• Svar på tråden Gangbang?
  • Pussan
    Anonym (d) skrev 2021-02-21 19:00:08 följande:

    Dessvärre bara loosers till män som gillar detta, feta bönder som kör lastbil.


    Någon form av belägg för detta?
    Eller mår du bara allmänt illa?
  • Pussan
    wataiin80 skrev 2021-02-21 18:52:19 följande:

    Jag är nyfiken på att höra tjejers tankar och erfarenheter kring detta underbara ämne.


    Jag har som mest haft fem st några gånger, vilket ju många har överträffat med råge så klart. Men det är jävligt upphetsande, före, under tiden och efteråt.
    Så klart en mental kick mer än fysisk. Och jag skulle gärna prova med kanske 10-12
  • Anonym (En får inte vara så kräsen...)
    Anonym (d) skrev 2021-02-21 19:00:08 följande:

    Dessvärre bara loosers till män som gillar detta, feta bönder som kör lastbil.


    Men vad är nu detta? Nej, givetvis kan det vara svårt (men inte omöjligt) att få ihop ett halvdussin hunkar att dela på dig, de är nog inte lika pigga på att dela då de lättare kan träffa någon själv. Så det blir en och annan fet bonde som kör lastbil, men vet du vad? Det är den sammantagna erfarenheten, att det är just flera män, då gör det faktiskt inte speciellt mycket att var och en för sig inte är så mycket att hänga i granen.
  • Anonym (Erfarenhet)

    Vi är ett par som brukar ha gb men är ju lite knepigt nu.

  • Anonym (Snälla frun)

    Jag har haft ett par. Som mest med 7 killar. 
    Det som är svårt är att få ihop vettiga killar. Jag brukar överlåta det till nån annan som jag litar på.

  • Mierdaz

    Hur kommer man i kontakt med personer som anordnar detta?


     


    Bor i Sthlm. Hade så gärna velat bli utvald.

  • Anonym (Jenny)

    Jag tänder på det men har hittills bara haft trekanter. Det är lätt att männen blir lite nervösa, tror ett gb gör att de kan slappna av lite mer och växeldra lite ;)

  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Jenny) skrev 2021-02-24 11:58:37 följande:

    Jag tänder på det men har hittills bara haft trekanter. Det är lätt att männen blir lite nervösa, tror ett gb gör att de kan slappna av lite mer och växeldra lite ;)


    Ja, det stämmer nog. Har männen lite känsla och alla tar sin roll blir det bra :)
  • Anonym (Jenny)
    Mierdaz skrev 2021-02-24 10:57:44 följande:

    Hur kommer man i kontakt med personer som anordnar detta?

     

    Bor i Sthlm. Hade så gärna velat bli utvald.


    På kontaktsidor på nätet. Var lyhörd för vad som gäller. Lägger vi ut en annons får vi nästan 100 svar från män som vill vara med. De som ifrågasätter hur vi vill att det ska gå till åker bort i urvalet direkt.
  • Anonym (Erfarenhet)

    Jag har haft flera gb det är alltid min kille och 2 bekanta sen kan vi ta in några andra har varit 8 st unga gamla men är en trygghet för mig att mina gränser hålls även om jag tänder på att de tar för sig och gör med mig vad de blir upphetsande av det de flesta verkar gilla är att knulla i munnen och komma i ansiktet. Brukar bli tagen anallt fistad fått brösten bundna mm.

  • Mierdaz
    Anonym (Jenny) skrev 2021-02-24 14:27:32 följande:
    På kontaktsidor på nätet. Var lyhörd för vad som gäller. Lägger vi ut en annons får vi nästan 100 svar från män som vill vara med. De som ifrågasätter hur vi vill att det ska gå till åker bort i urvalet direkt.

    Vilka sidor skall jag hålla koll på?


    Ja, det förstår jag. Det gäller att vara lyhörd över vad ni vill. 

  • Anonym (Swingar)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2021-02-24 09:54:52 följande:

    Jag har haft ett par. Som mest med 7 killar. 

    Det som är svårt är att få ihop vettiga killar. Jag brukar överlåta det till nån annan som jag litar på.


    Håller med om att det är stökigt att hitta bra och vettiga killar. Tyvärr är det också ett stort svin då mellan 3 och 5 av 10 de inbjudna inte kommer att dyka upp. Har hört en väldig massa historier om trasiga bilar, hundar, katter, barn och liknande som akut blivit sjuka. Har noll tolerans för att inte dyka upp som utlovat så dessa killar får ingen ny chans. Enklast är att beöska swingersklubbar och där knyts kontakt med lite killar för privata inbjudningar. Dels har man redan träffas och kollat kemin och man har ofta också chans att provköra killarna lite i förväg så man vet att dom kan prestera vid skarpt läge. Som nämnts har vissa klubbar också temakvällar som kan vara trevliga. Jag älskar kladdiga GB så killar som har färska papper och där jag får rätt magkänsla får gärna köra utan kondom.
  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Swingar) skrev 2021-02-25 07:54:59 följande:
    Håller med om att det är stökigt att hitta bra och vettiga killar. Tyvärr är det också ett stort svin då mellan 3 och 5 av 10 de inbjudna inte kommer att dyka upp. Har hört en väldig massa historier om trasiga bilar, hundar, katter, barn och liknande som akut blivit sjuka. Har noll tolerans för att inte dyka upp som utlovat så dessa killar får ingen ny chans. Enklast är att beöska swingersklubbar och där knyts kontakt med lite killar för privata inbjudningar. Dels har man redan träffas och kollat kemin och man har ofta också chans att provköra killarna lite i förväg så man vet att dom kan prestera vid skarpt läge. Som nämnts har vissa klubbar också temakvällar som kan vara trevliga. Jag älskar kladdiga GB så killar som har färska papper och där jag får rätt magkänsla får gärna köra utan kondom.
    Ja, folk som backar ur är otroligt trist. Ett par vi känner hade tagit in på en fin svit och bjudit in 7 killar, inte en enda dök upp! 
    Därför tar vi in killar från vårt kontaktnät som vi skaffat oss på klubbar, fester och rekommendationer. Sen kan man ju ha några öppna platser för nya killar då det inte gör så mycket om de inte kommer eller inte. 
  • Mierdaz
    Anonym (Snälla frun) skrev 2021-02-25 13:42:08 följande:
    Ja, folk som backar ur är otroligt trist. Ett par vi känner hade tagit in på en fin svit och bjudit in 7 killar, inte en enda dök upp! 
    Därför tar vi in killar från vårt kontaktnät som vi skaffat oss på klubbar, fester och rekommendationer. Sen kan man ju ha några öppna platser för nya killar då det inte gör så mycket om de inte kommer eller inte. 

