• Fri 5 Feb 2021 12:05
    7665 visningar
    238 svar
    238
    7665

    Vem fantiserar du om nu?

    Både singlar och upptagna fantiserar nog om sex med andra människor lite då och då. Vem fantiserar du om just nu och varför?

    Själv fantiserar jag om en kvinna på jobbet som är säkert 20 år äldre än mig, men trots det har en helt otrolig kropp. Rumpan är bättre än många fitness-tjejer i 25 års-åldern.

  • Svar på tråden Vem fantiserar du om nu?
  • Anonym (orden­s magi)
    Sat 6 Feb 2021 02:24
    #21
    DonVato skrev 2021-02-05 21:49:27 följande:

    Hon kunde göra mig så otroligt kåt genom bilder som hon skickade och sättet hon skrev på.


    Har ett flera olika män som jag haft det så med speciellt som jag träffat på nätet. Som skrivit poetiskt och uttrycksfullt, sett helt fantastiska ut och triggat alla de där erotiska fantasierna i mig.

    Några har jag träffat men inte den ena som förekommer ofta i mina fantasier och som jag kan längta till att ha kontakt med. Ord man skriver till varandra kan kännas lika verkliga som sex och ibland bättre! Praktiskt om man inte kan träffas.
  • Anonym (Grann­en)
    Sat 6 Feb 2021 06:08
    #22

    Just nu fantiserar jag om en attraktiv nyskild kvinna i min närhet. Har länge varit nyfiken på henne och nu när spelplanen är förändrad finns inget som hindrar ett försök att förverkliga fantasierna...

  • Anonym (kaffe­draken­)
    Sat 6 Feb 2021 07:02
    #23

    Samma här, fantiserar om en granne. Tror hon är singel. Fotbollstjej. Hennes rumpa alltså Flört

  • Anonym (Lady)
    Sat 6 Feb 2021 07:31
    #24
    Anonym (Män..män..män...) skrev 2021-02-05 23:57:25 följande:

    Svårt att svara på men min gissning är att ni båda sörjer samma sak men ingen vet hur man ska komma till rätta med problemet...Det är lättare att ge upp än att försöka hitta tillbaks. Försök inte leda in på sex hela tiden. Jag ville t.ex inte kyssa min man för han blev så kåt och fick  stånd på en gång och det var avtändande för mig...Orden " se vad du gör med mig" är det värsta jag vet. 

    Jag hade velat att han kunde ligga bredvid mig med handen mellan brösten och lyssna på mina andetag...Krama mig när jag gick förbi i huset. Höll mig i handen ute...i bilen....Kyssnat på mig. Men det är svårt....


    Detta skriver jag under på! Bra uttryckt! Precis så är det
  • Sat 6 Feb 2021 07:49
    #25
    +2

    Kvar i varma sängen, morgonkåt. Tänker på mina killar på lagret som jag inte ser så ofta nu i Coronatider. Speciellt den ene, stor o stark som en björn. Fantiserar att han kommer hit och lyfter mig naken rakt ut på balkongen, lägger mig på det iskalla snötäckta bordet och håller mig nere med en av sina stora grova nävar, med andra handen knäpper han upp sina byxor, drar fram sin stenhårda kuk och bara trycker den i mig till botten i en enda rörelse.

    Han är råkåt och bara pumpar på. Bordet knakar, jag gnyr i en blandning av smärtan på ryggen och njutningen som hans bamsekuk ger mig, och han frustar och stönar och drar ut och skjuter en sats över hela mig.

    Det är över på någon minut, jag kryper tillbaka in i sängen och kryper under täcket. Jag har sperma i hela ansiktet och långt ner på magen, ryggen bränner som eld och fittan ömmar. Han kommer efter mig in i sovrummet och står sidan om sängen, Jag suger in så mycket av kuken jag kan få in i munnen och slickar i mig varenda droppe av våra blandade safter och så får jag fram ena handen och runkar sakta upp kuken, drar ner honom över mig och nu blir det precis tvärtom, ett sakta, lojt lördagmorgonmysknull där vi ligger och bara njuter av parningen, våra tungor leker och saliven blandas med sperman i mitt ansikte

  • Sat 6 Feb 2021 13:17
    #26
    Anonym (ordens magi) skrev 2021-02-06 02:24:32 följande:

    Har ett flera olika män som jag haft det så med speciellt som jag träffat på nätet. Som skrivit poetiskt och uttrycksfullt, sett helt fantastiska ut och triggat alla de där erotiska fantasierna i mig.

    Några har jag träffat men inte den ena som förekommer ofta i mina fantasier och som jag kan längta till att ha kontakt med. Ord man skriver till varandra kan kännas lika verkliga som sex och ibland bättre! Praktiskt om man inte kan träffas.


    Ja men precis. Just att du och den du pratar med skapar er egen fantasi.

