Anonym (Lolll) skrev 2021-02-17 13:29:24 följande:
Förlåt men jag har väldigt svårt att tro att män generellt skulle ha svårt att få utlösning. Spermierna måste ju ut, annars måste det ju tekniskt ske i sömnen eller på annat vis för att du som man inte ska implodera.
Kvinnligt orgasm funkar inte så. Vi är inte gjorda för att tömma oss.
Finns tydlig statistik på män va kvinnor som upplevt en orgasm.
Säger inte att sexleksaker för män är fel. Inte alls. Jag säger bara att de framställts i olika syfte.
Och en docka känns väldigt fel, oavsett om en man eller kvinna använder den. Just för att den är så lik en människa; i det här fallet en människa som inte samverkar i sexet utan ligger stel och tar emot. Blir liksom fel associationer här. Det speglar ju hur ett verkligt övergrepp ser ut.
Med en stav eller fleshlight använder du ju enbart fantasin och där är förmodligen inte motparten en död fisk i den tanken? Eller?
Eftersom jag är man så vet jag mycket väl hur min kropp fungerar och nej, tömning är inte ett absolut måste, man imploderar verkligen inte.
Nej jag läser inte in övergrepp i en sexdocka, absolut inte. Det är ju en docka, hur kan man ens få sådana associationer. Använder du fleshligt borde du får samma associationer till en vagina, om fleshlighten är torr och sträv så borde du ha associationer till en vagina som inte är upphetsad och inte vill men det verkar du inte få, varför inte då?
Men men vi kanske kom från ämnet nu, det var inte det som egentligen var frågan.