• Dreamer1986

    Ikväll ska jag äntligen få testa suga kuk

    Hallå!

    Är riktigt nervös och samtidigt taggad!

    Har bestämt träff med en man ikväll hemma hos honom.

    Jag ska efter många års drömmande äntligen få smaka på kuk! Tänder inte på killar utan endast kuk så ja jag är ju binyfiken :) han har ett gloryhole så att jag bara kommer se kuken!

    Nu är jag lite nojjig över könsjukdomar! Och om jag sväljer! HIV? Hur vanligt är de att man blir smittad av sin första avsugning?

    Mitt ex vet jag typ endast sög av killar och alltid svalde satsen och hon fick aldrig några könsjukdomar! Och hon sög av många killar!

    Sen fråga till er killar som gjort! Hur kändes det? Ångrar ni er? Berättat för någon?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-02-25 15:25
    Glömde kanske säga att själv är man ;) börjar redan bli nervös ;)

  • Svar på tråden Ikväll ska jag äntligen få testa suga kuk
  • Anonym (Kimchi)

    Men hur korkad får man vara? Du har ju surrat om det här länge nu. Läst inläggen om säker sex mm. Kåtheten tog över förståndet... Vilket trams för en avsugning på ett par minuter. Då har man ju fan inte ens tagit den i munnen. Ingen avslutning. Är ni fjortisar?

    Nä du man up och prova sex på riktigt. Ett par gånger behövs. En för att prova på och den andra för att ta reda på om du gillar det.

  • Dreamer1986
    Anonym (Kimchi) skrev 2021-04-01 21:20:26 följande:

    Men hur korkad får man vara? Du har ju surrat om det här länge nu. Läst inläggen om säker sex mm. Kåtheten tog över förståndet... Vilket trams för en avsugning på ett par minuter. Då har man ju fan inte ens tagit den i munnen. Ingen avslutning. Är ni fjortisar?

    Nä du man up och prova sex på riktigt. Ett par gånger behövs. En för att prova på och den andra för att ta reda på om du gillar det.


    Ja jo håller med men blev för nojjig för sjukdomar så rför jag varken sög så länge eller tog sperma! Ska eventuellt träffa honom igen men har sagt jag vill att han ska testa sig innan och så gör jag det med och de var ok för honom så får jag bara papper på han är frisk så ska vi göra om det och förhoppningsvis kan jag slappna av mer då.

    Fruktansvärt nojjig för HIV nu men som sagt de var inte mer än en 1-2 min i min mun och han kom inte. Får väl betrakta mig ganska säker från HIV men fan kan inte släppa tanken ändå :( men men
  • Dreamer1986
    Anonym (Gregor) skrev 2021-04-01 21:38:11 följande:

    Lite mer detaljer tack! Sög han dig också?


    Haha nej jag sög honom och som sagt de var inte länge och nu är jag skitnojjig för hiv! Men ingen sperma kom och han hade testat sig mitten av förra året och träffar sällan män och har alltid skyddat sex med tjejer. Enda han gör med killar tydligen är gloryhole och avsugningar.
  • Anonym (Gregor)

    Tror nog du kan vara ganska lugnt vad det gäller HIV, speciellt om du inte svalde, inte har öppna sår i munnen eller liknande.

    Finns ju en del andra, kanske mer ofarliga, men ändå otrevliga sjukdomar du ska se upp med. Bästa är väl att testa dig så du kan släppa nojjan.

    Väldigt anekdotiskt jag vet, men jag träffade en kille när jag också var nyfiken, vi körde på med det orala helt utan skydd, blev inga sjukdomar där inte.

  • Dreamer1986
    Anonym (Gregor) skrev 2021-04-02 08:28:40 följande:

    Tror nog du kan vara ganska lugnt vad det gäller HIV, speciellt om du inte svalde, inte har öppna sår i munnen eller liknande.

    Finns ju en del andra, kanske mer ofarliga, men ändå otrevliga sjukdomar du ska se upp med. Bästa är väl att testa dig så du kan släppa nojjan.

    Väldigt anekdotiskt jag vet, men jag träffade en kille när jag också var nyfiken, vi körde på med det orala helt utan skydd, blev inga sjukdomar där inte.


    Tack Gregor nu blev jag lite lugnare även om det är en falsk trygghet, men jag känner detsamma att nästan är helt uteslutande med HIV då det överförs av kroppsvätskor men inte saliv.

    Hur träffade du honom? Kände du honom sedan innan eller helt random på nätet?

    Gillade du det? Gjort det igen efter det eller det stannade upp där?
  • Anonym (Gregor)
    Dreamer1986 skrev 2021-04-02 09:24:25 följande:
    Tack Gregor nu blev jag lite lugnare även om det är en falsk trygghet, men jag känner detsamma att nästan är helt uteslutande med HIV då det överförs av kroppsvätskor men inte saliv.

