• isterband

    Relationer och sociala medier

    Det ständiga samtalsämnet, vad det verkar. Men jag vill iaf berätta om min upplevelse och höra om någon kan ge mig lite feedback/råd.

    Träffade en kille via Tinder förra året i november. Vi är numer i en relation. Vi har nästan från start haft en nästintill magisk connection. Men. I januari upptäckte jag att han fortf hade kontakt med andra tjejer på nätdejtingsajter. Detta ledde till en megastor känslomässig diskussion mellan oss. Jag sa något i stil med att ? är detta vad du vill syssla med så varsågod- Gör det. Men mig kan du säga hej då till.?

    Han sa mkt känslosamt samt ångerfullt att han inte alls ville fortsätta ha kontakt med random tjejer på nätet och att han var väldigt kär i mig. Han bara fortsatte med ?gamla rutiner?, som han sa.( Skulle kunna berätta mer om detta men jag får vidare för det är mest bakgrundsbrus till vad jag eg vill få feedback om. )

    Jag har svårt med tillit och detta satte verkligen igång mina tankar. Vi kom över detta men jag sa att det troligtvis skulle ligga kvar och spöka i min skalle ett tag.

    När vi ses har jag absolut INGA tankar på att något skulle vara fel eller inte stämma mellan oss. Han är väldig omtänksam och kärleksfull. Vi har även lovat varann att alltid ha en öppen kommunikation och prata om allt.

    Men häromdagen så sattes jobbiga tankar igång i skallen igen då jag kollade vilka han följer på instagram.

    ( så satans idiotiskt detta känns men hursomhelst)

    Han följer i princip BARA unga tjejer som lägger upp utmanande bilder på sig själva. Och detta har fått mig lite ?off? i skallen angående honom. Och det har även satt mig i en knepig situation därför att jag inser att det skulle låta helt psyko om jag tog upp detta med honom!

    Jag vet han kollar på porr. Men instagram också? Dessutom så är det alltså UNGA tjejer han följer och lajkar bilder på.

    Skulle vilja ha svar från tjejer för som sagt få lite feedback vad ni tycker om sånt här? Kan tillägga både han och jag har fyllt 40. Så det här är inte ett tonårs issue fast det fan känns som det. ????

    Tillägg är även att jag upplever att han vill ha hemlig vår relation på insta. Eller så är det jag som överanalyserar. Jag vet inte.

    Tack på förhand.

  • Svar på tråden Relationer och sociala medier
  • Anonym (Kille)

    Tjejer är inte bättre. De släpper inte ens telefonen under sexet. Helt sinnessjukt ju.

  • Anonym (Anonym)

    Jag har varit med om samma med min man också 40+, det verkar vara vanligt att titta på unga kvinnor över insta eller var de nu finns utöver, tiktok osv. Jag fattar inte hur andra kvinnor till dessa män står ut och har funderat på om det bara är jag som är väldigt överkänslig. Kan inte heller hålla käften utan har tagit upp det men vet inte om jag kommer över det faktiskt. Så har inga goda råd att ge alls.

  • Anonym (Anonym)

    Jag har varit med om samma med min man också 40+, det verkar vara vanligt att titta på unga kvinnor över insta eller var de nu finns utöver, tiktok osv. Jag fattar inte hur andra kvinnor till dessa män står ut och har funderat på om det bara är jag som är väldigt överkänslig. Kan inte heller hålla käften utan har tagit upp det men vet inte om jag kommer över det faktiskt. Så har inga goda råd att ge alls.

  • Anonym (Anonym)

    Jag har varit med om samma med min man också 40+, det verkar vara vanligt att titta på unga kvinnor över insta eller var de nu finns utöver, tiktok osv. Jag fattar inte hur andra kvinnor till dessa män står ut och har funderat på om det bara är jag som är väldigt överkänslig. Kan inte heller hålla käften utan har tagit upp det men vet inte om jag kommer över det faktiskt. Så har inga goda råd att ge alls.

  • Anonym (Anonym)

    Jag har varit med om samma med min man också 40+, det verkar vara vanligt att titta på unga kvinnor över insta eller var de nu finns utöver, tiktok osv. Jag fattar inte hur andra kvinnor till dessa män står ut och har funderat på om det bara är jag som är väldigt överkänslig. Kan inte heller hålla käften utan har tagit upp det men vet inte om jag kommer över det faktiskt. Så har inga goda råd att ge alls.

Svar på tråden Relationer och sociala medier