Vilken ställning gillar du bäst?
Vilken av dessa tre ställningar gillar du bäst?
Vilken av dessa tre ställningar gillar du bäst?
Missionären med en kudde under rumpan. Jag kommer varenda gång så. Men inte om mannen lyfter på mina ben, särskilt inte om han ska trycka upp mina ben runt huvudet, som så många envisas med om man råkar vara flexibel. Jag kan då varken stöta emot eller vara delaktig utan blir bara liksom ett passivt knullobjekt.
Missionären med en kudde under rumpan. Jag kommer varenda gång så. Men inte om mannen lyfter på mina ben, särskilt inte om han ska trycka upp mina ben runt huvudet, som så många envisas med om man råkar vara flexibel. Jag kan då varken stöta emot eller vara delaktig utan blir bara liksom ett passivt knullobjekt.
Bakifrån tycker inte jag är att klassa som EN ställning.
Doggystyle, hon på mage, hon upptryck mot en vägg, hon med överkroppen på köksborde, eller ha henne sittande på en barstol med rumpan utanför kanten.
Det finns mängder med varianter på bakifrån, doggy är nog den tråkigaste av dem.
Kör en variant på missionären och sjöstjärnan. Håller båda händer under hennes skinkor och vinklar hennes underliv uppåt typ... Med ett par fingrar mot mellangården så blir det tajt för mig och kuken trycks upp mot g-punkten.
Bonus är att man kommer åt att suga bröst samtidigt - me like!
Gillar när tjejen rider eftersom att jag är bröstfixerad och kan se när dom gungar och jag kan känna o klämma på dom med båda händerna.
Bara jag som är udda här.
Som kille är bästa när hon ligger på sidan där jag sitter grensle på hennes undre ben medan hon drar upp det andra. Jag kommer djupare än någonsin, en bra arbetsställning och pungen skrapar mot hennes lår. Kommer fort o starkt.
För henne: ridande när jag sitter i soffan. Jag slickar brösten, med händerna på rumpan hjälper jag trycka henne och klitoris mot mej hårt. Men jag kan enkelt även med handen leka på och i hennes anal. Orgasm garanti.
En annan är om jag ligger på rygg med benen brett och hon sitter på knä mellan mina ben och jag kommer in bakifrån. Jag kan enkelt jucka snabbt upp i henne. Men det bästa blir när hon lutar överkroppen ner mot mina fötter vilket gör att kuken penetrerar med en extrem vinkel bakåt mot analen och jag kunde se mitt ollon röra sig vackert innanför som om det skulle tränga ut ur analen.
Hon fick alltid orgasm fort på detta sätt.
Det blev en form av analsex genom slidan.
I denna ställning kunde jag även stimulera analen på olika sätt, vilket hon inte ville av moraliska tramsiga skäl.
Jag måste svara Missionären eftersom det är då jag får så sköna orgasmer helt utan extra stimulans. Bara in ut, in ut, tills fittan krampar hårt kring kuken. Det är så skönt.
Men vi brukar börja penetreringen med att jag rider. Då har jag kontroll på allt. Min man älskar när jag rider. Han går igång på vad han ser, säger han. Också kan han ta på mina bröst och slicka och suga på mina bröstvårtor. När han börjar få svårt att hålla tillbaka orgasmen så brukar vi byta till missionären för då kommer jag ofta på 1-2 minuter. Och så fort min fitta börjar krampa kommer min man direkt. Det är så himla härligt och intimt att komma i en gemensam orgasm.
Bakifrån är också en favorit som vi ofta använder. Framförallt om vi är någonstans där det inte finns något lämpligt att ligga på rygg på. Men givetvis kör vi bakifrån även i sängen men jag kommer inte i närheten av någon orgasm i den ställningen. Men det är upphetsande att bli dominerad i den ställningen.
Jag måste svara Missionären eftersom det är då jag får så sköna orgasmer helt utan extra stimulans. Bara in ut, in ut, tills fittan krampar hårt kring kuken. Det är så skönt.
Men vi brukar börja penetreringen med att jag rider. Då har jag kontroll på allt. Min man älskar när jag rider. Han går igång på vad han ser, säger han. Också kan han ta på mina bröst och slicka och suga på mina bröstvårtor. När han börjar få svårt att hålla tillbaka orgasmen så brukar vi byta till missionären för då kommer jag ofta på 1-2 minuter. Och så fort min fitta börjar krampa kommer min man direkt. Det är så himla härligt och intimt att komma i en gemensam orgasm.
Bakifrån är också en favorit som vi ofta använder. Framförallt om vi är någonstans där det inte finns något lämpligt att ligga på rygg på. Men givetvis kör vi bakifrån även i sängen men jag kommer inte i närheten av någon orgasm i den ställningen. Men det är upphetsande att bli dominerad i den ställningen.
. Vill man vara intim så är missionären härlig. Bakifrån kan vara mer djuriskt och kan passa som avslutning....
Jag gillar missionären och när hon rider. just saying.