• Anonym (Ställning)

Vilken ställning gillar du bäst?

Vilken av dessa tre ställningar gillar du bäst?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ställning gillar du bäst?
  • Freddie K
    Anonym (ms) skrev 2022-07-25 11:27:19 följande:
    Frågar du mig, så är det inget som slår missionären. Mina lår kring hans midja och hans händer på min rumpa. Stor eller liten kuk har ingen betydelse, det är den enda positionen som kan få mig att komma.
    Ok.  Jag gillar också missionären. Många tycker den är tråkig, men jag gillar den för då kommer man så nära och kan ha ögonkontakt, sen kan jag suga på hennes bröst samtidigt och det är inte fel. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Nej, kanske dags att göra lite annat nu. Skäms

• Anonym (Ninni)

Missionären förutom när mannen lyfter upp mina ben på sina axlar, eller ännu värre när han trycker upp mina anklar mot mina öron. Jag fullkomligt hatar det. Det blir genast obekvämt och oskönt på alla sätt och vis och alla ansatser till orgasm åker ut henom fönstret på en gång. Ingen intimitet eller kontakt. Har de lärt det från någon sunkig porrfilmsmanual?

• Freddie K

Jag gillar också när hon rider mig för då kan jag sträcka upp händerna till hennes bröst och smeka de. Det bästa är när hon böjer sig ner och kysser mig samtidigt. .

• LisenE74

Variation är väl bäst. Kommer fortast i missionären. Men upplever att jag är trängre bakifrån. Det blir skön friktion. Rida är ju härligt då jag bestämmer takten.

• Freddie K

Jo, variation är bäst. . Jag älskar när hon rider mig. Skönt att låta henne ta kommandot lite med. .

• Gaskarl

Röstade missionären. Pimpar den lite och älskar att göra det på ett matbord/köksbänk..Alltså jag får  allt, jag ser hela min kvinna, jag kan kyssa henne, hennes bröst, jag kommer åt att smeka hennes klitta. Och jag kan lätt dra mig ur, böja mig lite så jag kan slicka henne..För mig, suverän ställning.

• Mia99
    Anonym (Ninni) skrev 2022-07-25 21:22:26 följande:

Missionären förutom när mannen lyfter upp mina ben på sina axlar, eller ännu värre när han trycker upp mina anklar mot mina öron. Jag fullkomligt hatar det. Det blir genast obekvämt och oskönt på alla sätt och vis och alla ansatser till orgasm åker ut henom fönstret på en gång. Ingen intimitet eller kontakt. Har de lärt det från någon sunkig porrfilmsmanual?

Precis. Håller med till 100%.
  • Tom Araya
    Anonym (Ninni) skrev 2022-07-25 21:22:26 följande:

...för det är ju ingen som gillar det, eller hur!?

Konstig inställning att enbart samlag i missionären har någon intimitet och kontakt!?

Jag har nog aldrig träffat en kvinna som har missionären som favorit.
  • Anonym (Ninni)
    Tom Araya skrev 2022-07-26 19:53:53 följande:
    ...för det är ju ingen som gillar det, eller hur!?

Konstig inställning att enbart samlag i missionären har någon intimitet och kontakt!?

Jag har nog aldrig träffat en kvinna som har missionären som favorit.
    Nu var frågan faktiskt inte vad andra tycker om. Jag hatar att bli hopknycklad till ett litet knullpaket och jag kan garantera dig att jag är inte ensam. 

Du kanske inte har träffat så många kvinnor eller så har de inte sagt vad de tycker. De flesta av mina tjejkompisar som jag pratar med om detta föredrar faktiskt ganska enkla positioner, missionären helst.
Svar på tråden Vilken ställning gillar du bäst?