• Anonym (Dildo Dragge­r)
    Fri 5 Feb 2021 19:02
    579 visningar
    4 svar
    4
    579

    Formgjuten lösvagina?

    Har en fleshlight som jag tycker funkar sådär. Tänkte om man skulle testa en bättre variant. De kostar ju dock lite som man vill ju inte köpa nåt som inte ens är i närheten av äkta vara.

    Kollat på vuxen.se och att det finns ?formgjutna? fleshlights efter riktiga porrskådisar. Är lite skeptisk. Är de bra eller betalar man bara för att det står typ Mia Malkova på dem?

  • Svar på tråden Formgjuten lösvagina?
  • Anonym (K)
    Sun 7 Feb 2021 14:37
    #1

    Själva innehållet är inte formgjutet. Det är framsidan och öppningen. 
    Så bara för att den är efter en porrskådis så kommer innanmätet vara efter den standardmodell du beställer ändå. 

  • Anonym (Dildo Dragge­r) Trådstartaren
    Sat 13 Feb 2021 10:12
    #2
    Anonym (K) skrev 2021-02-07 14:37:25 följande:

    Själva innehållet är inte formgjutet. Det är framsidan och öppningen. 
    Så bara för att den är efter en porrskådis så kommer innanmätet vara efter den standardmodell du beställer ändå. 


    Jo, det inser jag också. Däremot har jag sett att åtminstone på bild är just dessa vaginor oregelbundna på insidan. Jag inbillar mig att det borde kännas bättre än den släta jag har nu.
  • Anonym (K)
    Sat 13 Feb 2021 19:11
    #3
    Anonym (Dildo Dragger) skrev 2021-02-13 10:12:52 följande:

    Jo, det inser jag också. Däremot har jag sett att åtminstone på bild är just dessa vaginor oregelbundna på insidan. Jag inbillar mig att det borde kännas bättre än den släta jag har nu.


    Kan tyvärr inte jämföra då jag inte har den du har. Men utseendet på min gör att man känner sig lättare attraherad av den.
  • Anonym (Trevl­igt.)
    Sat 13 Feb 2021 19:51
    #4

    De är trevliga, är någon slags "vågigt" "ribbigt" mönster på insidan som känns najs. Det blir olika känsla om du tar ur den ur själva fleshlightens hölje, så de är som två leksaker i en. I höljet blir det lite tightare och ett slags vakuum som är najs om man vill snabba på processen men tar man ur den ur höljet blir det trevligt om man vill mysa till det en längre stund då det inte blir lika "intensivt"

    Dessutom är ju estetiken trevlig på de formgjutna, särskilt om de är gjutna efter någon med en mer "köttig" vagina än en "streckvagina" 

Svar på tråden Formgjuten lösvagina?