• Anonym (Nästan)

    Ny teknik att göra den tjockare? Någon som vet? Med anonyma svar

    Råkade klicka i inga anonyma svar.

    Försöker igen

    Inte läst något om detta på säkert 10 år nu. Men då tog man fett från andra delar av kroppen och sprutade in i kuken. Det blev ofta komplikationer och fettknölar på den osv. Lät riskabelt och dumt.

    Någon som vet om det görs bättre dig? Tekniken borde ju gå framåt. Jag skulle behöva öka omkretsen 1,5-2cm. Då skulle jag ha tjejernas drömkuk.

  • Svar på tråden Ny teknik att göra den tjockare? Någon som vet? Med anonyma svar
  • Anonym (Nästan)
    Fjäril kär skrev 2021-02-12 14:03:21 följande:

    Är det någon tjej som faktiskt klagat på din kuk under samlag?


    Nej :)

    Men sånt där märker man ju. 16 i omkrets är de alla tjejer drömmer om. Dom säger annat tror i alla fall jag ljuger.
  • Anonym (Nästan)

    Det var en man som skrev i tråden som blev fel tidigare.

    Hoppas du hittar hit.

    Det där med vacumpump och kukring känns ju jäkligt bökigt. Framförallt pumpen. Hur länge måste man pumpa? Hört att det kan skada nerver osv.

  • Anonym (16)
    Anonym (Nästan) skrev 2021-02-12 18:13:22 följande:

    Nej :)

    Men sånt där märker man ju. 16 i omkrets är de alla tjejer drömmer om. Dom säger annat tror i alla fall jag ljuger.


    Vad snackar du om??? 16 är stort men inte så stort...
  • Anonym (Nästan)
    Anonym (16) skrev 2021-02-12 18:31:52 följande:

    Vad snackar du om??? 16 är stort men inte så stort...


    Vart skrev jag det?
  • Anonym (16)
    Anonym (Nästan) skrev 2021-02-12 19:28:01 följande:

    Vart skrev jag det?


    Var det inte det du menade?
  • Anonym (.)
    Anonym (16) skrev 2021-02-12 18:31:52 följande:

    Vad snackar du om??? 16 är stort men inte så stort...


    Väldigt få killar som har 16 eller uppåt så nog är det stort.
  • En manlig man

    16 cm i omkrets är större än 99,99% av alla män.

  • Anonym (Rätt onödigt)

    Är du inte exceptionellt liten och/eller inte jobbar med penisen i ditt yrkesliv så är det nog en onödig risk.

    Din penis kommer duga till en kvinna som älskar dig ändå, så länge den inte är exceptionellt liten.

    Men visst jobbar du som penismodell, i porr, strippar eller som gigolo och penisen är ett av dina yrkesverktyg och du behöver imponera på massvis av kvinnor (eller män!) med den kan det nog vara en idé. Annars inte.

Svar på tråden Ny teknik att göra den tjockare? Någon som vet? Med anonyma svar