• Anonym (Analsex)

    Han är man, och vill inte ta mig i rumpan

    Hej!

    Jag har träffat en sååå spännande och snäll man. Jag var ett steg från att tro att jag älskade honom, vi har pratat liiite om att skaffa ett barn ihop i framtiden. Så vi har kommit varandra nära.

    Sexet var också skönt och han var vild och hade skön energi bara. Han sa att han älskar min kropp trots att jag är en planka och har vääldigt små bröst och rumpa, och normalstor midja. Jag var nöjd med honom <3 trots att hans penis är 1 cm under medel, skitsamma.

    Men sedan har det visat sig att han vill inte ha sex i rumpan. Han blir äcklad. Varför är det så? Saken är den att jag har haft massa sex i rumpan med 2 av mina förra älskare och jag saknar det som f*n!!! (Jag är 29 år och han 45 år)

    Han hjälper inte mig ekonomiskt och detta sätter liksom automatiskt mer "press" på att sexet ska fungera, annars får jag inte ut så mycket av det här....

    Hur bör jag handla härifrån?

  • Svar på tråden Han är man, och vill inte ta mig i rumpan
  • Anonym (*)
    Anonym (Analsex) skrev 2021-03-27 12:28:33 följande:

    Folk värderar olika saker bara, det är så det ska vara. Mångfald är jätteviktigt. Inuti kroppen har vi muskelceller, skelettceller, hjärnceller m.m. Tillsammans utgör de en fungerande kropp. Samma är det för människor, vissa är bra på det ena och vissa är bra på det andra och slår man ihop detta får man på samma sätt ett enda fungerande samhälle. Det är så bra att Du och jag värderar olika. :) Dessutom kommer Du och jag inte slåss om samma man, allt är bara toppen


    Hur vet du vad jag värderar? Det har jag aldrig berättat för dig.
  • Anonym (Analsex)
    Anonym (Tillbaka i förflutna) skrev 2021-03-27 12:35:05 följande:

    Gå tillbaka till dina ex du hade bra analsex .Du verkar leva kvar i gamla tider.Sök män som tänker likadant.


    Jag kan inte välja en man som gillar analsex, framför en intelligent man. Aldrig. Jag blir hellre skjuten i huvudet på en gång. :)
  • Anonym (Analsex)
    Anonym (Jag) skrev 2021-03-27 12:36:33 följande:

    Helt ärligt förstår jag besvikelsen. Är själv kvinna och uppskattar analsex, hade varit riktigt tråkigt om mannen aldrig velat ha det. Men å andra sidan är det mycket annat i ett förhållande som överväger, så att göra slut eller liknande för en sådan sak låter som en överreaktion. Men förstår som sagt besvikelsen.


    Yes! Det var klokt tänkt! Analsex får inte överväga resten. Man får bara bli lite besviken och sen fokusera på annat i förhållandet istället. Jag instämmer med Dig :)
  • Anonym (Analsex)
    Anonym (*) skrev 2021-03-27 12:42:19 följande:

    Hur vet du vad jag värderar? Det har jag aldrig berättat för dig.


    Jag har sen barnsben tränat mig "automatiskt" på att läsa mellan raderna. Detta är bara min programmering. Varje människa har en egen programmering liksom datorer är programmerade. Jag tänkte "Aha, hon började våran kontakt med att ha något emot mig utan anledning, alltså är hon en jord-nära människa och ingen intuitiv". Jag visste på en gång att vi inte är samma sort, typ. Och inget fel med det. Jag gillar dem som är jord-nära jättemycket. Mer än vad dem gillar mig, dock.
  • Anonym (Analsex)
    Anonym (*) skrev 2021-03-27 12:42:19 följande:

    Hur vet du vad jag värderar? Det har jag aldrig berättat för dig.


    Jag har sen barnsben tränat mig "automatiskt" på att läsa mellan raderna. Detta är bara min programmering. Varje människa har en egen programmering liksom datorer är programmerade. Jag tänkte "Aha, hon började våran kontakt med att ha något emot mig utan anledning, alltså är hon en jord-nära människa och ingen intuitiv". Jag visste på en gång att vi inte är samma sort, typ. Och inget fel med det. Jag gillar dem som är jord-nära jättemycket. Mer än vad dem gillar mig, dock.
  • Anonym (M)
    Anonym (Analsex) skrev 2021-03-26 15:02:44 följande:

    Ja, eller hur! En del av mig frestas av detta! Att han inte ville ha samma sex som jag ens, gjorde att vi kom så nära bristningsgränsen alltså... Jag har ju mina önskemål jag också!! Men skitsamma, han får som han vill. Jag är en "extraverted feeler". Osjälvisk människa. Dem flesta kvinnor är (se sjuksköterskan). Sådana kvinnor har avlats fram i masstal då män väljer osjälviska kvinnor att skaffa barn med, ha ha. Slut på analsex *tummen upp*


    Men du måste ju förstå skillnaden mellan hans önskemål och dina i detta? Du vill ha analsex, han vill det inte, den som inte vill något när det kommer till sex måste ju få bestämma, vad det än gäller! Man ska ju absolut inte behöva göra något sexuellt mot sin vilja, aldrig (det är väl tom oaktsam våldtäkt?).
  • Anonym (Analsex)
    Anonym (M) skrev 2021-03-27 13:49:14 följande:

    Men du måste ju förstå skillnaden mellan hans önskemål och dina i detta? Du vill ha analsex, han vill det inte, den som inte vill något när det kommer till sex måste ju få bestämma, vad det än gäller! Man ska ju absolut inte behöva göra något sexuellt mot sin vilja, aldrig (det är väl tom oaktsam våldtäkt?).


