• Anonym (Nyfiken)

    Sex med annan kvinna

    Alltså jag (kvinna mellan 25-30) har väldigt länge funderat över det här med att ha sex med en annan kvinna. 
    Men hur hittar man en annan kvinna som också vill pröva (eller någon mer rutinerad)?

    Känns ju inte som att man kan hänga på typ Tinder? Eller? Känns ju också lite halvt taskigt att dra hem någon från krogen och typ: just de jag glömde säga en sak????

  • Svar på tråden Sex med annan kvinna
  • Anonym (Ojoj)

    Hoppas att du inte är min flickvän haha! Jag sa ju att jag hade lösningen på dina lustar ;)

    Är du singel så är det busenkelt via BC att träffa en tjej!

  • Pedja012
    Tallkåda skrev 2021-01-25 20:24:24 följande:

    Jag skulle kunna skrivit tråden själv.... ??

    BC ....vad är det för sida?


    Badykontakt

    Sex annons sida ;)
  • Anonym (Turken)

    varför skriver alla tjejer likadant när de är nyfikna på andra tjejer?
    "hur gör man för att träffa någon"
    är tjejer verklige så handfallna?

  • Anonym (Leia)
    Anonym (Turken) skrev 2021-01-26 07:44:50 följande:

    varför skriver alla tjejer likadant när de är nyfikna på andra tjejer?

    "hur gör man för att träffa någon"

    är tjejer verklige så handfallna?


    Frågan kan vara rätt relevant då den kan vara rätt komplex. Iaf om jag utgår ifrån mig själv.

    Jag är straight men gillar att ha sex med kvinnor. Själv vill inte jag ha sex med någon som är fullfjädrad lesbisk utan jag träffar gärna kvinnor i min situation som vill utforska något nytt:)
  • Anonym (Turken)

    kan inte vara lätt att vara tjej, om allt är så komplicerat... om en kille vill ha sex så använder han t ex dejtappar, har inte tjejer hört talas om såna?

  • Anonym (Leia)
    Anonym (Turken) skrev 2021-01-26 08:11:21 följande:

    kan inte vara lätt att vara tjej, om allt är så komplicerat... om en kille vill ha sex så använder han t ex dejtappar, har inte tjejer hört talas om såna?


    Du behöver inte va sarkastisk. Tror du vet svaret.
  • Anonym (Turken)

    du skriver att du gärna träffar andra kvinnor som är nyfikna och vill testa något nytt, så varför frågar tjejer alltid hur man träffar andra, likasinnade? för mig känns det självklart att man då letar på nätet, se om man kan hitta någon att prata med, få kontakt med... tänker inte tjejer så alltså?

  • Anonym (Man)

    Men om du inte är i ett förhållande tänker jag att du kan skaffa tinder utan att behöva bry dig om annat. Du ställer in vad du är intresserad av och matchar du med någon så lär väl inte hon fundera på om du vill ligga eller inte tänker jag. Du kan väl skriva i presentationen att du är oerfaren men att du vill testa.

    BC är ett annat alternativ som du redan fått, jag skulle säga att det är ännu mera inriktad på sex. Du kan gå in och leta annonser tjej söker tjej så finner du säkert någon som är intressant. Lycka till!

Svar på tråden Sex med annan kvinna