• Anonym (Ensam om detta?)

    Har aldrig kommit på egen hand

    Eller rubriken skulle snarare vara Har aldrig kommit MED egen hand. Jag är så otroligt nyfiken på om jag är ensam om detta? Men jag (vuxen kvinna) har aldrig kommit genom att onanera med fingrarna. Jag har försökt otaliga gånger genom åren såklart, men absolut inget händer. Det är som att jämföra med om man skulle försöka kittla sig själv under armarna. Då händer det ju inget heller, det kittlas inte! Men om någon annan gör det på mig så kittlas det. Det är inte förrän jag köpt en Satisfyer som jag har kommit på egen hand. Men då är det ju ett föremål som vibrerar. Jag är så nyfiken om någon mer kvinna fungerar som jag för det pratas ofta om att kvinnor ska visa partnern hur de gör på sig själva för att komma.... som det vore självklart. Eller att det bara är att smeka sig själv till orgasm under samlag. Funkar ju inte alls för mig. Är jag ensam om detta?

  • Svar på tråden Har aldrig kommit på egen hand
  • Anonym (Jag)

    Jag har lyckats en gång, det blev inte särskilt bra. Inte så effektfullt om man säger. Jag använder vibratorer istället :) Förresten kan jag knappt komma under samlag heller, bara om jag rider och är kåt och ändå funkar det inte med alla killar.

  • Anonym (Ensam om detta?)
    Anonym (Jag) skrev 2021-02-05 16:43:35 följande:

    Jag har lyckats en gång, det blev inte särskilt bra. Inte så effektfullt om man säger. Jag använder vibratorer istället :) Förresten kan jag knappt komma under samlag heller, bara om jag rider och är kåt och ändå funkar det inte med alla killar.


    Men tack! Samma här med män! Ursäkta om jag blev glad...men skönt att höra att jag inte är ensam. Så skönt att det finns vibratorer av olika slag. Jag tycker jättemycket om sex så det har jag gärna. Men jag har funderat mycket kring det här.
  • Anonym (Själv!)
    Här är en till som du!
    MItt favoritämne numera! 

    Som sexuellt aktiv mellan 15 och 48 upplevde jag aldrig en enda orgasm, Smekte mig själv lite under sex ibland men för att det hörde till. Blivit slickad men efter ett tag bad jag alltid mannen sluta.  Har aldrig onanerat på egen hand. 

    Accepterade att jag var en av de som inte kan komma. Ingen kille har någonsin brytt sig om min njutning. Fattar inte nu att jag accepterat det. 

    48 år gammal och plötslig vetskap att mannen efter 25 år vill skiljas reser jag själv till stugan. Bestämmer mig för att nu jäklar måste jag undersöka mig själv. 
    Får plötsligt orgasm och onanerar dygnet runt i 10 dar. 

    Nu 7 år senare är jag expert. Kommer alltid minst 3 ggr, fontänar oxå. 
    Onanerar nästan varje kväll. Bröstvårtsorgasmer likaså. 

    Känner inte igen känslan när jag ville avsluta oralsexet med en begynnande orgasm nu. Vet alltså inte om det skulle gått för mig om vi fortsatt. 

    Steg två har varit att komma via webcam. 
    Steg tre, jag raggade upp ett ex, knullade som kaniner och visade honom när jag kom. Han fick inte ta i mig. 
    Steg fyra nu är att bli smekt/slickad och kanske, kanske kan jag komma då. Jag är tyvärr singel och männen står ju inte på kö lixom...
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Ensam om detta?) skrev 2021-02-05 16:56:12 följande:
    Men tack! Samma här med män! Ursäkta om jag blev glad...men skönt att höra att jag inte är ensam. Så skönt att det finns vibratorer av olika slag. Jag tycker jättemycket om sex så det har jag gärna. Men jag har funderat mycket kring det här.
    Ja ibland undrar man ju om det är nåt fel på en.... Samtidigt visar statistik att vi är långt från ensamma! Jättemånga kvinnor kan faktiskt inte få orgasm vid sex, eller på egen hand, eller båda delarna.

    Jag har också en Satisfyer förresten ;) Haha. Fast för mig är det inte viktigt att komma under sex, jag tycker jag njuter bra ändå :)
  • Anonym (Själv!)
    Anonym (Jag) skrev 2021-02-05 17:39:11 följande:
    Ja ibland undrar man ju om det är nåt fel på en.... Samtidigt visar statistik att vi är långt från ensamma! Jättemånga kvinnor kan faktiskt inte få orgasm vid sex, eller på egen hand, eller båda delarna.

