• Anonym (Ställning)

Vilken ställning gillar du bäst?

Vilken av dessa tre ställningar gillar du bäst?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ställning gillar du bäst?
  • Anonym (Kvinna 21 år)

Älskar att suga av min kille, så skönt att se han njuta.

• Freddie K
    Anonym (Kvinna 21 år) skrev 2021-05-30 18:30:42 följande:

Älskar att suga av min kille, så skönt att se han njuta.

Det är härligt. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (bamse)

Bakifrån är bäst

• Vila365

Skulle nog säga med henne liggandes på rygg med mig hållandes i hennes särade i luften spretande ben.. Synen av hennes bröst som gungar i takt, samt att de min kuk försvinna in i henne.. Wow

• Guldnovan

Missionären pga ögonkontakt...men gillar att bli tagen bakifrån väldigt mycket. Rida när han sitter...härligt

• Stefano82
    Guldnovan skrev 2021-05-30 20:59:41 följande:

Missionären pga ögonkontakt...men gillar att bli tagen bakifrån väldigt mycket. Rida när han sitter...härligt

Så härligt du beskriver det, precis så tänkte jag med.
  • Danniboy

Trodde inte missionären skulle vara så underuppskattad. Hade sex förra veckan med en tjej, och vi hade sex i missionären till 95%. Hon kom två gånger, sen kom jag. Ögonkontakten, och faktumet att man kan hångla, är något jag älskar. Mycket passion.

• ungvard

Svårt att välja mellan bakifrån/missionären. Gillar också ögonkontakten men bakifrån är nog skönast för själva knullkänslan.

• Anonym (H)
    Danniboy skrev 2021-09-22 03:15:04 följande:

Trodde inte missionären skulle vara så underuppskattad. Hade sex förra veckan med en tjej, och vi hade sex i missionären till 95%. Hon kom två gånger, sen kom jag. Ögonkontakten, och faktumet att man kan hångla, är något jag älskar. Mycket passion.

Tycker man får bra ögonkontakt även vid ridning också. Även i den kan man kyssas.
  • LadyThunder

Försökte klicka i både missionären och bakifrån men det gick inte, jag är verkligen 50/50 där. Lite beroende på humör, men kommer lättare i missionären tror jag, känns mer intimt.

Svar på tråden Vilken ställning gillar du bäst?