    Hur träffade du honom? Kände du honom sedan innan eller helt random på nätet?

    Gillade du det? Gjort det igen efter det eller det stannade upp där?
    Det var en snubbe jag träffade på nätet, var dock innan appar som Grindr och liknande fanns. Vi snackade dock ett par veckor innan vi sågs. Det gjorde att det kändes säkrare att ses, även om det också kanske var en falsk trygghet.

    Jag gillade det, men det är alltid svårt när all kåthet försvinner direkt när jag kommit, just då kändes det nästan fel, men så har jag det även med kvinnor.

    Vi träffades dock inte igen.
  • Anonym (Suck)
    Dreamer1986 skrev 2021-04-01 16:38:19 följande:

    Nu har jag gjort och de nu är jag livrädd för sjukdomar! Kåtheten tog över förståndet.

    De var trevligt men ändå inte så som jag förväntat mig :(

    Sög kanske 1-2 min och runkade mest men han kom inte och vi bestämde oss för att avsluta det hela!

    Nojjig som fan för HIV fast hur stor risk är det när han inte kom?


    Nej du hade väl en skadad porrfilms förväntan och när du mötte verkligheten så blev den ju annan. Du behöver träffa den här mannen oftare och bygga upp en relation till honom där ni båda är trygga med varandra, förts då kommer avsugningen ge mersmak
  • Dreamer1986
    Anonym (Gregor) skrev 2021-04-02 12:25:10 följande:

    Det var en snubbe jag träffade på nätet, var dock innan appar som Grindr och liknande fanns. Vi snackade dock ett par veckor innan vi sågs. Det gjorde att det kändes säkrare att ses, även om det också kanske var en falsk trygghet.

    Jag gillade det, men det är alltid svårt när all kåthet försvinner direkt när jag kommit, just då kändes det nästan fel, men så har jag det även med kvinnor.

    Vi träffades dock inte igen.


    Ja alltså får jag bara på papper han är frisk så hade jag gärna utforskat lite mer!

    Som sagt jag är nog väldigt nojjig över HIV men den risken anser jag själv är väldigt liten då jag inte sög så länge och han inte kom! Visst finns ju andra sjukdomar men just HIV har jag snöat mig in på och mår dåligt över! Kommer vara jobbiga 2veckor innan han kan testa sig
  • Anonym (Undrar)

    Hur går det. Svider det i läpparna eller har du suget kvar?

  • Anonym (Hiv)

    Hiv är ju ingen trevlig sjukdom men idag kan du leva helt normalt med det och dör inte av det. Är ju inte som förr. Sedan finns det värre sjukdomar tycker jag iaf för kvinnor typ HPV som kan ge cancer, det kan du dö av däremot!

  • Anonym (Trans)

    Men nu är ni väl lite väl hysteriska hiv hiv hiv. Inte ett ord om de andra som mycket lättare smittar. Nu är jag lekman men har läst att de som har hiv men äter bromsmedicin inte smittar. Längesedan jag senast hörde någon dog av hiv men svensken har inga problem att springa i butiker med 14000 döda i covid.

  • Anonym (*)
    Dreamer1986 skrev 2021-04-02 08:12:02 följande:
    Ja jo håller med men blev för nojjig för sjukdomar så rför jag varken sög så länge eller tog sperma! Ska eventuellt träffa honom igen men har sagt jag vill att han ska testa sig innan och så gör jag det med och de var ok för honom så får jag bara papper på han är frisk så ska vi göra om det och förhoppningsvis kan jag slappna av mer då.

    Fruktansvärt nojjig för HIV nu men som sagt de var inte mer än en 1-2 min i min mun och han kom inte. Får väl betrakta mig ganska säker från HIV men fan kan inte släppa tanken ändå :( men men
    Det är extremt liten risk att du skulle fått HIV om du inte fick hans sperma i munnen. Jag vet faktiskt inte ens om den risken finns, med tanke på att HIV-smitta endast kan överföras genom sperma, slidsekret, blod och bröstmjölk. Så om han inte hade ett blödande sår på kuken, och inte kom i din mun, så borde du ju vara 100% safe.
  • Anonym (*)
    Anonym (Trans) skrev 2021-04-27 03:20:45 följande:

    Men nu är ni väl lite väl hysteriska hiv hiv hiv. Inte ett ord om de andra som mycket lättare smittar. Nu är jag lekman men har läst att de som har hiv men äter bromsmedicin inte smittar. Längesedan jag senast hörde någon dog av hiv men svensken har inga problem att springa i butiker med 14000 döda i covid.


    Det stämmer att man inte smittar när man tar sina bromsmediciner som man ska.
Svar på tråden Ikväll ska jag äntligen få testa suga kuk