    Jag har också en Satisfyer förresten ;) Haha. Fast för mig är det inte viktigt att komma under sex, jag tycker jag njuter bra ändå :)
    Jag har oxå en Satisfyer numera. 
    Upplever inte heller att jag haft dåligt sex tidigare. Jag har njutit och inte saknat något. Det är först nu jag vet vad som saknades. 
  • Anonym (Ensam om detta?)
    Anonym (Själv!) skrev 2021-02-05 17:15:05 följande:

    Här är en till som du!

    MItt favoritämne numera! 

    Som sexuellt aktiv mellan 15 och 48 upplevde jag aldrig en enda orgasm, Smekte mig själv lite under sex ibland men för att det hörde till. Blivit slickad men efter ett tag bad jag alltid mannen sluta.  Har aldrig onanerat på egen hand. 

    Accepterade att jag var en av de som inte kan komma. Ingen kille har någonsin brytt sig om min njutning. Fattar inte nu att jag accepterat det. 

    48 år gammal och plötslig vetskap att mannen efter 25 år vill skiljas reser jag själv till stugan. Bestämmer mig för att nu jäklar måste jag undersöka mig själv. 

    Får plötsligt orgasm och onanerar dygnet runt i 10 dar. 

    Nu 7 år senare är jag expert. Kommer alltid minst 3 ggr, fontänar oxå. 

    Onanerar nästan varje kväll. Bröstvårtsorgasmer likaså. 

    Känner inte igen känslan när jag ville avsluta oralsexet med en begynnande orgasm nu. Vet alltså inte om det skulle gått för mig om vi fortsatt. 

    Steg två har varit att komma via webcam. 

    Steg tre, jag raggade upp ett ex, knullade som kaniner och visade honom när jag kom. Han fick inte ta i mig. 

    Steg fyra nu är att bli smekt/slickad och kanske, kanske kan jag komma då. Jag är tyvärr singel och männen står ju inte på kö lixom...


    Men hallå! Ursäkta igen att jag blir glad. Men vilken häftig berättelse när du erövrade orgasm i stugan! Jag kände nog något liknande när jag bestämde mig för att försöka ta kontroll över min orgasm genom att köpa min första sexleksak. Vilken känsla! Att ha kontroll över sin egen orgasm. Inspirerande att höra om din sexresa! Tack.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Själv!) skrev 2021-02-05 18:03:08 följande:
    Jag har oxå en Satisfyer numera. 
    Upplever inte heller att jag haft dåligt sex tidigare. Jag har njutit och inte saknat något. Det är först nu jag vet vad som saknades. 
    Jag känner väl också efter så många år att jag vill ha nåt "mer" så jag ska se om karln kan lära sig ge mig bra oralsex. Hittills har alla jag testat varit usla men det har inte alltid varit läge heller att ha den diskussionen.
  • Anonym (Ensam om detta?)
    Anonym (Jag) skrev 2021-02-05 17:39:11 följande:

    Ja ibland undrar man ju om det är nåt fel på en.... Samtidigt visar statistik att vi är långt från ensamma! Jättemånga kvinnor kan faktiskt inte få orgasm vid sex, eller på egen hand, eller båda delarna.

    Jag har också en Satisfyer förresten ;) Haha. Fast för mig är det inte viktigt att komma under sex, jag tycker jag njuter bra ändå :)


    Jag njuter också mycket av sex! Men funkar Satisfyern bra för dig?
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Ensam om detta?) skrev 2021-02-05 18:11:41 följande:
    Jag njuter också mycket av sex! Men funkar Satisfyern bra för dig?
    Den funkar skitbra! :D Ger de bästa orgasmerna ;) Väldigt kraftiga.
  • Anonym (Ensam om detta?)
    Anonym (Jag) skrev 2021-02-05 18:18:27 följande:

    Den funkar skitbra! :D Ger de bästa orgasmerna ;) Väldigt kraftiga.


    Härligt! Har du testat att använda den samtidigt som ni ligger? Jag funderar på att föreslå det för min älskare men det känns lite jobbigt att säga till honom. Som att säga att han är dålig, fast det inte är så!
Svar på tråden Har aldrig kommit på egen hand