• Anonym (Anonym)

    Min kille har massa sex fantasier

    Hej min kille har völdigt mycke sex fantasier och behöver att jag pratar snusk med honom när vi ligger eller kolla porr. Jag har typ inga sexfantasier för mig räcker han gott och väl. Men han vill att jag ska prata om att jag vill ha flera killar med i leken eller att vi ska ha en till tjej med. Själva grejen är att de alltid bara blir mer och mer förut så kunde jag prata om att han skulle göra mig gravid tex de funkar inte längre. Vi har haft en trekant med en av mina tjej kompisar och jag gillade de verkligen inte klarar inte av att han ska hålla på med någon annan... Vi pratade om de efter och han sa att de va tråkigt men okej. Men då va de sen bara hela tiden att när vi låg så frpgade han när vi skuöle ha en till trekant eller att han ville ha en dubbel avsugning och att han ville se mig hålla på med henne. Efter de har vi haft fler trekanter med samma tjej flr att han verkligen vill de och jag inte kan såga nej men jag mår sjukt dåligt av de här och känner mig extremt otillräcklig. Vad ska jag göra älskar han över allt annat men jag mår så dåligt. Han säger bara att han är äckligt och måsye söka hjälp men känns bara som att han spelar på mina skuldkänslor då.

    Hjälp vad ska jag göra?!

  • Svar på tråden Min kille har massa sex fantasier
  • Anonym (Pelle)

    Sluta ställa upp på hans fantasier om du inte vill det.

  • Anonym (.)

    Alltid dessa trekanter.
    Förbannat trist.

    Nej, det finns knappt någon som frivilligt utan betalning ställer upp som några människors levande sexleksak.
    För det är just det som det handlar om. Att få objektifiera människor till att enbart bli en sexleksak.

    De som är öppet bisexuella blir översköljda av "förslag" på att de ska få förmånen att vara någons sexleksak för en stund eller två.

    *kräks*

    Herregud. Säg åt honom att försöka tänka med hjärnan och inte med kuken.

  • Stårschan2

    Det låter som om du borde göra slut. Han bryr sig uppenbarligen inte alls om att du inte är bekväm med detta. Utifrån det lilla du har skrivit så låter det som om ni bara har sexet ihop, och om inte ens det är bra så finns det väl ingen anledning att fortsätta.

    Varför älskar du honom så himla mycket?

  • Anonym (Lollo)

    Det här handlar om ERT sexliv. Inte HANS sexliv.

    Och du ska vara i en sexuell relation som får dig att må bra, inte som får dig att må dåligt. Det är ju fruktansvärt!

    Från och med nu så sätter du ner foten. Ställ inte upp på något som du mår skor för.

    Trekanter är en extrem sexakt som kräver att alla inblandade verkligen vill det självmant.

    Han är porrskadad. Om han enbart går igång på porr och inte att älska med dig så har han stora problem.

    Men du måste stå upp för dig själv nu. Och vad skulle hända om du säger nej? Lämnar han dig? Isåfall var det inte kärlek han kände för dig.

  • Anonym (oooo)

    Tror ärligt talat att det här inte kommer funka i längden. Ni verkar vara så olika. Du ska givetvis inte ställa upp på saker som du inte vill. Han kanske hellre ska vara ihop med någon som är mer lik honom själv och du kan hitta en kille som är mer lyhörd för dig. 

  • Anonym (G)

    Det är inte du som är otillräcklig för honom; det är han som är otillräcklig för dig. Det finns killar som är genuint intresserade av vad deras flickvänner tycker och tänker, och som är beredda att anstränga sig för att tjejen ska ha det bra. Det är värt väntan att vara singel fram tills att man hittat en sådan.

  • Anonym (Anonym)
    Stårschan2 skrev 2021-01-26 17:48:52 följande:

    Det låter som om du borde göra slut. Han bryr sig uppenbarligen inte alls om att du inte är bekväm med detta. Utifrån det lilla du har skrivit så låter det som om ni bara har sexet ihop, och om inte ens det är bra så finns det väl ingen anledning att fortsätta.

    Varför älskar du honom så himla mycket?


    Älskar han hur mycket som helst för han är en bra kille och vi har de bra ihop de är bara när de kommer till sexet och hans fansasier och behov jag mår dåligt
    Stårschan2 skrev 2021-01-26 17:48:52 följande:

    Det låter som om du borde göra slut. Han bryr sig uppenbarligen inte alls om att du inte är bekväm med detta. Utifrån det lilla du har skrivit så låter det som om ni bara har sexet ihop, och om inte ens det är bra så finns det väl ingen anledning att fortsätta.