    Yes, Du har helt rätt. Han och jag kommer av den anledningen Du säger aldrig ha analsex. Jag kommer inte fråga honom igen, nej.

    Jag är ingen dålig person eller så. Jag stannar också vid hans sida trots att han och jag tycker olika, för jag vill inte såra honom med en break-up heller.
  • tom nook

    Han låter normal. Du gör inte det.
    Vad har ekonomin med det att göra? Betalar han dig för sex eller?

  • Anonym (*)
    Anonym (Analsex) skrev 2021-03-27 13:21:06 följande:

    Jag har sen barnsben tränat mig "automatiskt" på att läsa mellan raderna. Detta är bara min programmering. Varje människa har en egen programmering liksom datorer är programmerade. Jag tänkte "Aha, hon började våran kontakt med att ha något emot mig utan anledning, alltså är hon en jord-nära människa och ingen intuitiv". Jag visste på en gång att vi inte är samma sort, typ. Och inget fel med det. Jag gillar dem som är jord-nära jättemycket. Mer än vad dem gillar mig, dock.


    Ursäkta, men du vet absolut ingenting om mig. Inte ens mitt kön.

    "Ha något emot mig utan anledning." Antingen är du ett troll eller så har du en skruv lös. Dina inlägg i den här tråden är fullkomligt osammanhängande och du säger emot dig själv. Och så den här befängda iden att det enda en kvinna kan få ut av en relation är ekonomisk hjälp och bra sex. Så kan hon inte få det ena, så måste hon få det andra.
  • Anonym (Nejtacktillbajspåpenisen)

    Du ska respektera att din pojkvän inte vill ha analsex såklart. Det är knappast konstigt att han tycker det är äckligt för det är det ju ärligt talat. Det är fullkomligt onaturligt att stoppa in penisen där bland ditt bajs. Anus är en utgång, inte ingång.

  • Anonym (Primitivt värre)
    Anonym (Analmanipulation) skrev 2021-03-25 18:54:16 följande:

    Som jag skrivit i en annan tråd: När kvinnor vill bli tagna i rumpan och föreslår det har de alltid en baktanke med det. De vet att män väldigt gärna vill göra detta och använder det.

    Men när man varit med om detta några gånger så syns ett mönster. Jag fick ta henne i rumpan, men: Sedan har hon bestämt vart vi åker på semester, vi skall titta på radhus, måla om hallen i apelsingult eller att jag skall sälja min märklintåg-samling.

    Alltid något syfte med analsexet. Kvinnans anal slår ut mannens intellekt en stund efteråt och man kan gå med på precis vad som helst efter man ejakulerat i hennes anal.

    Jag kan nog lova att han vill, men eftersom han är 45 så kan han ha snappat upp detta och att du försöker locka med din anal gör han nog vaksam och får honom att tänka "Vad är det hon vill egentligen?"


    Vilket trollsvar! Känner ingen man som blir utslagen intellektuellt av varken analhål eller sex,  heller inga kvinnor som säljer sin anal med uppsåt!

    HERREMINGUD!!!
  • Anonym (Odin)

    Nej , han är väl inte bög heller. Var glad för det.

  • Rikard
    Anonym (Analsex) skrev 2021-03-27 11:53:44 följande:
    Det är JAG som kommer gå igenom förlossningen för vårat gemensamma barn. Det är JAG som kommer riskera mitt liv, ligga i smärtor och skrika, och han kommer bara lugnt titta på. Det MINSTA han kan göra är att ge mig pengar för detta enorma risktagande : MEN HAN SLIPPER, JAG SKA INTE BEGÄRA NÅGOT. Jag kommer låta detta ske och jag kommet låta mig utnyttjas
    Som sagt: Om du vill ha ersättning i form av pengar, analsex eller något annat av din partner för de "tjänster" du tillhandahåller i ert förhållande kan du säkert hitta en annan sexton år äldre man som är beredd att acceptera det upplägget.

    Men av nyfikenhet undrar jag hur växelkursen ser ut:

    Hur mycket analsex kostar en förlossning? 
    Hur mycket analsex motsvarar 1000 kr?
    Ska analsexbetalningen ske innan du blir gravid, under graviditeten eller efter förlossningen? 
    Betalar du tillbaka på något sätt om ni skulle bryta upp utan att få barn?

    Så många frågor.
  • rannugrep

    Han har nog samma problem som Jag har. Det är FÖR skönt och Jag vill inte komma efter 10-15 sekunder för det är inget som driver ett förhållande framåt.    Försök att få honom att prata om varför. Att det det är äckligt är nog bara svepskäl.  Hälsa honom från mig att om han inte tar tag i sina problem så kommer han att sluta sina dar som jag, ensam.

  • Anonym (,)

    Nej, man blir inte ensam för att man inte vill ha analsex. Finns massa annat sex. Kan vara skönt med en partner som inte tjatar om analen.

    Jo, man kan visst tycka analsex är äckligt. Det är där bajset kommer ut och det går aldrig att få helt rent.

    Ingen skugga på de som gillar det, men om man inte vill är det inget fel.

  • Anonym (Skitsnack)

    Vill han inte är det bara o släppa. Men oj vilket ramaskri det varit om det var tvärtom? då skulle tjejerna skrikit om att han är usel som man o att hon ska göra slut?

Svar på tråden Han är man, och vill inte ta mig i rumpan