• Anonym (Li)

    Min kille har ändrat sitt sätt

    Jag vet inte riktigt vad jag ska tro eller göra, för ett par veckor sen så verkade han deprimerad eller grubblande och efter det så har han blivit annorlunda.

    Han ägnar mer tid åt mig och det är trevligt, och igår så hade han köpt en blomma, han som aldrig någonsin köpt en blomma på dom åren vi varit tillsammans.

    Jag frågade vad som har hänt med hans sätt sista veckorna och han svar på det är att det är så lätt att ta den man älskar förgiven.

    Jag vet att jag ska vara glad men kan en kille bara plötsligt ändra sitt sätt så markant ?

  • Svar på tråden Min kille har ändrat sitt sätt
  • Anonym (Katta)

    Tänker han mycket på döden? Är någon i närheten allvarligt sjuk? Mycket prat i media om döden nu också iom pandemin.

    I alla fall jag blir mer mån om anhöriga när tankar på döden gör sig påminda.

  • Anonym (Li)
    AnnaSturesson skrev 2021-01-27 11:44:59 följande:

    Kan ju vara någon kompis som haft ett jobbigt uppbrott och han faktiskt förstår att man inte ska ta varandra för givet.


    Ja så kan det vara
    Anonym (Katta) skrev 2021-01-27 11:49:34 följande:

    Tänker han mycket på döden? Är någon i närheten allvarligt sjuk? Mycket prat i media om döden nu också iom pandemin.

    I alla fall jag blir mer mån om anhöriga när tankar på döden gör sig påminda.


    Jag vet inte han har aldrig riktigt varit den som tänker på döden eller så.
  • Anonym (M)

    Sån blev min fd sambo efter att han varit otrogen.

  • Anonym (Li)
    Anonym (M) skrev 2021-01-27 12:36:01 följande:

    Sån blev min fd sambo efter att han varit otrogen.


    Ojdå hur uppdagades det ? 
  • Anonym (M)

    Grannen kom upp och berättade och visade upp meddelanden. Det var henne han hade varit otrogen med och det hade pågått i månader.

  • Anonym (Li)
    Anonym (M) skrev 2021-01-27 13:28:06 följande:

    Grannen kom upp och berättade och visade upp meddelanden. Det var henne han hade varit otrogen med och det hade pågått i månader.


    Ledsen att det blev så , men jag tror nog inte att han skulle vara otrogen.
  • Anonym (Naiv)
    Anonym (Li) skrev 2021-01-27 14:08:15 följande:
    Ledsen att det blev så , men jag tror nog inte att han skulle vara otrogen.
    Då är du naiv, Han har säkert fulat sig och har ångest över det.
  • Anonym (Blomma)

    Mina kompisars respektive blev bättre versioner av sig själva, ansträngde sig mer osv, efter min skilsmässa. Det var nog ett stort wake up call när paret man aldrig trodde skulle skiljas skildes.

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (M) skrev 2021-01-27 12:36:01 följande:

    Sån blev min fd sambo efter att han varit otrogen.


    Tråkigt att höra. Otrohet är helt fel!

    Vill bara poängtera att så behöver det inte vara i ts fall.

    Han kan ha varit med om något, eller sökt vård och fått vänta på provsvar som visar att han är allvarligt sjuk.

    Eller som andra har skrivit, sett uppbrott på nära håll som han mått dåligt över. Eller något helt annat. Eller så har han 2 flickvänner och blivit dumpad av den andra. ^^
  • Anonym (Li)

    Men vad ska jag göra då ? Han säger inget när jag frågar.
    Ska jag bara vänta och se ?

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Li) skrev 2021-01-27 19:50:59 följande:

    Men vad ska jag göra då ? Han säger inget när jag frågar.

    Ska jag bara vänta och se ?


    Vad frågar du då?
Svar på tråden Min kille har ändrat sitt sätt