• BraCarl

    Gravidsex

    Lite lätt nostalgisk när jag tänker på sex och graviditet. Har nog aldrig haft skönare än när sambon var gravid, hela vägen in i nionde månaden faktiskt. Vore spännande att prata med tjej som också har positiva erfarenheter och kanske vill utforska mer. Lite tabu? Tror det

  • Svar på tråden Gravidsex
  • Anonym (J)

    Tack för inlägget, jag blir jätte sugen nu när jag är gravid men han vill inte. Och jag vågar nog inte busa med någon annan heller....så synd ju

  • Dirtyminded
    Anonym (J) skrev 2021-03-10 13:12:42 följande:

    Tack för inlägget, jag blir jätte sugen nu när jag är gravid men han vill inte. Och jag vågar nog inte busa med någon annan heller....så synd ju


    Whaaaat? Inte? Suck, för mig var det tvärtom... när min sambo var gravid var jag AS-HORNY och hon ville absolut inte... Skrikandes

    Så blir du för bussugen så... Flört
  • Anonym (?)
    12N34K56S skrev 2021-03-13 07:44:35 följande:

    Vi kan väll busa om han inte vill


    Jaså, är du inte Theådåra nu? Switchar kön lite när det passar alltså. Praktiskt.
  • Anonym (Gravid)

    Gravid i vecka 35 här, vi kör på än och sambon har aldrig upplevt något skönare. Tydligen något med att tappen som retar honom och gör det tusen gånger skönare. Förut orkade han hålla emot lääänge, nu får han kämpa med att inte komma för fort.

    Sen är de något med gravidkroppen som åxå tänder honom extra mycket. Jag gillar iaf det.

  • Anonym (?)
    12N34K56S skrev 2021-03-13 08:15:01 följande:

    Nepp hennes sambo vi har ju öppet förhållande så


    Tråkigt för dig så att du skrivit PM till flera personer och presenterat dig som Theådåra. Tycker synd om dig att du har ett så tragiskt liv men samtidigt är det ganska underhållande att läsa alla dina försök att ta dig in i diskussioner som väldigt sällan lyckas. Hoppas du nån gång kan hitta nåt mer meningsfullt i ditt liv än att kommentera som 2 olika personer i ett internetforum. Lycka till!
  • Anonym (14)
    12N34K56S skrev 2021-03-13 08:15:01 följande:

    Nepp hennes sambo vi har ju öppet förhållande så


    Å det blir ett barn varje gång, nummer 24 på väg!?
  • Anonym (14)
    Anonym (14) skrev 2021-03-13 09:52:04 följande:

    Å det blir ett barn varje gång, nummer 24 på väg!?


    Ha ha... Stora fingrar här. Hon säger att nummer 14 är på väg. Hur många är dina?
  • BraCarl

    Hej

    Läste ditt svar sent. Blir nyfiken. Vill som sagt träffa en gravdi tjej. Ordnar allt det praktiska. Ser mycket bra ut etc
    Allt got
    Carl, Södermalm

Svar på tråden Gravidsex