Inlägg från: Anonym (jaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jaha)

    Hur länge har du varit älskarinna?

    Anonym (7 år) skrev 2021-03-24 17:25:38 följande:

    Till och från i 7 år nu till samma man.

    Tyvärr flyttade han ca 2 timmar bort för 1,5 år sen men ska flytta tillbaka till sommaren.

    Hans fru råkade komma på honom en gång och tog då ut skilsmässa men efter ca 1 år blev de ihop igen.


    Säger ju allt om varför man aldrig ska ge en otrogen skitstövel en andra chans
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tuben_Tobbe) skrev 2021-03-25 19:17:16 följande:

    Var en älskare i ca ett år, innan mitt samvete sa sitt. Ville inte riskera hennes familj skulle gå åt skogen då det fanns barn inblandat..


    Och det tog dig ett års knullande för att komma fram till det?

    Wow, vilken hjälte du är{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (jaha)
    Lillkillen skrev 2021-03-29 20:31:09 följande:
    Nejdå jag är väl medveten om hennes ansvar. Dock är ju inte hon här men Tobbe är det. Bara för att man var två om det så betyder inte det att båda är oskyldiga, eller hur?

    Dock kan jag väl tycka att sent än bättre än aldrig och klart bättre än vad andra i denna tråd lyckats med. Så det ska väl Tobbe ha cred för.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tuben_Tobbe) skrev 2021-03-29 21:41:25 följande:
    Ja, det var väldigt bra sex, så det var lätt att glömma bort verkligheten och de som kunde drabbats av vår "lek"
    Ja, dock ska du väl ha cred för att du slutligen satte stopp för det. Bättre sent är aldrig. Till skillnad från många andra verkar du iaf ha ett samvete.
Svar på tråden Hur länge har du varit älskarinna?