• Anonym (novisen)

    Märker inte när han kommer....

    Det här är en sån pinsam fråga men jag måste höra med er andra....

    I mitt längsta förhållande så visste jag alltid exakt när det gick för killen. Han både visade det och det märktes, samt han kunde absolut inte fortsätta sen (slak direkt efter) 

    I nästa långa förhållande (sju år) var det svårare. Han hade ibland svårt att komma pga stress, och han var väääldigt tyst i sängen, en väldigt kontrollerad kille rent allmänt. Så de flesta gånger kände jag att han kom, han blev större precis innan, men ibland undrar jag om han faktiskt fejkade... Och även om det gick för honom (när jag visste säkert) så blev han inte slak direkt. 

    Nuvarande är ett stort problem för det känns inte som om jag har koll alls. Jag blir helt förvirrad. Han är väldigt erfaren och väldigt sexintresserad, men när jag tror att han kommer så... jag vet inte, han kan liksom fortsätta sen ändå. Länge. 

    Han verkar supernöjd med vårt sexliv och vill ofta men jag blir så förvirrad. 

    Kan man som kille verkligen fortsätta direkt?
    Blir inte alla slaka direkt efter som killen i mitt första långa förhållande?
    Fejkar ni killar ibland? 
    Om det inte är så att det går för den nuvarande, varför vill han då ha sex?

    Eftersom jag får fontänorgasm själv så märker jag tyvärr inte om det gått för honom på det sättet heller :) (hos mig själv alltså) 

    Om jag borde fråga honom själv...?   Ja, jag skulle vilja det men om han inte kommer - tar han inte illa upp om jag frågar. Vi har bara träffats några månader så det är en svår fråga att ta upp tycker jag. 

    Känns också så jäkla pinsamt att fråga - som om man är värsta nybörjaren och inte har nån koll alls. (och då låter jag heller er här berätta det för mig :) ) 

  • Svar på tråden Märker inte när han kommer....
  • Anonym (F)

    Vet du om att män kan få orgasm utan att slakna? Om han är så sexuellt erfaren kanske han lärt sig hantera sin lust på det området.

    Sen till dina frågor, vissa killar kan fortsätta lite till, det är inte alla som slaknar på en gång. Och den där om varför han har sex om det skulle vara så att han inte kommer, känns lite som en ganska självklar förklaring där - att det är skönt. Vänd på det och inse hur oräkneligt många fler kvinnor som har sex utan att aldrig få komma, de ligger ändå.

  • Anonym (Inte fortsätta)

    Jag har aldrig kunnat fortsätta direkt efter utlösning utan jag slaknar direkt. Jag äter numera blå piller ( är 60++) då dröjer det lite längre innan jag slaknar. Märker du inte om sperman rinner ur dig när han har sprutat i dig?

  • Anonym (Man)

    Angående att kunna fortsätta efter utlösning så är det stora skillnader mellan män. För min del slaknar jag direkt när det går och kan inte komma igen. Fruns tidigare pojkvän däremot kunde bara köra på utan att slakna. Ofta kunde han få både två och tre utlösningar.

  • Anonym (novisen)
    Anonym (Inte fortsätta) skrev 2021-02-27 16:45:17 följande:

    Jag har aldrig kunnat fortsätta direkt efter utlösning utan jag slaknar direkt. Jag äter numera blå piller ( är 60++) då dröjer det lite längre innan jag slaknar. Märker du inte om sperman rinner ur dig när han har sprutat i dig?


    Nej jag märker inte det eftersom jag får fontänorgasm och det blir rätt kladdigt öht. Men nej, om jag skulle gå efter det så skulle jag nog säga nej. Eller väldigt lite... men sånt kan väl också skilja sig åt mellan olika män antar jag. Men ändå, han är den mest sexintresserade jag varit med och så blir jag ändå så tveksam till om det går för honom. 
  • Miss Sunny
    Anonym (Man) skrev 2021-02-27 18:30:51 följande:

    Angående att kunna fortsätta efter utlösning så är det stora skillnader mellan män. För min del slaknar jag direkt när det går och kan inte komma igen. Fruns tidigare pojkvän däremot kunde bara köra på utan att slakna. Ofta kunde han få både två och tre utlösningar.


    En yngre älskare fick enn gång 3 utlösningar på samma ståndet, med bara enn omärkbar micropaus. Drg sig inte ur, och slaknade knappast.
  • Anonym (Ralf)

    Förr var det bara att fortsätta efter sprut 1-2 ggr till, max ligger på 5ggr på en dag (morgon-kväll). Nu är det kors i taket om jag får upp den igen utan paus.

    Frugan har berättat om ett ex till henne som var ett fenomen på att komma, 8ggr på en kväll för honom.

  • Elizabethsmith

    Gjorde en test en gång och många tjejer känner inte när killen kommer.

    Jag har känt och märkt med vissa men är i samma situation som dig nu. Har träffat någon typ varje dag i lite mer än en månad, har sex hela tiden men har ingen aning när han kommer. Killen kan dessutom fortsätta igen direkt när han kommit, så oftast kommer han mellan 6-10+ gånger.

    Då jag ändå tänder på att höra killar säga att dom kommer (????????????) så var det en bra lösning, kör kanske med det?

    Jag har även berättat om testet jag gjorde i en tjejgrupp och berättade hur många som svarade ja och nej.

  • Anonym (Man)
    Miss Sunny skrev 2021-02-27 21:32:07 följande:

    En yngre älskare fick enn gång 3 utlösningar på samma ståndet, med bara enn omärkbar micropaus. Drg sig inte ur, och slaknade knappast.


    Det är nog vanligare bland unga män. Fruns ex som kunde komma flera gånger var bara drygt 20.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ralf) skrev 2021-02-27 22:16:49 följande:

    Förr var det bara att fortsätta efter sprut 1-2 ggr till, max ligger på 5ggr på en dag (morgon-kväll). Nu är det kors i taket om jag får upp den igen utan paus.

    Frugan har berättat om ett ex till henne som var ett fenomen på att komma, 8ggr på en kväll för honom.


    Oj, det låter otroligt. Var han också ung? Hur gammal var du själv när du kunde fleta gånger och hur gammal är du nu?
  • Anonym (Ralf)

    De var dryga 25, jag kunde re-load fram till 35 utan problem är nu 45+

Svar på tråden Märker inte när han kommer....