• Fliissan02

    Utan BH?

    En liten fundering här på kvällen. Märker ni när någon inte har BH på sig under sina vardagsplagg? Vad tycker ni? Fint/fult/annat?

  • Svar på tråden Utan BH?
  • Anonym (Theådåra)

    Ja puss i dag går jag troslös å utan bh

  • Nicke989
    Pussan skrev 2021-02-26 23:53:08 följande:
    Visst kan det kännas hett! Jag älskar att känna hur de studsar till för varje steg (har ofta höga klackar) och vet mycket väl att de syns tydligt i tight top, dessutom har jag piercingar i båda bröstvårtorna och det kickar lite extra att det också syns igenom.
    Mycket snyggt! Det är så vackert med bröstvårtor som avtecknar sig under kläderna och bröst som rör sig när kvinnan går.
  • Bullmamman76

    Har tyvärr nästan alltid bh när jag jobbar, o är ute bland folk.
    Jag vet inte varför det skulle vara så tabu för mig att gå utan?
    Jag tycker verkligen inte om att ha dom inklämda.
    Hemma går jag dock alltid utan, så mycket skönare att låta dom vara fria, på alla sätt!
    Men det är ganska sällan man ser någon som går utan, men man blir lika glad varje gånga man ser det, att det finns några som inte tänker som mig!

  • Anonym (Theådåra)

    Nu när det är varmt så struntar jag i underkläder

  • Blacklonghair

    Jag älskar att vara utan bh men jag har stor byst och det ser porrigt ut utan men kan ju inte ha det så på jobbet eller på möten precis men annars så går jag ofta utan bh

  • Anonym (Knoppstånd)

    Min kvinna går ofta utan kasse och hon har rätt pigga knoppar vilket jag älskar.
    Hon vet ju om det ..... och går ju gärna omkring med knoppstånd. 
    Drar ju också upp tröjan bara för att visa "live", haha Hon vet ju att jag inte kan låta bli...
    Hon är snart 53 och nipplarna pekar fortfarande uppåt på ett par fasta och runda c-kupor.
    Jag klagar inte ........

  • Anonym (Theådåra)

    Jag går ofta utan jag med Jag är gravid med nr 14

  • UtanBEHÅ

    Det är fint både med och utan om det inte är för hängigt.
    Min tjej har ofta push up behå, det är fint för då blir bysten ganska "maffig" och uppseendeväckande????. Män kollar!
    Sen är det också fint utan, brösten lite mindre ut, lite annan form och sitter längre ner. Män kollar! 
    Så båda alternativen är fina. 

  • Anonym (RailWay8)
    Bullmamman76 skrev 2021-02-27 08:37:55 följande:

    Har tyvärr nästan alltid bh när jag jobbar, o är ute bland folk.
    Jag vet inte varför det skulle vara så tabu för mig att gå utan?
    Jag tycker verkligen inte om att ha dom inklämda.
    Hemma går jag dock alltid utan, så mycket skönare att låta dom vara fria, på alla sätt!
    Men det är ganska sällan man ser någon som går utan, men man blir lika glad varje gånga man ser det, att det finns några som inte tänker som mig!


    Har du stora eller små bröst?
    Är dom inte allt för hängiga så är det fint. Kanske ha en tight top under som håller dem på plats?
  • Anonym (RailWay8)
    UtanBEHÅ skrev 2022-01-16 13:10:29 följande:

    Det är fint både med och utan om det inte är för hängigt.
    Min tjej har ofta push up behå, det är fint för då blir bysten ganska "maffig" och uppseendeväckande????. Män kollar!
    Sen är det också fint utan, brösten lite mindre ut, lite annan form och sitter längre ner. Män kollar! 
    Så båda alternativen är fina. 


    Låter ju jättehärligt att ha en sån brud.
    Blir det stor skillnad med och utan bh då? Hur stora bröst har hon?
  • UtanBEHÅ
    Anonym (RailWay8) skrev 2022-01-16 13:57:17 följande:
    Låter ju jättehärligt att ha en sån brud.
    Blir det stor skillnad med och utan bh då? Hur stora bröst har hon?
    Ja det är nice!
    Och ja det blir väldigt stor skillnad med och utan push up, kanske ett par storlekar. Syns mest tydligt om hon har typ samma kofta eller tröja - då syns skillnaden samt att brösten naturligtvis hamnar längre ner.
    C kupa 
  • Anonym (A kupa)
    doncarlio skrev 2021-02-24 05:53:21 följande:
    Det är ju supersnyggt!!
    gillar små.
    Kul att höra att höra att det finns killar som gillar små bröst 
  • Kexsmula

    Går alltid med snygg push-up BH. Tycker själv att det är gräsligt att vara utan BH om man inte har relativt små och extremt fasta bröst som absolut inte hänger. Men det är inte så att jag ryser när jag ser kvinnor utan BH med i mitt tycke fula tuttar, var och en gör som den vill.

  • Anonym (Bengt)

    Finns det något vackrare än en fin kvinna med lagom stora bröst och riktigt styva  vårtor, då går man igång. 

  • Anonym (sport-bh)

    Har nästan alltid sport-bh för att det är bekvämt och även fungerar som tröja om det är varmt, så det blir ett plagg i sig och inte bara underkläder. 

  • Spy

    Tycker det är fin, och så längre personen själv är bekväm är det ok för mig.

    Älskade när min Sambo förr (innan vi hade barn) kunde gå utan bh på kvällen, fick henne även till att testa gå utan trosor och det tyckte hon om och även jag ????.

    helt klart bäst va när man kunde sitta och kolla på film och visste att hon inte hade BH på sig så kunde man fråga om man fick massera dom 

Svar på tråden Utan BH?