• Anonym (Stand­ard)
    Fri 5 Mar 2021 12:49
    1923 visningar
    73 svar
    73
    1923

    Kan en naken man med liten vara sexig?

    Kan du som kvinna finna en naken man med kanske lite mindre modell där nere sexig?

    Jag är inte den snyggaste mannen på jorden men har ändå tämligen ofta fått höra att jag har snygga/vackra drag osv. Men jag har nog fasen aldrig fått en komplimang av en kvinna när jag varit utan kläder. Jag är inte speciellt utrustad. Kanske runt medel eller så, antar att det har ett samband?

  • Svar på tråden Kan en naken man med liten vara sexig?
  • Sun 7 Mar 2021 19:06
    #61

    Det där är ju så jävla individuellt. I allmänhet hänger nog män upp sig mer på kukens storlek än vad kvinnor gör. Och det är ju flera aspekter som ska till för att göra en man sexig.

    Med det sagt så finner jag personligen det mer upphetsande/sexigare med en mer välhängd man. Men det är ju min preferens.

  • Anonym (Ja, absolu­t)
    Sun 7 Mar 2021 19:17
    #62

    Många leksaker pojkar i min ålder växte upp med föreställde rätt sexiga män även om området där penis skulle sitta på figuren var helt slätt. Tänker på He-man, Skeletor osv. Väldigt sexiga män med sexiga kroppar men helt slätt utan penis. 

  • Sun 7 Mar 2021 20:07
    #63
    Anonym (Ja, absolut) skrev 2021-03-07 19:17:49 följande:

    Många leksaker pojkar i min ålder växte upp med föreställde rätt sexiga män även om området där penis skulle sitta på figuren var helt slätt. Tänker på He-man, Skeletor osv. Väldigt sexiga män med sexiga kroppar men helt slätt utan penis. 


    Sexiga? www.pinterest.se/pin/148618856427289856/

    Verkligen?
  • Sun 7 Mar 2021 20:08
    #64
    Ensamgäst skrev 2021-03-07 19:06:54 följande:

    Det där är ju så jävla individuellt. I allmänhet hänger nog män upp sig mer på kukens storlek än vad kvinnor gör. Och det är ju flera aspekter som ska till för att göra en man sexig.

    Med det sagt så finner jag personligen det mer upphetsande/sexigare med en mer välhängd man. Men det är ju min preferens.


    Tror alla kvinnor innerst inne känner som du. Men säger annat för att vara snälla
  • Sun 7 Mar 2021 20:34
    #65
    Anonym (Snäckan) skrev 2021-03-07 16:16:46 följande:

    Ok. Ja de var väl tjockare förr. Men ser bra ut runt 16-17,5


    Haha 17,5 också!

    18 går bort.du trollar
  • Anonym (Ja, absolu­t)
    Sun 7 Mar 2021 21:06
    #66
    Real Time skrev 2021-03-07 20:07:33 följande:
    Sexiga? www.pinterest.se/pin/148618856427289856/

    Verkligen?
    Men kolla in He-mans kropp för tusan...det är ju Arnold från 80-talet släng dig i väggen...även Skeletor har sådan kropp.
  • Anonym (Snäck­an)
    Mon 8 Mar 2021 07:58
    #67
    Real Time skrev 2021-03-07 20:34:16 följande:

    Haha 17,5 också!

    18 går bort.du trollar


    Haha inte alls..17 är ganska tjockt måste sätta en gräns. Prova med ett måttband så förstår du varför där finns 0,5...

    Med der sagt beror det ju på formen också.
  • Anonym (Stand­ard) Trådstartaren
    Thu 11 Mar 2021 18:35
    #68

    Måste skriva av mig lite. Träffat en tjej en kortare tid nu. Har sets hemma hos varandra. Lite film och mys bara. Bjöd henne på middag hemma hos mig nyligen, allt började supertrevligt. Men sen efter sexet (första gången vi hade det efter att ha umgåtts ett tag) så sa hon typ

    -skönt att den växte till sig

    Och skrattade

    Jo, jag vet att jag har väldigt liten slak, och att den sen blir väldigt medel ca 15x11 vid stånd.

    Själva sexet var dock bland det bästa jag upplevt. Har dock valt att vara lite försiktig i detta förhållande (eller vad det nu är) och inte velat skynda på något.

    Sen igår fick jag ett sms från henne

    -lust att ses ikväll?

