eller är jag den mest vidriga människan på jorden? FYYY vad jag mår dåligt över detta. 


    Du överdriver. Döm inte dig själv! Låt din sexualitet istället blomstra.

    Om du kan få flera killar sugna samtidigt talar det för att du är åtråvärd .

    Tyckte du att det var skönt medans ni gjorde det?
  • Tobben
    Anonym (Kvinna40) skrev 2021-01-24 15:40:11 följande:

    Lyckats knulla två bara med några tim mellanrum utan att duscha...

    Lätt hänt:)


    Bra jobbat! Heja dig!
  • Anonym (Vidrig)
    Anonym (X2) skrev 2021-01-24 15:35:53 följande:

    Jag låg med två tjejer utan att tvätta kuken emellan, inte kanske mitt bästa minne..


    Anonym (Kvinna40) skrev 2021-01-24 15:40:11 följande:

    Lyckats knulla två bara med några tim mellanrum utan att duscha...

    Lätt hänt:)


    Tack för att jag inte är ensam! :)

  • Anonym (njut)

    Håller med, finns inget slampigt! Du har lite dåligt samvete för att han slickade en nyknullad fitta. Men du vet ju inte vad han gjort några timmar innan.... Folk är kåta, du med. Bejaka detta! Blev glad när jag läste att du ligger ordentligt! 
    Tobben skrev 2021-01-24 15:40:21 följande:


    Du överdriver. Döm inte dig själv! Låt din sexualitet istället blomstra.

    Om du kan få flera killar sugna samtidigt talar det för att du är åtråvärd .

    Tyckte du att det var skönt medans ni gjorde det?
  • Anonym (Vidrig)
    Tobben skrev 2021-01-24 15:40:21 följande:
    Du överdriver. Döm inte dig själv! Låt din sexualitet istället blomstra.

    Om du kan få flera killar sugna samtidigt talar det för att du är åtråvärd .

    Tyckte du att det var skönt medans ni gjorde det?

    Tack! Det där fick mig att ta detta lättare :)


    Jag hade svårt att slappna av i det. Dejten kommer jag antagligen inte träffa igen för att vi inte riktigt klickade. Jag har ju kk:n för skönt sex så det är inte bara det jag söker när jag dejtar. Sexet med en dejt är ju inte direkt jämförbart med en kk man haft i år. 

  • Anonym (Vidrig)
    Anonym (njut) skrev 2021-01-24 15:46:14 följande:

    Håller med, finns inget slampigt! Du har lite dåligt samvete för att han slickade en nyknullad fitta. Men du vet ju inte vad han gjort några timmar innan.... Folk är kåta, du med. Bejaka detta! Blev glad när jag läste att du ligger ordentligt! 
    Tobben skrev 2021-01-24 15:40:21 följande:


    Haha tack. Jag kan redan se lättar på det här nu. 
  • Anonym (Kanske ok ändå?)

    Alltså du hade sex med din kk, sedan gick på dejt och ni hamnade i säng. Det är ju hyfsat ok ändå.

    Sånt blir äckligt först när det blir en grej att göra så. Tex. att vänstra och sedan ha sex med maken och kåta upp sig med tankar i stil med "Han skulle bara veta att jag var med en annan bara för en timme sedan" att liksom njuta av att den andre du är med samma dag inte vet att han gör något "orent".

  • Anonym (Noll)
    Anonym (njut) skrev 2021-01-24 15:46:14 följande:

    Håller med, finns inget slampigt! Du har lite dåligt samvete för att han slickade en nyknullad fitta. Men du vet ju inte vad han gjort några timmar innan.... Folk är kåta, du med. Bejaka detta! Blev glad när jag läste att du ligger ordentligt! 
    Tobben skrev 2021-01-24 15:40:21 följande:


    Jo, det finns visst slampor och slampiga saker.
    Det ts skriver är ett utmärkt exempel på detta.
Svar på tråden Två killar samma dag