• Anonym (kfoa)
    Sun 21 Feb 2021 21:09
    522 visningar
    11 svar
    11
    522

    Vad är det för kontakt jag har?

    Du är schizofren. Välkommen till klubben!
    Behåll det här för dig själv och dela aldrig med dig det till någon. Läs på mer om dmt så du kan förstå det hemliga språket bättre. På riktigt, berätta inte för någon. Lycka till och hoppas du är en av dom goda! Dom som talar till dig kallas för spirit guides, och rösterna talar inte bara sanning, så du vet!

  • Anonym (kfoa)
    Mon 22 Feb 2021 08:29
    #5
    Anonym (Saitham) skrev 2021-02-21 21:33:39 följande:

    Vad är mitt förnamn?


    Det är nog inte riktigt så det funkar, lol.
  • Anonym (kfoa)
    Mon 22 Feb 2021 08:31
    #6
    Anonym (Déjà vu?) skrev 2021-02-21 22:41:00 följande:

    Är detta liknande déjà vu? Eller det är inte den känslan av att ha upplevt något innan som man upplever i nuet? Har detta inget med synintryck att göra?

    Det är nog svårt att tolka om man aldrig varit med om något liknande (det har inte jag. Bara déjà vu och distansering/tankspriddhet/stress (?) när jag ?vaknat? i matbutiken utan att helt minnas hur jag kom dit).

    Det låter delvis som hur schizofreni beskrivs. Är medial förmåga då detsamma som schizofreni mån tro? Två sidor av samma mynt?


    Två sidor av samma mynt skulle man kunna beskriva det. Det finns en text som lyder, "The psychotic drowns in the same waters in which the mystic swims with delight." - Joseph Campbell
  • Anonym (kfoa)
    Mon 22 Feb 2021 08:58
    #10
    Anonym (Jkl) skrev 2021-02-22 08:50:55 följande:
    Skulle du kunna berätta mer eller tipsa om en snävare googling ? Mkt intresserad av det du (be)skriver
    Det du kan börja läsa på om är, Dmt, tredje ögat (third eye), forbidden knowledge. Börja med det, så lär du hitta en hel del intressant :) 
  • Anonym (kfoa)
    Mon 22 Feb 2021 09:00
    #11
    Anonym (Déjà vu?) skrev 2021-02-22 08:35:20 följande:
    Det var ett väldigt talande uttryck.
    Då förstår man ganska tydligt ;) 
Svar på tråden Vad är det för kontakt jag har?