    Svarade att jag hade mycket på jobbet men sanningen är att jag inte vet om jag vill träffa henne mer. Varför skulle hon dra upp hur jag är skapt? Vet inte. Känner mig osäker. Vill hitta en kvinna som är bekväm med att man är skapt som man är skapt. Ska tilläggas att jag är 33 och hon 24. Kanske mognar hon till sig? Vad tänker ni om saken?

  • Stårsc­han2
    Thu 11 Mar 2021 18:47
    #69
    Anonym (Standard) skrev 2021-03-11 18:35:51 följande:

    Måste skriva av mig lite. Träffat en tjej en kortare tid nu. Har sets hemma hos varandra. Lite film och mys bara. Bjöd henne på middag hemma hos mig nyligen, allt började supertrevligt. Men sen efter sexet (första gången vi hade det efter att ha umgåtts ett tag) så sa hon typ

    -skönt att den växte till sig

    Och skrattade

    Jo, jag vet att jag har väldigt liten slak, och att den sen blir väldigt medel ca 15x11 vid stånd.

    Själva sexet var dock bland det bästa jag upplevt. Har dock valt att vara lite försiktig i detta förhållande (eller vad det nu är) och inte velat skynda på något.

    Sen igår fick jag ett sms från henne

    -lust att ses ikväll?

    Svarade att jag hade mycket på jobbet men sanningen är att jag inte vet om jag vill träffa henne mer. Varför skulle hon dra upp hur jag är skapt? Vet inte. Känner mig osäker. Vill hitta en kvinna som är bekväm med att man är skapt som man är skapt. Ska tilläggas att jag är 33 och hon 24. Kanske mognar hon till sig? Vad tänker ni om saken?


    Jag tänker att hon nog har bättre förutsättningar att mogna på sig om hon får höra i klartext att en sådan sårande kommentar är en jäkla turnoff, och att du inte vet om du kan känna dig bekväm med henne.
    De kan bytas ut mot Vi. Dem kan bytas ut mot Oss.
  • Anonym (bella­sex)
    Thu 11 Mar 2021 22:32
    #70
    Anonym (Standard) skrev 2021-03-11 18:35:51 följande:

    Måste skriva av mig lite. Träffat en tjej en kortare tid nu. Har sets hemma hos varandra. Lite film och mys bara. Bjöd henne på middag hemma hos mig nyligen, allt började supertrevligt. Men sen efter sexet (första gången vi hade det efter att ha umgåtts ett tag) så sa hon typ

    -skönt att den växte till sig

    Och skrattade

    Jo, jag vet att jag har väldigt liten slak, och att den sen blir väldigt medel ca 15x11 vid stånd.

    Själva sexet var dock bland det bästa jag upplevt. Har dock valt att vara lite försiktig i detta förhållande (eller vad det nu är) och inte velat skynda på något.

    Sen igår fick jag ett sms från henne

    -lust att ses ikväll?

    Svarade att jag hade mycket på jobbet men sanningen är att jag inte vet om jag vill träffa henne mer. Varför skulle hon dra upp hur jag är skapt? Vet inte. Känner mig osäker. Vill hitta en kvinna som är bekväm med att man är skapt som man är skapt. Ska tilläggas att jag är 33 och hon 24. Kanske mognar hon till sig? Vad tänker ni om saken?


    Hade jag hört något motsvarande av en man hade jag helt klart blivit tveksam. Mycket beror på personligheten i övrigt och hur man blir behandlad så du får väl väga för och emot tänker jag. 
  • Anonym (E)
    Thu 11 Mar 2021 23:02
    #71

    Gå hos en psykolog jobba på självkänslan

  • Anonym (Stand­ard) Trådstartaren
    Fri 12 Mar 2021 09:56
    #72
    Stårschan2 skrev 2021-03-11 18:47:11 följande:

    Jag tänker att hon nog har bättre förutsättningar att mogna på sig om hon får höra i klartext att en sådan sårande kommentar är en jäkla turnoff, och att du inte vet om du kan känna dig bekväm med henne.


    Också tänkt så, att det kanske är lika bra att säga det till henne. Vi ska ses i helgen så tar nog upp det då.
  • Anonym (Stand­ard) Trådstartaren
    Fri 12 Mar 2021 09:57
    #73
    Anonym (bellasex) skrev 2021-03-11 22:32:48 följande:

    Hade jag hört något motsvarande av en man hade jag helt klart blivit tveksam. Mycket beror på personligheten i övrigt och hur man blir behandlad så du får väl väga för och emot tänker jag. 


    Vi har det trevligt men vi har precis lärt känna varandra så vet ju inte exakt vem hon är :)
Svar på tråden Kan en naken man med liten vara sexig?