• Gabrielsunbyberg

    Duger inte min kuk för henne?

    Är kk med en kvinna som precis som jag nydligen fått barn och separerat, vi har bra sex säger hon och jag har märkt att hon inte kommer bara av min kuk utan hon stoppar gärna in några fingrar samtidigt precis innan hon kommer, jag vet att jag har större och grövre än snittet men känner ibland att jag inte duger för henne, tycker att det är sexigt när hon gör det och har inga problem med det men tänker om hon kanske inte är nöjd men vill inte säga det? Någon med liknande erfarenheter och tankar kring det?

  • Svar på tråden Duger inte min kuk för henne?
  • Anonym (Trött på tröga typer.)

    Nej. Förmodligen duger inte din kuk. Förmodligen behöver hon mer stimulans än din kuk som många andra kvinnor också behöver. Herrehud är du född under en sten.

    Finns 100.000 andra liknande trådar.

  • Anonym (oooo)
    Gabrielsunbyberg skrev 2021-01-25 12:51:34 följande:

    Är kk med en kvinna som precis som jag nydligen fått barn och separerat, vi har bra sex säger hon och jag har märkt att hon inte kommer bara av min kuk utan hon stoppar gärna in några fingrar samtidigt precis innan hon kommer, jag vet att jag har större och grövre än snittet men känner ibland att jag inte duger för henne, tycker att det är sexigt när hon gör det och har inga problem med det men tänker om hon kanske inte är nöjd men vill inte säga det? Någon med liknande erfarenheter och tankar kring det?


    Hon stimulerar väl sig själv med fingrarna för att hon ska få orgasm. Du kanske inte kommer åt på rätta ställena. 
  • Jonnynilsson
    Gabrielsunbyberg skrev 2021-01-25 12:51:34 följande:

    Är kk med en kvinna som precis som jag nydligen fått barn och separerat, vi har bra sex säger hon och jag har märkt att hon inte kommer bara av min kuk utan hon stoppar gärna in några fingrar samtidigt precis innan hon kommer, jag vet att jag har större och grövre än snittet men känner ibland att jag inte duger för henne, tycker att det är sexigt när hon gör det och har inga problem med det men tänker om hon kanske inte är nöjd men vill inte säga det? Någon med liknande erfarenheter och tankar kring det?


    Säkert inget fel på din snopp. Det är din teknik som brister. Och då får man ta till lite extra hjälp för att komma i mål.
Svar på tråden Duger inte min kuk för henne?