• Anonym (besat­t som fan)
    Tue 23 Feb 2021 11:36
    875 visningar
    17 svar
    17
    875

    jag är besatt

    Jag träffade en kille som är den sexiaste och bästa sexet jag någonsin haft/träffat.
    Vi har träffats av och på i typ 6 månader. Han skiter i mig, och bara svarar och hör av sig när han har lust att träffas. Det är verkligen en ensidig ansträngning och därmed en väldigt onödig och energi slösande situation. Jag är bara intresserad av sex, inte en seriös relation men han dissar mig oftast när det är jag som vill träffas. Det påverkar min självkänsla  så jag måste släppa. Men hur släpper man? Jag kan fantisera om sex med honom typ 24/7.
    Har aldrig eftertraktat en människa mer och samtidigt blivit så dissad av samma människa på samma gång. Hur gör man för att släppa en sexuell besatthet?

  • Svar på tråden jag är besatt
  • Anonym (l)
    Tue 23 Feb 2021 11:39
    #1

    Något du kan börja med att göra är ju att fråga honom rätt ut vad han håller på med, vad han vill ha ut av sitt beteende. Sen kan du förklara hur DU vill ha det, dvs endast sex men kanske lite oftare än det varit.

    Svarar han inte ordentligt på det skulle jag nog sagt tack och adjö ????

  • Anonym (besat­t som fan) Trådstartaren
    Tue 23 Feb 2021 11:57
    #2
    Anonym (l) skrev 2021-02-23 11:39:30 följande:

    Något du kan börja med att göra är ju att fråga honom rätt ut vad han håller på med, vad han vill ha ut av sitt beteende. Sen kan du förklara hur DU vill ha det, dvs endast sex men kanske lite oftare än det varit.

    Svarar han inte ordentligt på det skulle jag nog sagt tack och adjö ????


    Han är en person som snackar väldigt mycket bs. Så det är dags att säga tack och adjö... Men hur kan jag mentalt släppa min besatthet av denna fuckade människa??
    Provade att ha sex med en annan för 2 mån sen, men det fick mig bara att sakna honom mer!
  • Tue 23 Feb 2021 15:34
    #3

    Ställ krav att ni har ungefär samma antal initiativ i era träffar, förutsatt att han inte har en livssituation där det är svårt komma ifrån.
    Men tror också du bör reflektera över dina behov sexuellt. 

  • Tue 23 Feb 2021 20:11
    #4

    Tror det är viktigt att veta också att det är dissningen som skapar den starka lusten. Hade du fått det på dina villkor finns det stor risk att du inte kännt lika starkt.

    Lösningen är nog att sluta jaga och även om du riskerar att förlora hela kakan då så slipper du långa dalar efter korta toppar som i längden kommer få dig att må bättre.

    Har varit i samma sits.

  • Anonym (Äsch orka..­..)
    Tue 23 Feb 2021 21:16
    #5

    Har vart i motsvarande situation. Fast är man som träffade en "komplicerad" kvinna men annars snarlikt. Det är krävande och jobbigt att hela tiden jaga någon som njuter av att vara jagad.

    Sexet är inte alls så där bra som man tror heller, det beror på att man knappt har sex då personen är så svåråtkomlig, så naturligtvis blir det bra om det sker en gång i månaden eftersom man är helt överkåt efter all väntan.

    Det där är mest tärande, äsch orka. Skaffa någon som är lite mer åtkomlig istället. 

  • Anonym (besat­t som fan) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 10:05
    #6
    Balkongsong89 skrev 2021-02-23 20:11:46 följande:

    Tror det är viktigt att veta också att det är dissningen som skapar den starka lusten. Hade du fått det på dina villkor finns det stor risk att du inte kännt lika starkt.

    Lösningen är nog att sluta jaga och även om du riskerar att förlora hela kakan då så slipper du långa dalar efter korta toppar som i längden kommer få dig att må bättre.

    Har varit i samma sits.


    Jag tror att det du säger är så insiktsfullt och stämmer precis. Men det är fortfarande min kropp som inte vill släppa även fast min hjärna ba komigen! sluta tänka på den där psykot. Man kan sluta jaga men hur slutar man vara besatt??
  • Anonym (besat­t som fan) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 10:07
    #7
    Anonym (Äsch orka....) skrev 2021-02-23 21:16:06 följande:

    Har vart i motsvarande situation. Fast är man som träffade en "komplicerad" kvinna men annars snarlikt. Det är krävande och jobbigt att hela tiden jaga någon som njuter av att vara jagad.

    Sexet är inte alls så där bra som man tror heller, det beror på att man knappt har sex då personen är så svåråtkomlig, så naturligtvis blir det bra om det sker en gång i månaden eftersom man är helt överkåt efter all väntan.

