• Fri 19 Mar 2021 11:54
    1169 visningar
    8 svar
    8
    1169

    Ta ett gravtest eller vänta???

    Man kan rida fram tills vecka 12 i gravidditen jag slutade dock i vecka 8 då jag va så trött att jag verkligen inte orkade nått på kvällen

  • Fri 19 Mar 2021 11:56
    #2

    Ser med spänning fram emot testet du laddar upp bild på här i eftermiddag :D jag har plusat allt från 7 dagar innan bim till 14 dagar efter:) aldrig plusat innan bim bara gången det blev tidigt missfall alla andra gånger är minst bim+3

  • Fri 19 Mar 2021 16:48
    #6
    Micaelaaa skrev 2021-03-19 15:29:18 följande:

    Haha, åh vet inte om jag vågar!! Kanske får samla mod inatt och testa imorgon innan jag går till jobbet!

    Jag började ju googla runt och läsa massa grejer om att plussa efter bim, och det var väldigt många som skrev att om man inte hade plussat på själva bim så var chansen låg att man skulle plussa efter. Så jag blev sjukt nojig!!


    Har plusat 4/5 graviditeter efter bim har dock bara ett barn och ett nu i magen :) så det är rätt hög chans att Plura efter också
  • Fri 19 Mar 2021 16:48
    #7
    Micaelaaa skrev 2021-03-19 15:29:18 följande:

    Haha, åh vet inte om jag vågar!! Kanske får samla mod inatt och testa imorgon innan jag går till jobbet!

    Jag började ju googla runt och läsa massa grejer om att plussa efter bim, och det var väldigt många som skrev att om man inte hade plussat på själva bim så var chansen låg att man skulle plussa efter. Så jag blev sjukt nojig!!


    Har plusat 4/5 graviditeter efter bim har dock bara ett barn och ett nu i magen :) så det är rätt hög chans att Plura efter också
Svar på tråden Ta ett gravtest eller vänta???