• Anonym (Daniel)

    Min fru onanerar mycket och begår möjligen övergrepp på mig. Hur ska jag förhålla mig till det?

    Jag är 46, min fru ett par år yngre. Vi har nu varit gifta drygt 15 år.

    Sen ca fem år så har hennes sexuella aktivitet ökat, och det kraftigt. Förr var det vi bägge som tog initiativ till sex, men sen några år är det nästan bara hon som gör det. Inga problem med det egentligen, jag vill gärna ha sex men hon hinner nästan alltid före när det gäller initiativet. Förr hade vi sex ca två ggr i veckan men numer så är det avsevärt mer. På helgen har vi morgonsex och sex på kvällen. På vardagarna så har vi sex kanske två ggr på kvällen och minst en morgon.

    Sexet är bra, hon vill väldigt gärna att jag ger henne oralsex och hon får ofta orgasm, både när jag slickar henne och under själva sexakten.

    Hon har en stor sexlust och visar det tydligt.

    Förutom att vi sen några år har sex mycket oftare än tidigare så har jag märkt hur mycket hon onanerar.

    Jag har ofta märkt att hon onanerar på natten när hon tror att jag sover. Jag brukar då låtsas sova, vet inte hur jag annars ska bete mig. Känns ju lite privat.

    För nåt år sen upptäckte jag hennes morgonrutin. Jag brukar alltid gå upp först för att duscha, denna gång så gick jag upp, satte på duschen för att invänta varmvatten. Då kom jag på att jag glömt snuset i sovrummet och när jag skulle gå in för att hämta det så såg jag henne smeka sig själv under täcket. Dörren brukar jag inte stänga helt och från öppningen har hon svårt att se ut i hallen.

    Morgonen därpå ville jag se om det återigen onanerades så jag gick upp, startade duschen och smög tillbaka och kikade in. Återigen ser jag hur hon onanerar, under täcket med benen isär. Det spritter i benen och hon vrider huvudet fram och tillbaka.

    Sen dess har det blivit en vana att starta duschen och smyga tillbaka. Hon onanerar i stort sett varje morgon, ibland även om vi haft morgonsex och även om jag märkt att hon onanerat på natten.

    Detta är inget problem egentligen, det är härligt med en fru som vill ha sex så mycket, hon är dessutom de sista åren ganska ivrig i sängen, så vi har bra sex.

    Det som är ett problem, som jag inte vet hur jag ska hantera är det som hänt fyra ggr senaste året. Jag har då vaknat mitt i natten (förutom en av gångerna när jag låtsades sova eftersom hon onanerade) av att hon satt sig över mitt bröst, tryckt ner mina armar med benen/knäna för att sen glida fram och pressa sitt underliv mot mitt ansikte. Hon börjar sen gnida sig mot mig fortare och fortare för att sen glida bakåt och smeka dig själv. Sen fram igen och gnuggar sig mot mitt ansikte fram och tillbaka tills det går för henne. Jag sitter ju inte helt fast och blir ju givetvis kåt. Men det är en olustig känsla att inte ha kontrollen. En av gångarna avslutade hon med att säga ?oh, det här behövde jag?.

    När hon är klar kliver hon av, lägger sig på sin sida och ?somnar?. Jag ligger då, blöt i hela ansiktet, oftast ganska kåt, men samtidigt lite förnedrad.

    Så, jag inser att hon senaste åren har blivit lite av en nymfoman, samtidigt tänder jag oerhört på att smygtitta på när hon onanerar.

    Men min känsla av förnedring (samtidigt kåthet) av när hon nästar knullar mitt ansikte med våld, hur ska jag hantera det?

    Jag vet inte hur jag ska prata med henne om det, jag vill ju att hon fortfarande ska vara lika sugen på sex och jag vill ju otroligt gärna smygtitta på henne när hon onanerar....

    Tips?

