-
Varannan vecka förhållande
Mån 1 feb 09:23 Läst 0 gånger Totalt 7 svar
Mån 1 feb 09:23
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Hej!
Lever i ett varannan vecka förhållande, som funkar bra.
Men får sån ångest, nedstämd när veckan är över.
Hennes och mina barn funkar bra.
Men funderat på att släppa det, orkar inte den jobbiga känslan.
-
Anonym
Mån 1 feb 09:41 #1
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Vad är frågan?
-
Mån 1 feb 10:48 #2
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Känslan, ska man bara släppa allt
Jobbigt i början men men sen blir det inte det
Eller vad ska man göra -
Anonym (?)
Mån 1 feb 12:05 #3
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Jobbigt att bara ses varannan vecka? Men ni är ju inte bara ihop varannan vecka?
-
Anonym (t)
Mån 1 feb 15:35 #4
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Känns det jobbigt nu så ge upp det här innan du sitter i sörjan.
-
Anonym (???)
Mån 1 feb 16:31 #5
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Jag förstår inte vad du skriver?Roggan10 skrev 2021-02-01 10:48:27 följande:Känslan, ska man bara släppa allt
Jobbigt i början men men sen blir det inte det
Eller vad ska man göra
-
Mån 1 feb 23:22 #6
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Det är jobbigt den veckan man inte ses.
Känns som det är bättre att släppa allt och inte ha ångest -
Anonym (G)
Tis 2 feb 08:11 #7
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Inte jag heller.Anonym (???) skrev 2021-02-01 16:31:53 följande:Jag förstår inte vad du skriver?