    Vilken dröm, att kunna få ta del av det, och ändå fegar människor ut.


     


    Hade gjort vad som helst, för att få en sådan möjlighet.

  • Anonym (Swingar)
    Mierdaz skrev 2021-02-25 14:03:43 följande:

    Vilken dröm, att kunna få ta del av det, och ändå fegar människor ut.

     

    Hade gjort vad som helst, för att få en sådan möjlighet.


    Tyvärr är det mycket vanlig med killar som bangar i sista stund. Väldigt synd då man ofta får väldigt många som vill vara med om man lägger ut en annons så risken är att man plockar bort någon trevlig kille som skulle ha dykt upp redan i första rensningen. Inte ovanligt att man får 200 svar på en timme om lägger ut en annons på BC. Har av just den anledningen mer och mer gott över till att bjuda in säkra kort som man träffat tidigare eller som man fått referenser på från någon man litar på. Är man sugen och är en trevlig kille så kan jag rekommendera att besöka temakvällar eller auditionkvällar på swingersklubbar för att knyta kontakter och få en chans att visa upp att man kan föra sig och är lyhörd.
  • Mierdaz
    Anonym (Swingar) skrev 2021-02-25 14:45:30 följande:
    Tyvärr är det mycket vanlig med killar som bangar i sista stund. Väldigt synd då man ofta får väldigt många som vill vara med om man lägger ut en annons så risken är att man plockar bort någon trevlig kille som skulle ha dykt upp redan i första rensningen. Inte ovanligt att man får 200 svar på en timme om lägger ut en annons på BC. Har av just den anledningen mer och mer gott över till att bjuda in säkra kort som man träffat tidigare eller som man fått referenser på från någon man litar på. Är man sugen och är en trevlig kille så kan jag rekommendera att besöka temakvällar eller auditionkvällar på swingersklubbar för att knyta kontakter och få en chans att visa upp att man kan föra sig och är lyhörd.

    Kan tänka mig det, att flera skriver, måste vara jobbigt att gå igenom och sålla bort allt som skrivs. Men, förstår inte, drivkraften att skriva men sedan inte dyker upp. 


     


    Du pratar med en person som har noll erfarenhet. Vart då? :)

  • Anonym (Swingar)
    Mierdaz skrev 2021-02-25 14:55:50 följande:

    Kan tänka mig det, att flera skriver, måste vara jobbigt att gå igenom och sålla bort allt som skrivs. Men, förstår inte, drivkraften att skriva men sedan inte dyker upp. 

     

    Du pratar med en person som har noll erfarenhet. Vart då? :)


    Det finns nog två typer som inte dyker upp. Antingen är man nätrunkare eller så blir man nervös när det drar ihop sig. Personligen har jag inget emot killar som är lite nervösa inför att vara med för första gången. Finns inget bättre än killar som innan talar om att det är första gången och att dom är lite nervösa då kan man alltid träffas lite innan och lära känna varandra. Har även vid några tillfällen bastat eller badad bubbelpool med killar innan för att lätta på stämningen.

    Om du söker på swingersklubbar så ser msn i deras kalendrar när dom har testkvällar, temakvällar och liknande. Olika klubbar har lite olika regler så det bästa är att kolla deras hemsidor. Ett bra knep inför ett första besök på en klubb är att komma tidigt innan det blir för mycket folk då hinner värdarna visa runt och prata lite regler och annat och kommer man tidigt så är det enklare att knyta sociala kontakter i baren, bastun och liknande och ett gått råd är att inte ha för stora förväntningar på första besöket. Kan ta en stund att etablera sig som trevlig och seriös.
  • Pussan
    Anonym (Jenny) skrev 2021-02-24 11:58:37 följande:

    Jag tänder på det men har hittills bara haft trekanter. Det är lätt att männen blir lite nervösa, tror ett gb gör att de kan slappna av lite mer och växeldra lite ;)


    Det är min uppfattning också. När de ¨bara¨ är två känner de ett prestationskrav, de måste vara närvarande hela tiden och se till att jag har det så skönt....när de är flera blir det mera rakt på, knulla henne rakt upp och ner bara, och det passar nog många killar rätt bra. Det passar mig också!
Svar på tråden Gangbang?