Inlägg från: Anonym (Grov lössnus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Grov lössnus)

    Favoritsnus

    Ärligt talat grov lössnus. Jag snusar den hemma, och Catch mini och några andra sorter på jobbet.

    Är synd att lössnus är "bara för killar". Är även synd att jag är normativ och inte "vågar" snusa lössnus om jag inte är själv eller med sambon (Som är en MAN. Kände att jag var tvungen att poängtera det att min sambo är en man pga vad jag skrivit om lössnusen)

  • Anonym (Grov lössnus)
    Gameofthrones skrev 2021-02-26 06:55:58 följande:
    Min man snusar Ettan lös, så länge jag kan minnas, - innan vi träffades t o m =)

    Jag tycker att man då snusar snyggt. Inte så det dräller, gula fula tänder och rinner -, no good)

    Han snusar hur bra som helst =) jag håller mig till portion, snusar ibland köper sällan.
    Ettan lös är rätt god. Men Grov lös är min favorit. Lössnuset är en liten smutsig hemlighet jag har... nog bara min sambo som vet det. Jag skäms inte för att jag snusar men just lössnus är okvinnligt av någon anledning?? Har kommit på mig själv med att när jag köper snus påpeka för gubben i tobaksaffären att "Grov lös är till min sambo. Portionen är till mig"...som om han skulle bry sig :D 
Svar på tråden Favoritsnus