    Det där är mest tärande, äsch orka. Skaffa någon som är lite mer åtkomlig istället. 


    Tack för ditt råd. Jag håller med totallt. Tärande som fan...
  • Wed 24 Feb 2021 10:08
    #8

    Om du bestämmer dig för att du vill ha honom, gör allt för att få honom.

    Om du kommit fram till att han inte vill med dig och du mår dåligt av att vara kåt och avvisad så måste du byta ut tankarna på honom

    Det går inte att sluta att tänka på saker man fixerat sig vid. Man måste börja tänka på något annat istället. Eller någon annan.

  • Anonym (besat­t som fan) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 15:13
    #9
    KimLinnefeldt skrev 2021-02-24 10:08:56 följande:

    Om du bestämmer dig för att du vill ha honom, gör allt för att få honom.

    Om du kommit fram till att han inte vill med dig och du mår dåligt av att vara kåt och avvisad så måste du byta ut tankarna på honom

    Det går inte att sluta att tänka på saker man fixerat sig vid. Man måste börja tänka på något annat istället. Eller någon annan.


    Han är en person som inte bryr sig och ju mer jag vill ha honom, destå mer dissar han. Så fort jag blockar/slutar kontakta så drar han mig tillbaka. Det är en riktig toxic situation.

    Byta ut tankarna är ju lättare sagt än gjort men jag förstår vad du menar.
  • Anonym (Dude)
    Wed 24 Feb 2021 16:17
    #10

    Tyvärr, det är bara du som kan göra något åt din "besatthet". 
    Jag finner det dock intressant att så fort du blockar och dissar honom, då är han plötsligt sugen efter dig och vaknar till liv.
    Det är inte direkt hälsosam "relation" ni har, tycker jag, och han verkar inte vara någorlunda stabil person som vet vad han vill i livet.
    Det är dock hans problem. Sätt dig ner en stund och ta en funderare på vad är det DU vill ha i livet så att det inte (för-) blir ditt problem.  

  • Anonym (mhmm)
    Wed 24 Feb 2021 16:26
    #11

    Låter märkligt. Känns som ts inte berättar hela historian..

  • Anonym (besat­t som fan) Trådstartaren
    Thu 25 Feb 2021 09:25
    #12
    Anonym (Dude) skrev 2021-02-24 16:17:53 följande:

    Tyvärr, det är bara du som kan göra något åt din "besatthet". 
    Jag finner det dock intressant att så fort du blockar och dissar honom, då är han plötsligt sugen efter dig och vaknar till liv.
    Det är inte direkt hälsosam "relation" ni har, tycker jag, och han verkar inte vara någorlunda stabil person som vet vad han vill i livet.
    Det är dock hans problem. Sätt dig ner en stund och ta en funderare på vad är det DU vill ha i livet så att det inte (för-) blir ditt problem.  


    Japp... Håller med totallt
  • Thu 25 Feb 2021 21:40
    #13

    Det är ju alltid så att ju mer man vill något desto mindre vill den andra. Så om du slutar jaga så kanske han börjar jaga dig men då kanske du återgår till tidigare vanor och blir dissad igen.

    Slutsatsen är inte att göra förändringar i dig för att få som du vill. Vilket såklart går att genomföra.

    Hitta det som är din våglängd. Lite minskad lust blir kanske ett resultat men mer total lust långsiktigt.

  • Anonym (Theåd­åra)
    Fri 26 Feb 2021 08:29
    #14

    Jag är ochså besatt av kuk sex å mycket

  • Anonym (Pinky­)
    Fri 26 Feb 2021 08:56
    #15
    Anonym (besatt som fan) skrev 2021-02-23 11:36:42 följande:

    Han skiter i mig, och bara svarar och hör av sig när han har lust att träffas. Det är verkligen en ensidig ansträngning och därmed en väldigt onödig och energi slösande situation. Jag är bara intresserad av sex, inte en seriös relation men han dissar mig oftast när det är jag som vill träffas. Det påverkar min självkänsla  så jag måste släppa. 


    Läs det här, och så föreställer du dig att det är en annan tjej som skrivit.
    Vad skulle du vilja säga till henne?
  • Anonym (Theåd­åra)
    Fri 26 Feb 2021 09:20
    #16

    Oj va hemskt jag tycker man inte ska träffa nån sån kille vist besatt av vissa saker är annat men ja jag vet inte hur han tänker styrke kramar finns där om du behöver

  • Anonym (besat­t som fan) Trådstartaren
    Mon 1 Mar 2021 09:01
    #17
    Anonym (Pinky) skrev 2021-02-26 08:56:32 följande:
    Läs det här, och så föreställer du dig att det är en annan tjej som skrivit.
    Vad skulle du vilja säga till henne?
    Jag vet! Det är helt sjukt.
Svar på tråden jag är besatt