• Anonym (M)
    Tue 2 Feb 2021 20:10
    2975 visningar
    60 svar
    60
    2975

    Jag vill inte ha hans nakenbilder

    Jo det är såhär, min kille blir sur på mig och tycker att jag är onormal (jag är tjej) när jag inte blir sugen eller kåt när han visar sin privata grej på FaceTime.

    Han påstår att alla tjejer blir kåta och sugna när de ser sånt. Jag vet inte om det är så, är det sant?

    Jag blir iallafall inte sugen eller kåt och jag har inget behov av att se sånt över en skärm.

    I verkligheten är en annan sak och jag kan bli sugen. Men nej jag är tydligen konstig och blir inte attraherad av honom pga att jag inte är som alla andra tjejer.

    Jag försökte förklara för honom att jag är sådan helt enkelt och jag tycker inte det är bra att visa privata delar på mobilen, jag litar inte på det helt enkelt.

    Så min fråga är till er tjejer, blir ni ?galna? och kåta när ni ser sånt genom skärmen?

  • Svar på tråden Jag vill inte ha hans nakenbilder
  • Anonym (guzz)
    Tue 2 Feb 2021 20:13
    #1

    Nej, verkligen inte. Tycker det är tramsigt att hålla på och flasha på det viset.

  • Anonym (T)
    Tue 2 Feb 2021 20:14
    #2

    Nej. Det är helt ointressant för mig.

  • Anonym (Dickp­ick)
    Tue 2 Feb 2021 20:15
    #3

    Vi killar vet att alla tjejer blir galna av kåthet om de ser en kuk på bild! Det är ju därför vi skicka dickpicks hela tiden!

  • Anonym (Kim)
    Tue 2 Feb 2021 20:16
    #4

    Ingen tjej...men helt okej att du inte gillar...precis som det KAN vara helt okej att vilja visa :) Svårt sånt...att verkligen lyssna och förstå. Han får väl försöka inse vem du är och vad du gillar, precis som du får försöka lyssna och förstå honom. Vi har ju olika sätt att uttrycka oss. Men vad är det du inte litar på?? Menar... se spelar det för roll när det är ni!?

  • Anonym (??)
    Tue 2 Feb 2021 20:31
    #5

    Din kille kan inte vara så gammal va?
    Låter som om han borde växa upp och lära sig sociala koder typ.

  • Tue 2 Feb 2021 20:34
    #6
    +1
    Anonym (Kim) skrev 2021-02-02 20:16:53 följande:

    Ingen tjej...men helt okej att du inte gillar...precis som det KAN vara helt okej att vilja visa :) Svårt sånt...att verkligen lyssna och förstå. Han får väl försöka inse vem du är och vad du gillar, precis som du får försöka lyssna och förstå honom. Vi har ju olika sätt att uttrycka oss. Men vad är det du inte litar på?? Menar... se spelar det för roll när det är ni!?


    Vad ska hon förstå?

    Om jag vill slå någon men den inte vill. Ska den då förstå mig och låta mig slå ändå?
  • Anonym (L)
    Tue 2 Feb 2021 20:35
    #7
    +1

    Nej, får inte ut något av det. En snygg överkroppsbild däremot kan vara trevlig ibland!

  • Anonym (Kim)
    Tue 2 Feb 2021 20:37
    #8
    Trent skrev 2021-02-02 20:34:01 följande:
    Vad ska hon förstå?

    Om jag vill slå någon men den inte vill. Ska den då förstå mig och låta mig slå ändå?
    Brukar du jämföra äpplen o päron? 
  • Anonym (Kvinn­a 40+)
    Tue 2 Feb 2021 20:47
    #9

    Jag blir otroligt kåt på dickpics. Blir även tänd på när mannen runkar för mig. Ett bra komplement när man sexchattar.

    Men om TS inte gillar det måste ju killen acceptera läget.

    Ett big no no att skicka om det inte önskas.

  • Anonym (Dickp­ick)
    Tue 2 Feb 2021 20:54
    #10
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2021-02-02 20:47:11 följande:

    Jag blir otroligt kåt på dickpics. Blir även tänd på när mannen runkar för mig. Ett bra komplement när man sexchattar.

    Men om TS inte gillar det måste ju killen acceptera läget.

    Ett big no no att skicka om det inte önskas.


    Där ser man! Undantaget som bekräftar regeln!
Svar på tråden Jag vill inte ha hans nakenbilder