Forum Homo/bi/trans - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Nyfiken på andra tjejer/kvinnor som tjej

Mån 25 jan 21:02 Läst 0 gånger Totalt 6 svar
    Anonym (Nyfik­en)
    Visa endast
    Mån 25 jan 21:02 +1

Hej! Finns det fler som är genuint intresserade att träffa en annan kvinna? Jag är en 35 årig kvinna i en relation med en man och små barn. Relationen är dock si sådär men hur som haver är jag oerhört nyfiken på att träffa en kvinna för mys, sex o vänskap o vad som än bliver. Jag kan inte komma ifrån tanken att det kanske vore bättre att vara tillsammans med en like. Han är väl medveten om att jag är nyfiken o jag vet inte vad jag ska kalla mig annat än nyfiken. Finns det fler som jag?

• Tis 26 jan 21:42 #1

Absolut! Jag har haft sex med en kvinna en gång för många år sedan. Är nu skild och tänker mer och mer på att prova igen...

• Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Visa endast
    Sön 7 feb 23:11 #2

Är det någon som seriöst skulle vara intresserad att lära känna en annan kvinna?

• Anonym ((man)­)
    Visa endast
    Ons 17 feb 18:16 #3

Förstår ditt dilemma.. har en tjej precis som du fast hon ljuger fram och tillbaka om sin läggning. Antagligen bara för att lugna mig. Har sett att hon har enbart kändisar hon följer som är pan eller bisexuella på instagram. Pluss att hon besöker swingklubbar på nätet för att kolla vilka bi kvällar som finns haha!! Vilken omogen typ, jag vet.. Vill hon lämna mig för att testa så förstår jag, hon har ändå inget att ge mig mer än oro och drama.

Så följ ditt hjärta, var uppriktig mot dig själv och din partner! Gör vad just du vill :)

• Anonym (Övers­kattat­)
    Visa endast
    Sön 28 feb 15:22 #6

Jag vill hävda att det där med tjejer är rätt överskattat. De är inte bara lika jobbiga att ha att göra med som män kan vara, de är mycket värre. Önskar mig ofta tillbaks i garderoben och tillbaks med min fd man trots att jag är lesbisk.

• Anonym (Curio­us)
    Visa endast
    Fre 9 apr 15:43 #7

Är i exakt samma situation som du.. det gör nästan ont att lämna så.. Kan sett vara så att mannen har haft sin funktion nu när man får barn.. O nu är man/ Jag redo för "äkta" kärlek" o passion... enormt nyfiken iaf, men precis som med vilken kille jag blir sugen på, så gäller det ju inte vilken kvinna än helst...

• Anonym ((man)­)
    Visa endast
    Lör 10 apr 18:59 #6

Hmm.. om din kille vet detta, hur tror du han känner sig? Hade du varit min tjej hade jag blivit fruktansvärt besviken om jag inte fått veta att du gå går runt och drömmer om en kvinna och jag är helt ovetande..

Har ni diskuterat om det finns andra sätt att leva i er relation?

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll