Vilken ställning gillar du bäst?
Vilken av dessa tre ställningar gillar du bäst?
Vilken av dessa tre ställningar gillar du bäst?
Nej, kanske dags att göra lite annat nu. 
Missionären förutom när mannen lyfter upp mina ben på sina axlar, eller ännu värre när han trycker upp mina anklar mot mina öron. Jag fullkomligt hatar det. Det blir genast obekvämt och oskönt på alla sätt och vis och alla ansatser till orgasm åker ut henom fönstret på en gång. Ingen intimitet eller kontakt. Har de lärt det från någon sunkig porrfilmsmanual?
Jag gillar också när hon rider mig för då kan jag sträcka upp händerna till hennes bröst och smeka de. Det bästa är när hon böjer sig ner och kysser mig samtidigt.
.
Variation är väl bäst. Kommer fortast i missionären. Men upplever att jag är trängre bakifrån. Det blir skön friktion. Rida är ju härligt då jag bestämmer takten.
Jo, variation är bäst.
. Jag älskar när hon rider mig. Skönt att låta henne ta kommandot lite med.
.
Röstade missionären. Pimpar den lite och älskar att göra det på ett matbord/köksbänk..Alltså jag får allt, jag ser hela min kvinna, jag kan kyssa henne, hennes bröst, jag kommer åt att smeka hennes klitta. Och jag kan lätt dra mig ur, böja mig lite så jag kan slicka henne..För mig, suverän ställning.
Missionären förutom när mannen lyfter upp mina ben på sina axlar, eller ännu värre när han trycker upp mina anklar mot mina öron. Jag fullkomligt hatar det. Det blir genast obekvämt och oskönt på alla sätt och vis och alla ansatser till orgasm åker ut henom fönstret på en gång. Ingen intimitet eller kontakt. Har de lärt det från någon sunkig porrfilmsmanual?