Vilken ställning gillar du bäst?
Vilken av dessa tre ställningar gillar du bäst?
Vilken av dessa tre ställningar gillar du bäst?
Älskar att suga av min kille, så skönt att se han njuta.
Älskar att suga av min kille, så skönt att se han njuta.
Bakifrån är bäst
Skulle nog säga med henne liggandes på rygg med mig hållandes i hennes särade i luften spretande ben.. Synen av hennes bröst som gungar i takt, samt att de min kuk försvinna in i henne.. Wow
Missionären pga ögonkontakt...men gillar att bli tagen bakifrån väldigt mycket. Rida när han sitter...härligt
Missionären pga ögonkontakt...men gillar att bli tagen bakifrån väldigt mycket. Rida när han sitter...härligt
Trodde inte missionären skulle vara så underuppskattad. Hade sex förra veckan med en tjej, och vi hade sex i missionären till 95%. Hon kom två gånger, sen kom jag. Ögonkontakten, och faktumet att man kan hångla, är något jag älskar. Mycket passion.
Svårt att välja mellan bakifrån/missionären. Gillar också ögonkontakten men bakifrån är nog skönast för själva knullkänslan.
Trodde inte missionären skulle vara så underuppskattad. Hade sex förra veckan med en tjej, och vi hade sex i missionären till 95%. Hon kom två gånger, sen kom jag. Ögonkontakten, och faktumet att man kan hångla, är något jag älskar. Mycket passion.
Försökte klicka i både missionären och bakifrån men det gick inte, jag är verkligen 50/50 där. Lite beroende på humör, men kommer lättare i missionären tror jag, känns mer intimt.