• Sat 27 Mar 2021 05:56
    690 visningar
    7 svar
    7
    690

    Fick hjälp med installation om annonsblockering - Men nu verkar annonser vara tillbaak?

    Hej, en vän till mig hjälpte mig att installera annonsblockering. Jag vart så glad, speciellt p.g.a Youtube annonser som störde en mitt i musikspelning och så.

    Varför har annonserna kommit tillbaka? Hur kan jag blockera igen?

    Självklart kommer jag kontakta min vän igen, men jag tänker först se om jag kan göra detta självmant, utan att någon behöver komma hem till mig och knappa in på min dator.

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Fick hjälp med installation om annonsblockering - Men nu verkar annonser vara tillbaak?
  • Sat 27 Mar 2021 05:56
    #1

    Jag använder Firefox.

  • Sat 27 Mar 2021 10:33
    #3
    Mortiscia80 skrev 2021-03-27 07:32:57 följande:

    Har du testat AdBlock? Ska finnas till både Firefox och Chrome.


    Saken är att det var min kompis som fixade den här annonsblockeringen och jag vart så glad. Jag tror att det heter Adblock. Men kan sådant komma bort?


     


    För plötsligt så började jag få annonser på Youtube. Men nu får jag plötsligt inte det. Eller jag har i alla fall inte fått det på ett tag.


     


    Är det enkelt, det här med Adblock?

  • Sat 27 Mar 2021 20:14
    #6

    Ser ut som om jag har ublock orgin. Men det finns fortfarande annonser på Youtube t.ex.

Svar på tråden Fick hjälp med installation om annonsblockering - Men nu verkar annonser vara tillbaak?