• Anonym (Fkdlx­dp)
    Tue 23 Feb 2021 20:46
    42 visningar
    6 svar
    +1
    6
    42

    Pojkvän.

    Min pojkvän har inte duschat på ca 3 veckor nu och han luktar som gammal getost tycker jag men det struntar han i, jag kan knappt sitta/vara bredvid honom.

    Sen torkar han sig inte efter han har varit på toaletten och gjort nummer 2.

    Jag har gjort slut men han vill inte inse det och tänker inte åka hem till sig förrän på fredag då lönen kommer...fast jag har sagt åt honom att jag vill att han åker hem...

    Varför jag skriver detta vet jag inte, kanske behöver skriva av mig bara.

  • Svar på tråden Pojkvän.
  • Anonym (mmm)
    Tue 23 Feb 2021 20:51
    #1

    Om det där är sant så ska du ringa akutpsyk och berätta om hans beteende, för det är givetvis inte normalt. Visst kan en del personer vara lite mindre nogräknade med sin hygien men det där är inte rimligt. 
    Eller så ringer du några du känner som kommer hem till dig och hjälper dig se till att han lämnar din bostad. 

  • Anonym (Lol)
    Wed 24 Feb 2021 16:59
    #2

    Kom igen bättre kan du =P Til och med dom arga tanterna på FL kommer inte bita på denna betes tråd 

  • Anonym (Fkdlx­dp) Trådstartaren
    Wed 24 Feb 2021 19:53
    #3
    Anonym (Lol) skrev 2021-02-24 16:59:42 följande:

    Kom igen bättre kan du =P Til och med dom arga tanterna på FL kommer inte bita på denna betes tråd 


    Vad menar du?
  • Anonym (Troll­)
    Wed 24 Feb 2021 19:55
    #4

    HAHAHA antingen e du ett troll lr så e du blåst.. de där e inga sunda tecken..

  • Anonym (D)
    Wed 24 Feb 2021 20:07
    #5

    Segt att sitta fast hos tjejen när man skitit ner sig och varken har råd med toapapper eller bussbiljett ...

  • Anonym (Troll­)
    Wed 24 Feb 2021 20:15
    #6
    Anonym (D) skrev 2021-02-24 20:07:55 följande:

    Segt att sitta fast hos tjejen när man skitit ner sig och varken har råd med toapapper eller bussbiljett ...


    HAHAHAHA DEN VAR BRA!
Svar på tråden Pojkvän.