• LarserikJansson1951

    Borttappat nyckel

    Var in till grannfastigheten för att hämta potatis förra måndagen,sen låste jag dörren och nu är dessa nycklar försvunna,det var 3 nycklar på knippan

    och de satt fast på en grön nyckelhållare. Någon som kan ha en aning om var de är? Har även lagt en sax och en nyckelknippa i fönstret,så jag avvaktar på svar från er.

  • Svar på tråden Borttappat nyckel
  • AMCG

    Nu är jag inget medium men de ställen jag funnit borttappade nycklar har varit:

    1) sittandes i nyckelhållet i ytterdörren (det har hänt 2 gånger faktiskt).

    2) i kylskåpet prydligt och fint placerade ovanpå plånboken.

    3) i den andra jackan (gärna när man precis bytt jacka från vinter till sommar eller när det var kallare en dag så man tillfälligt tog en annan jacka).

    4) bland 1-åringens leksaker (hen snor nyckeln ganska ofta).

    5) på jobbet (svinirriterande att åka tillbaka och hämta den med två små barn som jag då hunnit hämta från förskolan och inte kunde med att lämna tillbaka igen).

    6) på gårdsplanen (tappade dem och trodde en stund att jag kört över dem med gräsklipparen men det visade sig att jag tappat dem efter att jag kört ut klipparen från garaget tack och lov!).

    Lycka till i jackten! Kanske läge att köpa en GPS-tracker till nyckelknippan?

  • AMCG
    LarserikJansson1951 skrev 2021-03-21 13:25:20 följande:

    Det fungerade med saxen och nyckelknippan i fönstret,jag hittade nycklarna ute på backen under min vetskap.


    Så bra!
Svar på tråden Borttappat nyckel