Inlägg från: Törstiga tuppen |Visa alla inlägg
  • Törstiga tuppen

Sexdocka som lösning på olika sexlust

Hur skulle dockan kunna lösa problemet mellan dig och din fru? Du vill väl skaffa dockan för att demonstrera missnöjet med erat sexliv. Du vill att hon ska känna sig lite dålig som inte vill ha sex med dig. Tror att det är bättre att ni besöker en sexolog eller går i parterapi. Om hon vet att du pumpar på en docka, kan du nog glömma det årliga samlaget.

• Törstiga tuppen
    Lumbago skrev 2021-02-17 20:27:16 följande:

Jag har inte importerat något.

Var gift i 13 år och under denna tid var det jag som stod för merparten av matlagning, städning och tvättande i hushållet. Så fick jag sparken.

Om du tror att ett äktenskap går ut på att kvitta hushållsarbete mot sexuella tjänster, förstår jag att du fick sparken. Konstigt att det tog 13 år.
  • Törstiga tuppen

Problemet här ligger i relationen och i kommunikationen. Att göra det till en fråga om sexleksaker är verkligen att förenkla problemet. Hur länge har ni haft dessa problem och vad har ni försökt för att förbättra situationen. Vad behöver din fru för att återfå sin lust? Vill hon ha någon typ av närhet ( ej sex ) fortfarande?

• Törstiga tuppen

När man har ett bra sexliv och god kommunikation brukar det inte vara något problem att prova nya saker i sängen. Varken på egen hand eller tillsammans. Om sexlivet är dåligt, kan idéer och förslag kännas som förolämpningar och pikar. En docka känns som en direkt pik till din fru. Dessutom har ni barn som kan hitta den. 

Svar på tråden Sexdocka som lösning på olika sexlust