  • Svar på tråden Min fru onanerar mycket och begår möjligen övergrepp på mig. Hur ska jag förhålla mig till det?
  • Anonym (Js)

    Jag håller med dig om att dina första punkter inte bör utgöra något större problem. Hennes sexualitet får hon utlopp för delvis genom onani och hon gör det när hon tror hon är ifred. Det är möjligtvis lite påträngande av dig att i smyg titta på henne när hon onanerar. Bättre då att uppmärksamma det och neutralisera situationen/ansluta till den om du är på det humöret. Eller helt enkelt stanna i duschen och låta din fru göra sin sak ifred.

    Jag kan jämföra det du gör nu med att upptäcka att någon lämnat toadörren uppläst och då ta sig friheten att stå i dörrglipan och titta när någon sitter på toa. Gränslöst och privat.

    Det som är ett problem är ju det du i trådstarten beslriver som övergrepp. Jag förstår din känsla av förnedring och att du känner dig utnyttjad och nästan övergreppad. Min första tanke är att detta kanske ganska enkelt kan lösas genom vanlig kommunikation. Antingen när det inträffar nästa gång, att du då stoppar henne och säger nej, jag vill inte nu. Går hon ändå vidare så har du ett större problem. Men där är du inte än.

    Ännu bättre är givetvis att prata med henne i ett neutralt forum. Ingen tidpunkt är egentligen bra. Du får helt enkelt bara gå fram till henne och säga att du funderat på en sak du vill prata om, och så säger du precis det du skrivit om de gånger hon satt sig över dig sådär. Hon kommer antagligen känna sig jättedum. Min gissning är nämligen att hon på något sätt tror att du gillar det. Så här har du säkert en reaktion att vänta. Men i slutändan är det hon som ska skämmas. Man kan helt enkelt inte anta som hon gör att någon ska gilla den typen av behandling. Inte ens när man är gifta. Man måste alltid säkerställa samtycke.

    Gissningsvis får hon sig en ögonöppnare och antagligen ber hon om ursäkt när det landat. Känner du dig fortfarande kränkt och sårad bör ni söka samtalsterapi.

    Det är också helt okej!

    Den andra delen av henne sexualitet och onani tycker jag du ska släppa helt.

  • Anonym (Daniel)

    Ja, inser ju att det bästa är att säga ifrån när det händer, eller ta upp det vid något annat tillfälle.

    Gällande att jag smygkikar när hon onanerar så förstår jag ju att det är privat, men jag kan inte hjälpa det och tänker att det hon inte vet har hon inte ont av. Det är otroligt upphetsande, både när hon tror jag sover men ännu mer när jag spanar på morgonen. Hon släpper ju loss mer då, eftersom hon tror att jag duschar. Hennes onani är väldigt intensiv och hon får ordentlig orgasm, så blir det ju inte riktigt när hon smygonanersr med mig bredvid i sängen.

    Tror även att hennes frekventa onani håller uppe hennes sexlust.

    Att hon gnider sig mot mitt ansikte är också något som sker ibland när vi har sex, men då är det ju ömsesidigt. Då sker det som ett avslut på sexakten, det har gått för mig och hon smeker sig själv framför mitt ansikte ich gnuggar sig mot mitt ansikte tills hon kommer. Så kanske tror hon att det är ok att väcka mig och göra så, för när jag är med på det så vet hon att jag inte har nåt emot det.

    Men ska försöka prata med henne, men vill inte riskera att hon blir osugen på sex.

  • Anonym (Förstadie till klimakteriet)

    Låter som din fru håller på att gå in i klimakteriet om hon börjar bete sig så, så pass sent i livet. En del reagerar tydligen så, vet inte vad jag skall råda dig till men har jag rätt är det här övergående och hon lugnar ner sig inom något/några år.