    Varför älskar du honom så himla mycket?


    Han är en väldigt fin kille o jag älskar han massor. Problemet är ju när de kommer till sexet, allt sexprat, fantasier och hans behov. Annars har vi de bra.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lollo) skrev 2021-01-26 17:57:50 följande:

    Det här handlar om ERT sexliv. Inte HANS sexliv.

    Och du ska vara i en sexuell relation som får dig att må bra, inte som får dig att må dåligt. Det är ju fruktansvärt!

    Från och med nu så sätter du ner foten. Ställ inte upp på något som du mår skor för.

    Trekanter är en extrem sexakt som kräver att alla inblandade verkligen vill det självmant.

    Han är porrskadad. Om han enbart går igång på porr och inte att älska med dig så har han stora problem.

    Men du måste stå upp för dig själv nu. Och vad skulle hända om du säger nej? Lämnar han dig? Isåfall var det inte kärlek han kände för dig.


    Självklart går han igång på mig, men han vill ha mer när vi ligger han säger själv att han inte mår bra efter när han vet att vi pratat om saker jag inte gillar. Med porr är de mest att han vill att jag ska vilja titta för han går igång på att jag blir kåt av att titta men jag gillar inte porr så har typ hittat på vad jag "gillar". Han är extremt över sexuell och jag älskar sex men med han o inte massa annat skit....
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lollo) skrev 2021-01-26 17:57:50 följande:

    Det här handlar om ERT sexliv. Inte HANS sexliv.

    Och du ska vara i en sexuell relation som får dig att må bra, inte som får dig att må dåligt. Det är ju fruktansvärt!

    Från och med nu så sätter du ner foten. Ställ inte upp på något som du mår skor för.

    Trekanter är en extrem sexakt som kräver att alla inblandade verkligen vill det självmant.

    Han är porrskadad. Om han enbart går igång på porr och inte att älska med dig så har han stora problem.

    Men du måste stå upp för dig själv nu. Och vad skulle hända om du säger nej? Lämnar han dig? Isåfall var det inte kärlek han kände för dig.


    Självklart går han igång på mig, men han vill ha mer när vi ligger han säger själv att han inte mår bra efter när han vet att vi pratat om saker jag inte gillar. Med porr är de mest att han vill att jag ska vilja titta för han går igång på att jag blir kåt av att titta men jag gillar inte porr så har typ hittat på vad jag "gillar". Han är extremt över sexuell och jag älskar sex men med han o inte massa annat skit....
    Anonym (G) skrev 2021-01-26 19:33:04 följande:

    Det är inte du som är otillräcklig för honom; det är han som är otillräcklig för dig. Det finns killar som är genuint intresserade av vad deras flickvänner tycker och tänker, och som är beredda att anstränga sig för att tjejen ska ha det bra. Det är värt väntan att vara singel fram tills att man hittat en sådan.


    Han älskar att se mig njuta men för att han ska vara helt tillfredsställd behövs lixom mer än mig. Sen vet hanna att jag bara vill ha "vanligt" sex så då har vi ju de ibland men han är inte lika kåt och tänd då.
  • Stårschan2
    Anonym (Anonym) skrev 2021-01-26 20:07:18 följande:
    Älskar han hur mycket som helst för han är en bra kille och vi har de bra ihop de är bara när de kommer till sexet och hans fansasier och behov jag mår dåligt
    Stårschan2 skrev 2021-01-26 17:48:52 följande:

    Det låter som om du borde göra slut. Han bryr sig uppenbarligen inte alls om att du inte är bekväm med detta. Utifrån det lilla du har skrivit så låter det som om ni bara har sexet ihop, och om inte ens det är bra så finns det väl ingen anledning att fortsätta.

    Varför älskar du honom så himla mycket?


    Han är en väldigt fin kille o jag älskar han massor. Problemet är ju när de kommer till sexet, allt sexprat, fantasier och hans behov. Annars har vi de bra.
    Nja, en kille som vet att han får dig att må dåligt genom att försöka tvinga dig till sådant du inte vill, men som ändå fortsätter med det, han är per definition inte en "bra kille".
Svar på tråden Min kille har massa sex fantasier