    Samtidigt som det kan vara så eggande att en person verkligen förstår och ger sig hän och tar din egen fantasi till en ny nivå.
  • Anonym (Game)
    Sat 6 Feb 2021 13:34
    #27
    +1

    Jag har i flera år fantiserat om en engelsk kille jag flörtade med i ett par månader på ett internetspel. Det var 10 år sedan och sedan dess har jag bara pratat med honom en gång för 3 år sedan. Vi brukade chatta på MSN och ha facecam hela nätterna. Vi hade så roligt, skrattade, pratade och flörtade.

    Jag drömmer om att han loggar in igen, får veta att jag är singel och berättar då att han själv aldrig kunnat glömma mig under alla dessa år. Han tycker att min rakhet, humor och skönhet är förtrollande, precis som jag känner om honom. Vi snackar i timmar och tillslut skämtar han om att flyga hit redan dagen efter. Skämtet blir till allvar och han flyger hit. Jag möter honom på flygplatsen och attraktionen vi kände då för flera år sedan är överväldigandestark när vi möts. Vi hinner bara ta oss hem till mig innan vi inte kan låta bli varandra. Vi tillbringar en helg som ett älskande par men sedan måste han resa hem till verkligheten igen.

  • Anonym (kvinn­a)
    Sat 6 Feb 2021 20:41
    #28

    Har sambo men när jag onanerar fantiserar jag ofta om en gammal kk jag hade i tonåren och tidiga 20. Om allt vi gjorde och allt vi pratade om men inte hann göra. Han hade flickvän (några olika) under de åren vi höll på och allt var väldigt spännande. Vi var både rejält kåta på varandra och hade lite känslor.


    Han fanns i mitt liv i ca 12 år och vi har fortfarande kontakt ibland men helt vänskapligt nu för tiden (även om han stundvis har lite svårt att hålla sig på mattan).


    Ibland letar sig sambon in i fantasin och det hela blir en trekant.... Kommer tyvärr aldrig att hända i verkligheten, något jag alltid kommer att sörja lite tror jag. Bara att skriva detta ger mig pirr Oskyldig

  • Sat 6 Feb 2021 21:17
    #29
    Anonym (kvinna) skrev 2021-02-06 20:41:48 följande:

    Har sambo men när jag onanerar fantiserar jag ofta om en gammal kk jag hade i tonåren och tidiga 20. Om allt vi gjorde och allt vi pratade om men inte hann göra. Han hade flickvän (några olika) under de åren vi höll på och allt var väldigt spännande. Vi var både rejält kåta på varandra och hade lite känslor.


    Han fanns i mitt liv i ca 12 år och vi har fortfarande kontakt ibland men helt vänskapligt nu för tiden (även om han stundvis har lite svårt att hålla sig på mattan).


    Ibland letar sig sambon in i fantasin och det hela blir en trekant.... Kommer tyvärr aldrig att hända i verkligheten, något jag alltid kommer att sörja lite tror jag. Bara att skriva detta ger mig pirr Oskyldig


    ibland kanske fantasierna är bra att ha för sig själv. Jag menar när man njuter på egen hand då kan det vara bra med extra hand.
  • Sat 6 Feb 2021 21:31
    #30
    +1
    Pussan skrev 2021-02-06 07:49:53 följande:

    Kvar i varma sängen, morgonkåt. Tänker på mina killar på lagret som jag inte ser så ofta nu i Coronatider. Speciellt den ene, stor o stark som en björn. Fantiserar att han kommer hit och lyfter mig naken rakt ut på balkongen, lägger mig på det iskalla snötäckta bordet och håller mig nere med en av sina stora grova nävar, med andra handen knäpper han upp sina byxor, drar fram sin stenhårda kuk och bara trycker den i mig till botten i en enda rörelse.

    Han är råkåt och bara pumpar på. Bordet knakar, jag gnyr i en blandning av smärtan på ryggen och njutningen som hans bamsekuk ger mig, och han frustar och stönar och drar ut och skjuter en sats över hela mig.

    Det är över på någon minut, jag kryper tillbaka in i sängen och kryper under täcket. Jag har sperma i hela ansiktet och långt ner på magen, ryggen bränner som eld och fittan ömmar. Han kommer efter mig in i sovrummet och står sidan om sängen, Jag suger in så mycket av kuken jag kan få in i munnen och slickar i mig varenda droppe av våra blandade safter och så får jag fram ena handen och runkar sakta upp kuken, drar ner honom över mig och nu blir det precis tvärtom, ett sakta, lojt lördagmorgonmysknull där vi ligger och bara njuter av parningen, våra tungor leker och saliven blandas med sperman i mitt ansikte


    Det där vara härlig läsning. Jag blev vrålkåt av att läsa den!
Svar på tråden Vem fantiserar du om nu?