  • Anonym

    Ja typisk ingång till klimakterium. Man blir som sexgalen.
    Ursäktar dock ej att man sätter sig rakt i fejjan med geggigt underliv på någon som sover

  • Anonym (u)

    Det är klimakteriet. 
    Du kan ju göra samma sak på henne när hon sover

  • Anonym (ooo)

    Självklart ska hon inte sätta sig över dig, om du inte alls vill det. Det blir ju ett övergrepp. Men du verkar samtidigt ändå fascinerad av det, så det verkar inte som om du är helt emot det ändå? Jag menar, skulle du inte kunna kasta henne av dig, om du verkligen inte vill? 
    Men det viktigaste är förstås att ni pratar om det. Säg att du inte uppskattar att du plötsligt vaknar av att ha henne över ansiktet. Det skulle kunna vara så att du får svårt att andas tex. Låt inte henne bestämma över det här om du inte vill det. 

    Klimakteriet - så olika det kan bli. Jag är också där och jag hade önskat att jag hade fått ökad sexlust. Det hade varit kul! Här är det lite tvärtom, jag får kämpa för att vår sexfrekvens inte ska bli alltför låg. 

  • Anonym (Kleo)

    Att ha sex med någon som sover är ett övergrepp, om man inte kommit överens om det tidigare. Du är i ett hjälplöst tillstånd när du sover och hon utnyttjar det. För lagligt sex krävs ditt medgivande. Har du gett det?

    Ni behöver prata om det här. Komma överens om vad som är ok er emellan och inte. Att få den andra att känna sig kränkt är INTE ok.

  • Underhill

    låter ändå som hon bör vara rätt så öppen för att ha en dialog kring sex...låter iaf som det finns goda förutsättningar för det. Varför inte prata om det och ställa frågorna du har? Vore det inte lite befriande att prata ut och på det viset utveckla det hela lite mer tillsammans...eller bara låta varandra ha det ni har för er själva just själva och det tillsammans som ni kommer fram till är lite mer tillsammans skönt??...bara en tanke. Menar...de sakerna du ändå går igång på och blir kåt av kanske kan göras på ett lite annat vis så du inte känner dig förnedrad på "fel" sätt.

  • Studentpappa

    Du sätter väl dig givetvis på huk över henne och gnuggar sheriffen i ansiktet på henne samtidigt som du runkar.


    Ride it like you stole it
  • Anonym (Avis)

    Säger bara lyllo dig! Jag skulle faktiskt kunna leva med att ha en partner som beter sig så... resten av livet. Även om jag inte skulle tycka det vore helt ok (vilket jag inte tycker) så skulle jag inte säga ett knyst om det och äventyra hennes kåthet. Har själv haft superbra sexliv, dåligt och nu inget sexliv alls då jag är singel sedan ett par år och jag vet lätt vilket jag skulle välja

  • Anonym (Daniel)

    Tror nog inte hon skulle uppskatta det. Förutom just att hennes sexlust ökat och de ggr hon väcker mig och smeker sig mot mitt ansikte så är hon normalt ganska pryd.

    Att hon onanerar mycket antar jag att hon inte vet att jag vet.

    Ja, som någon skrev ovan så är det såklart lite upphetsande när hon hoppar på mig när jag sover.

    Klart jag kan komma loss, men jag skulle behöva ta ilite då, så jag har valt att spela med, slickar henne när hon gnuggar osv. När det händer så har hon typ sina knän/ben över mina armar.

    Hon är ordentligt våt så det innebär att hela mitt ansikte blir typ insmetat av hennes safter. Tror det tänder henne lite mer, att jag känns hjälplös och att hon ?kladdar? ner mig.

    Hon tänder själv på att avsluta sex med att suga av mig, hon gillar smaken av sig själv och vill sen få satsen i munnen, så att hon kladdar ner mig tror jag är väldigt upphetsande för henne.

