• Anonym (K)
    Sat 20 Feb 2021 22:06
    3242 visningar
    38 svar
    38
    3242

    Komma och gå

    Jag har penis. Men har svårt att komma om jag går. Normalt så blir den inte stimulerad av att gå.

    Om den hamnar rejält snett eller fel i byxan då skulle det kunna gå. Har varit med om att den legat snett mot benet och då kan jag bli stimulerad av att gå. Skulle jag gå i precis rätt läge så skulle det kanske kunna gå. Men oftast är det samtidigt en obekväm ställning för penis så inget man låter vara utan man rättar till den.

  • Anonym (K)
    Sun 21 Feb 2021 12:03
    #12
    Bitten skrev 2021-02-20 22:28:28 följande:
    Jag menar såklart att gå och runka. Inte bara självantända på grund av byxgnid.

    Runka medan du går. När du kommer kan du då bara fortsätta gå eller tar det stopp liksom.
    Jaha, du menar så. 
    Hmm. Vet inte om jag har testat det så kan inte svara på det. 
    Vill du att jag testar? 

    Vet inte hur jag ska göra utan att kladda ner allt medans man gör det bara.
  • Anonym (K)
    Sun 21 Feb 2021 12:13
    #13

    Filurar samtidigt på. 
    Varför skulle man inte kunna komma o gå samtidigt?

  • Anonym (K)
    Sun 21 Feb 2021 12:41
    #15
    Bitten skrev 2021-02-21 12:26:01 följande:

    Du får mer än gärna prova om det finns möjlighet. ;)

    Jag inbillar mig att det när det närmar sig kommer att bli svårare att gå normalt. Det är detta jag vill höra allt om.

    Finns det fler försökskaniner där ute? ;)


    Ok, jag är lite sugen så kan prova. Återkommer senare idag med svar.

    Jag kan använda en kondom för att inte stöka till det.
  • Anonym (K)
    Sun 21 Feb 2021 13:02
    #17

    Shit. Förlåt.

    KK ringde precis o ville komma över. Behöver spara mig för det. Hoppas du inte misstycker o förstår?

    Jag vill också testa o är nyfiken. Du kanske får vänta lite längre på resultatet bara. Hoppas det är ok? Tar o testar nästa bästa tillfälle, lovar!

  • Anonym (K)
    Sun 21 Feb 2021 18:15
    #20

    Tja. Testar imorgon. Återkommer med resultat då.

    Blivit riktigt nyfiken jag med nu.

  • Anonym (K)
    Mon 22 Feb 2021 21:13
    #21
    Bitten skrev 2021-02-21 12:48:52 följande:

    Haha. Det är lite intressant att jag antagligen är mer exalterad över detta än du är.

    Sitter här och väntar på resultat. ;)


    Nu har jag ett resultat. Jag började med att bearbeta mig själv så att jag inte hade alltför långt kvar. Sen när det var några minuter och kvar så började jag gå fram o tillbaka i lägenheten.

    Jag trodde först inte min gång skulle påverkas. Men det gjorde den. På annorlunda sätt än jag skulle gissat. När jag närmade mig orgasmen så fick jag lägga mer fokus på att gå samtidigt som min gångstil blev lite stapplande. När jag väl kom på riktigt så blev stegen mindre och snabbare. Blev förvånad att jag gick snabbare. Liksom som att jag tippade framåt.

    Samtidigt blev gångstilen stapplande. Så en stapplande trippande gång med mindre steg och snabbare samtidigt som jag kom. Som om känslan sköt ner i benen o satte fart på gången.

    Med andra ord gick det att gå men skulle någon sett det så skulle man märkbart undrat vad som pågick med tanke på hur konstigt jag gick.

    Spännande grej o testa.
  • Anonym (K)
    Wed 24 Feb 2021 15:25
    #26
    Aikido skrev 2021-02-22 21:18:57 följande:
    Kom igen nu då.
    ??
  • Anonym (K)
    Thu 4 Mar 2021 11:36
    #28
    Bitten skrev 2021-03-03 21:59:41 följande:

    Hur har det gått för er därute?


    Jag har ju redan provat. :)

    Du skulle prova också sa du. Jag är nyfiken på ditt resultat?
  • Anonym (K)
    Wed 15 Feb 2023 15:26
    #35
    -1

    Skulle vara kul och få mer onaniuppdrag och se vad som händer. 
    Finns det något mer man skulle kunna testa som kille?

Svar på tråden Komma och gå