Inlägg från: Anonym (..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (..)

Dejting fungerar inte. Varför ?

Jag är just nu i situationen att ta ställning till om jag ska gå på en andra dejt med en kille från Tinder. Jag kan kanske tänka mig det men det som skulle göra att jag inte gör det är att han satte press på mig och ställde massa frågor som man liksom skulle ha massa smarta, uttänka svar på. Och skrev sen efter första dejten att han hoppas höra mer från mig nästa gång, så det var liksom en röd tråd genom det hela. Jag ska prata och visa mig så insiktsfull osv. Blir ganska pressande och oavslappnat. 

Har träffat en annan Tinder-kille två gånger men då har det bara varit för sex vilket är lite lättare. 

• Anonym (..)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-03-08 19:05:52 följande:
    Skulle ha massa smarta och uttänkta svar på ? 
    Nej, han låter inte som  mig heller.  
    Jag håller med om att det lät pressande.  Jag ställer frågor men jag kräver inte att hon ska värsta utläggningen på dom.   Däremot är det ju trevligt om man får lite frågor tillbaka. Så det inte känns som en one-way-street.
    Haha ja jag upplevde det så iaf, han var väldigt tänkande och intresserad av psykologi mm själv så hade så mycket och säga, och frågade mig saker som vad är bra sällskap för dig, vad intresserar dig (och då kändes som att säga att gå i skogen, läsa .. räckte inte, utan vad på DJUPET...). Jag tyckte ändå jag pratade på en del och sen skriver han "jag gjorde mest snacket, skulle vilja höra mer från dig nästa gång" haha..
    Och så fråga han om jag var nervös, helt stelt. 
Svar på tråden Dejting fungerar inte. Varför ?