  • Anonym (Avis)
    Anonym (Daniel) skrev 2021-02-26 20:39:24 följande:

    Tror nog inte hon skulle uppskatta det. Förutom just att hennes sexlust ökat och de ggr hon väcker mig och smeker sig mot mitt ansikte så är hon normalt ganska pryd.

    Att hon onanerar mycket antar jag att hon inte vet att jag vet.

    Ja, som någon skrev ovan så är det såklart lite upphetsande när hon hoppar på mig när jag sover.

    Klart jag kan komma loss, men jag skulle behöva ta ilite då, så jag har valt att spela med, slickar henne när hon gnuggar osv. När det händer så har hon typ sina knän/ben över mina armar.

    Hon är ordentligt våt så det innebär att hela mitt ansikte blir typ insmetat av hennes safter. Tror det tänder henne lite mer, att jag känns hjälplös och att hon ?kladdar? ner mig.

    Hon tänder själv på att avsluta sex med att suga av mig, hon gillar smaken av sig själv och vill sen få satsen i munnen, så att hon kladdar ner mig tror jag är väldigt upphetsande för henne.


    Jag skulle låta henne hållas en stund och sedan brotta ner henne, knytt fast henne i sänggaveln och gett henne en omgång hon sent skulle glömma... Men det är ju jag det...
  • Anonym (Avis)
    Anonym (Avis) skrev 2021-02-26 20:44:50 följande:

    Jag skulle låta henne hållas en stund och sedan brotta ner henne, knytt fast henne i sänggaveln och gett henne en omgång hon sent skulle glömma... Men det är ju jag det...


    Gjorde det med exet fast hon låg bara och gned sig mot mig. Hon hade tidigare pratat om att skaffa en flogger också och hintat om att hon inte hade skött sig så jag chansade och knytte fast henne. Sedan drog jag upp rumpan och... Ja hon gillade det kan man väl säga
  • Anonym (Daniel)
    Anonym (Sexgalen) skrev 2021-02-26 20:48:08 följande:

    Hon verkar vara besatt av sex.Vad hände?


    Vet inte om det började med att hon onanerade oftare och vet inte om det var någon speciell händelse. Men hon vill alltid, nästan, ha sex. Förr var det vanlig vanilj men nu är det mer avancerat. Vilket är positivt för jag gillar verkligen våra sexstunder. Hon vill prova allt, typ. Häromdagen ville hon att jag skulle tvätta hennes bil, i en automattvätt. Inne i tvätten sög hon av mig och jag ser hur kåt hon är när vi åker ut därifrån.
  • Anonym (Så här...)

    Nästa gång du vaknar av att hon sitter på dig, ta upp armarna och håll fast henne och slicka henne ordentligt. Det skulle hon nog uppskatta och dessutom märker hon att du vet vad hon håller på med.

  • Anonym (Daniel)

    Närandet sker så vaknar jag givetvis och hon vet att jag är vaken. Hon gnuggar sig ganska frenetiskt och mot slutet så ?knullar? hon ansiktet ganska ordentligt.

    Så det handlar inte om att hon tror att jag inte vet om.

    Det är när hon ligger bredvid mig och onanerar som hon tror att jag inte vet. Ofta sover jag antar jag och märker inget.

  • Anonym (Theådåra)

    Japp jag skulle lätt ta i akt å göra skönt för henne

  • Anonym (Så här...)
    Anonym (Daniel) skrev 2021-02-28 05:59:34 följande:

    Närandet sker så vaknar jag givetvis och hon vet att jag är vaken. Hon gnuggar sig ganska frenetiskt och mot slutet så ?knullar? hon ansiktet ganska ordentligt.

    Så det handlar inte om att hon tror att jag inte vet om.

    Det är när hon ligger bredvid mig och onanerar som hon tror att jag inte vet. Ofta sover jag antar jag och märker inget.


    Vad är problemet, då?
Svar på tråden Min fru onanerar mycket och begår möjligen övergrepp på mig. Hur ska jag förhålla mig till det?