• Anonym (Antal)

    Hur många dagar i rad har du...

    Alltså, hur många dagar i rad har du haft sex?...då menar jag ihop med en partner och att någon av er har kommit.

    Mitt rekord är inte långt....16dagar.

  • Svar på tråden Hur många dagar i rad har du...
  • uppepåfem

    Lite svårt att räkna så när vi är särbo och bara har möjlighet att ha fysiskt sex varannan vecka... Men om jag får räkna bara våra tillsammans-veckor så har vi haft sex nästan varje dygn vi träffats i de tre år vi varit tillsammans. Vi är väldigt kompatibla när det handlar om lust/aptit/begär :)

    Att vi är ifrån varandra varannan vecka har nog stor påverkan också, eftersom vi alltid får längta efter varandra då.

  • Underhill

    16! Bra jobbat :) Här har det nog bara blivit 2 eller 3 som flest i rad. 

    @uppepåfem - Om det dessutom är ett relativt nytt varannan vecka upplägg så blir det väl än mer sex än vad det kanske bli när det nya har lagt sig lite, tänker jag.

  • riboflavin

    Jag tvivlar på att det gick en enda dag där jag och mitt ena ex befann oss i samma land utan att vi hade sex. Såklart var vi ibland bortresta på var sitt håll men annars var sex något vi ägnade oss åt dagligen. Men att hålla räkningen, gör folk på riktigt det?


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Antal)

    Räknar och räknar....det blev en kul grej av det..... Glad

  • Alice1982

    Vi hade sex varje dag under 2020 när arbetsbördan med vårt företag minskade kraftigt under Coronan och man bara satt hemma i karantän.

  • uppepåfem
    Underhill skrev 2021-02-26 14:17:35 följande:

    16! Bra jobbat :) Här har det nog bara blivit 2 eller 3 som flest i rad. 

    @uppepåfem - Om det dessutom är ett relativt nytt varannan vecka upplägg så blir det väl än mer sex än vad det kanske bli när det nya har lagt sig lite, tänker jag.


    Ja, det kanske räknas som relativt nytt även efter tre år? :) Om man bara räknar tid tillsammans blir det ju bara 1,5 år, haha
  • Anonym (Mr x)
    Alice1982 skrev 2021-02-26 15:00:39 följande:

    Vi hade sex varje dag under 2020 när arbetsbördan med vårt företag minskade kraftigt under Coronan och man bara satt hemma i karantän.


    Härligt, mera karantän till folket!
  • Underhill
    uppepåfem skrev 2021-02-26 15:35:44 följande:
    Ja, det kanske räknas som relativt nytt även efter tre år? :) Om man bara räknar tid tillsammans blir det ju bara 1,5 år, haha

    Bara kul/skönt för er ju :) Keep on humping ;)
Svar på tråden Hur många dagar i rad har du...