• Anonym (Forskaren)

    Varför är det sån skillnad på killars snoppar

    De allra flesta killar verkar ha ganska normala snoppar vilket tydligen bland människor är proportionelt mkt större än hos andra djur. Varför är det så och hur kommer det sig att det är så stot variation jag har stött på tom dubbla storleken mot medlet. Det går ju inte att göra nåt med en sådan hur mycket man än vill o försöker (obs jag är varken trång eller oerfaren men klarar inte och tydligen för den killen ingen innan mig heller). Är det missbildning eller finns det någon biologisk evolutionär poäng med det. Man ser ju inga män som är typ 3 o 60 långa om man säger att medel är 1 o 80 o det lär ju inte finnas heller. Varför finns det då killar med kukar runt 30 cm?

  • Svar på tråden Varför är det sån skillnad på killars snoppar
  • Anonym (Göran.)

    Det är väl bara så. Det samma gäller kvinnors könsorgan.

    De känns olika. Några känns varma och trånga och olika fuktiga. Någras fuktighet känns som vatten, andras känns mycket mer tjockare och det tycker jag är skönare.

    Vi är helt enkelt olika.

  • Anonym (Motfråga)

    Varför är det så stor skillnad på kvinnors bröst från vändstekta ägg till riktiga meloner. 

  • Anonym (???)
    Anonym (Forskaren) skrev 2021-03-24 20:57:07 följande:

    De allra flesta killar verkar ha ganska normala snoppar vilket tydligen bland människor är proportionelt mkt större än hos andra djur. Varför är det så och hur kommer det sig att det är så stot variation jag har stött på tom dubbla storleken mot medlet. Det går ju inte att göra nåt med en sådan hur mycket man än vill o försöker (obs jag är varken trång eller oerfaren men klarar inte och tydligen för den killen ingen innan mig heller). Är det missbildning eller finns det någon biologisk evolutionär poäng med det. Man ser ju inga män som är typ 3 o 60 långa om man säger att medel är 1 o 80 o det lär ju inte finnas heller. Varför finns det då killar med kukar runt 30 cm?


    men varför startar du en ny tråd? 
  • Anonym (Huvud)
    Anonym (Forskaren) skrev 2021-03-24 20:57:07 följande:

    De allra flesta killar verkar ha ganska normala snoppar vilket tydligen bland människor är proportionelt mkt större än hos andra djur. Varför är det så


    Arten Homo sapiens har med sin ökade intelligens ett betydligt större huvud i proportion till resten av kroppen jämfört med andra djur. För att kunna föda bebisar med allt större huvud så har honornas födslokanal även ökat i storlek. Honorna har sedan valt män med större penisar för att det har varit skönare för dem att ha sex med en större än med en mindre - en större födslokanal behöver en större penis i sig för att det ska kännas skönt vid samlag.

    Naturligt urval och evolution borde du haft koll på om du är en forskare, vilket du med all sannolikhet inte är. Tungan ute
  • Anonym (Wow)
    Anonym (Huvud) skrev 2021-04-03 19:58:21 följande:

    Arten Homo sapiens har med sin ökade intelligens ett betydligt större huvud i proportion till resten av kroppen jämfört med andra djur. För att kunna föda bebisar med allt större huvud så har honornas födslokanal även ökat i storlek. Honorna har sedan valt män med större penisar för att det har varit skönare för dem att ha sex med en större än med en mindre - en större födslokanal behöver en större penis i sig för att det ska kännas skönt vid samlag.

    Naturligt urval och evolution borde du haft koll på om du är en forskare, vilket du med all sannolikhet inte är. 


    Det absolut dummaste jag läst idag. Hoppas du bara tramsar.
  • Anonym (Huvud)

    Klart jag inte tramsar, det finns forskning som hävdar det har med huvudstorleken att göra. Har du själv några bättre teorier?

    Oavsett, det är helt uppenbart att människans förhållandevis stora penis beror på kvinnlig selektion av män med allt större organ. Där är nog alla forskare eniga, tror jag.

Svar på tråden Varför är det sån skillnad på killars snoppar