• Svar på tråden Bästa rockballaden att ha sex till?
  • Anonym (Limpan)
    Farsan 13 skrev 2021-02-12 09:32:19 följande:

    Hej,finns det några rockers där ute ?


    How much is the fish är fin.
  • Anonym (WASP)
    Farsan 13 skrev 2021-02-12 09:32:19 följande:

    Hej,finns det några rockers där ute ?


    Fuck like a beast?
  • Anonym (ESP)

    Vem lyssnar på musik under sex? Skulle musik vara på skulle jag ändå inte höra den, jag är fullt koncentrerad på viktigare saker.

  • Anonym (D)
    Anonym (ESP) skrev 2021-02-12 10:57:44 följande:

    Vem lyssnar på musik under sex? Skulle musik vara på skulle jag ändå inte höra den, jag är fullt koncentrerad på viktigare saker.


    Rock är absolut perfekt att lyssna på. Om du inte hör när du har sex, så finns det risk att du är selektiv döv. Sorry to tell you that.

    Eller är du en klassisk person som inte kan göra två saker samtidigt, så när du lyssnar på musik så kan du inte knulla.
  • Anonym (ESP)
    Anonym (D) skrev 2021-02-12 11:16:40 följande:
    Rock är absolut perfekt att lyssna på. Om du inte hör när du har sex, så finns det risk att du är selektiv döv. Sorry to tell you that.

    Eller är du en klassisk person som inte kan göra två saker samtidigt, så när du lyssnar på musik så kan du inte knulla.
    Jag hör nog selektivt när jag har sex! Mer, mer, hårdare, åhh, åhh etc hör jag utan problem. Är musik vara på samtidigt skulle jag inte höra den.

    Däremot kan jag spela gitarr samtidigt som jag tittar på tv, och lyssna på musik då jag jobbar. Det mesta fungerar med musik, förutom just sex.
  • Anonym (Ingen)
    Farsan 13 skrev 2021-02-12 09:32:19 följande:

    Hej,finns det några rockers där ute ?


    Ingen, finns det folk över 14 som sätter på musik när de knullar? Jag har fullt upp med att fokusera på sexet. Att vaniljknulla till en rockballad är inte min grej :)
  • Anonym (XxXx)

    Love Bites med Def Leppard  sedan när du blir dumpad,Love Hurts med Nazareth

  • Anonym (No)

    Känns lite cringe att lyssna på musik när man har sex, särskilt en rockballad.

Svar på tråden Bästa rockballaden att ha sex till?