• Anonym (T)
    Tue 23 Feb 2021 13:22
    65 visningar
    21 svar
    21
    65

    Skäms för att dejta på appar

     Jag är otroligt sexuellt laddad och pratade med en kille på tinder. Han är skit snygg och sexig. En riktig fuck boy, men jag är inte ute efter nått seriöst. 
    Grejen är att jag skäms för att dejta män från dating appar. Det känns så desperat på nått sättt. Dessutom ser jag att vi har gemensamma följare på insta. Kan det komma ut att vi har träffats? Kommer jag känna mig billig efteråt?
    Eller tar jag grejen för seriöst? Man lever ju bara en gång... :)

  • Svar på tråden Skäms för att dejta på appar
  • Anonym (H)
    Tue 23 Feb 2021 21:26
    #11
    Anonym (T) skrev 2021-02-23 14:18:51 följande:

    jo kanske men jag vet inte om jag kommer ångra mig. Man tar endå en stor risk att ge en främling tillgång till min kropp.


    Hur skiljer det sig om du skulle träffa en kille på krogen eller någon annanstans? Främlingen ska heller inte få tillgång till din kropp om du inte vill det, och vill du får du tillgång till hans på samma sätt. (Har aldrig tänkt i termer att man får tillgång till varandras kroppar om man skaffar en ny partner.)
  • Anonym (Lavi)
    Tue 23 Feb 2021 22:11
    #12

    Varför vill man träffa en skitstövel?
    Eller betyder fuck boy att det är någon man vill sexa med?
    Fuckboy, fuckgirl, fuck-something. Det finns olika versioner och smeknamn på en person som beter sig rövigt i dejtingsammanhang. Begreppet "fuckboy" uppkom för att beskriva den sorts killar som med ett douchigt beteende kan tänka sig att gå hur långt som helst för att få vad de vill ha. Utan att känna varken ansvar eller skuld. 

  • Anonym (T) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 13:12
    #13
    Anonym (Matilda) skrev 2021-02-23 18:17:39 följande:
    Exakt vad är det du tror att du kommer ångra?
    Kanske att jag ska få ångest av att ligga med en främling istället för att träffa nån naturligt i det verkliga livet. Jag är nyligen skild så vill inte ha en seriös relation nu men hela grejen med att träffa nån från Internet för att ha sex känns väldigt konstigt, men ändå lockande...
  • Anonym (T) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 13:14
    #14
    Pinotage skrev 2021-02-23 18:51:28 följande:

    Dejta på internet är väl inte konstigare än att beställa hem något på webben istället för att gå och handla i en butik ? Drömmer


    lol, men när du handlar i butik så kan du ju se varan innan du beställer hem. När det gäller sex är det ju stor skillnad.
  • Anonym (T) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 13:18
    #15
    Anonym (Lavi) skrev 2021-02-23 22:11:23 följande:

    Varför vill man träffa en skitstövel?
    Eller betyder fuck boy att det är någon man vill sexa med?
    Fuckboy, fuckgirl, fuck-something. Det finns olika versioner och smeknamn på en person som beter sig rövigt i dejtingsammanhang. Begreppet "fuckboy" uppkom för att beskriva den sorts killar som med ett douchigt beteende kan tänka sig att gå hur långt som helst för att få vad de vill ha. Utan att känna varken ansvar eller skuld. 


    En fuck boy är inte nödvändigtvis en douche.
    Den här killen har typt erkännt att han är beroende av sex. En fuck boy som han knullar runt men han är ärlig med det och vad han har för avsikt.
    En douche är en kille som snackar massa bull och inte kan vara ärlig.
  • Anonym (ppp)
    Wed 24 Feb 2021 13:23
    #16
    Anonym (T) skrev 2021-02-23 17:41:03 följande:
    Det är en riktig fuck boy som vi snackar om så han är det inte nån fara med. Jag är mer orolig om jag kommer ångra mig efteråt.
    Men gör det inte då! Jag förstår inte varför du ens överväger det om du inte är säker på att du vill! 
  • Anonym (ppp)
    Wed 24 Feb 2021 13:24
    #17
    Anonym (T) skrev 2021-02-24 13:12:30 följande:
    Kanske att jag ska få ångest av att ligga med en främling istället för att träffa nån naturligt i det verkliga livet. Jag är nyligen skild så vill inte ha en seriös relation nu men hela grejen med att träffa nån från Internet för att ha sex känns väldigt konstigt, men ändå lockande...
    Du låter ganska instabil och du verkar medveten om det också. Mitt tips är att du väntar. Du låter inte redo för sådana äventyr. 
  • Anonym (T) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 13:31
    #18
    Anonym (ppp) skrev 2021-02-24 13:24:58 följande:
    Du låter ganska instabil och du verkar medveten om det också. Mitt tips är att du väntar. Du låter inte redo för sådana äventyr. 
    Jag kanske inte är redo. Jag är singel för första gången på 15 år så är helt ny med online dating. Men jag är inte instabil Glad
  • Wed 24 Feb 2021 14:06
    #19
    Anonym (T) skrev 2021-02-24 13:14:04 följande:
    lol, men när du handlar i butik så kan du ju se varan innan du beställer hem. När det gäller sex är det ju stor skillnad.
    Man vet ju inte hur Avokadon smakar även om man klämmer på den.Skrattande
  • Wed 24 Feb 2021 14:16
    #20
    Anonym (T) skrev 2021-02-24 13:18:33 följande:

    En fuck boy är inte nödvändigtvis en douche.

    Den här killen har typt erkännt att han är beroende av sex. En fuck boy som han knullar runt men han är ärlig med det och vad han har för avsikt.

    En douche är en kille som snackar massa bull och inte kan vara ärlig.


    Och du tror att sex med honom skulle vara en bra idé om du har dåligt självförtroende? Han kommer ju verkligen inte vara en positiv upplevelse.

    Vill du ha sex så träffa istället en helt vanlig kille du istället kan känna dig nöjd med.
  • Anonym (T) Trådstartaren
    Thu 25 Feb 2021 09:46
    #21
    Fjäril kär skrev 2021-02-24 14:16:47 följande:
    Och du tror att sex med honom skulle vara en bra idé om du har dåligt självförtroende? Han kommer ju verkligen inte vara en positiv upplevelse.

    Vill du ha sex så träffa istället en helt vanlig kille du istället kan känna dig nöjd med.
    Varför tror du att jag har dåligt självfötroende?
Svar på tråden Skäms för att dejta på appar