• Anonym (TS)

    Naken inför partner som inte tänder på en?

    Hur hade ni känt för att vara naken hemma inför en partner som inte tänder på er längre?

    Min man har slutat tända på mig. Därav har vi heller inte sex längre sedan några månader tillbaks. (Och dessförinnan väldigt torftigt sex i flera år). Jag har börjat känna mig obekväm med att visa mig naken inför honom. Inte så att jag går och visar upp mig men vid vardagliga situationer som efter dusch, vid påklädning och det största problemet, när vi sover. Vi båda sover nakna och har alltid gjort (sen ungdomens dagar). Jag hatar att sova i kläder. De gånger jag sover borta t.ex. så har jag alltid svårt att somna och vaknar på natten av att det är obekvämt. Jag sover alltså bäst naken. Men jag vet också att jag ofta sparkar av mig täcket helt eller delvis och ligger då där naken och utlämnad inför honom. Vi har inte möjlighet till skilda sovrum och det är inget jag vill ha. Och inget han uttryckt att han vill heller.

    På sätt och vis vill jag inte behöva skyla mig i mitt hem men samtidigt skäms jag för min nakenhet sedan jag fick veta att jag inte tänder honom längre.

    Känner väl mest att jag vill skriva av mig och få andras syn på saken. Hur hade ni gjort?

  • Svar på tråden Naken inför partner som inte tänder på en?
  • Anonym (Kärring mot strömmen)

    Känt? Gjort?? Jag hade gjort slut så klart! Fy sjutton så nedvärderande att vara med en sån person!

  • Anonym (Kärring mot strömmen)

    Din kropp duger som den är och om den inte passar honom så är det hans förlust! Du ska klä dig eller inte klä dig alls precis som du vill, så länge du mår bra är det allt som räknas. Så strunta i honom och kör ditt race!

  • Godisbuske

    Du får och skall göra som du vill, du får och skall känna som du vill.
    Du får se ut precis som du vill och det få alla människor.

    Det du eller någon annan här i världen inte kan göra, det är att tvinga någon att bli eller vara attraherad och känna åtrå av en kropp eller person.

  • Anonym (TS)
    Anonym (Kärring mot strömmen) skrev 2021-03-27 12:19:16 följande:

    Din kropp duger som den är och om den inte passar honom så är det hans förlust! Du ska klä dig eller inte klä dig alls precis som du vill, så länge du mår bra är det allt som räknas. Så strunta i honom och kör ditt race!


    Det är inte han som bett mig att inte vara naken utan det är bara jag som blir obekväm av det. Så det är ju just svårigheten att jag inte vet vad jag vill.
  • Anonym (TS)
    Godisbuske skrev 2021-03-27 12:49:20 följande:

    Du får och skall göra som du vill, du får och skall känna som du vill.

    Du får se ut precis som du vill och det få alla människor.

    Det du eller någon annan här i världen inte kan göra, det är att tvinga någon att bli eller vara attraherad och känna åtrå av en kropp eller person.


    Nej, jag är fullt medveten om att jag inte kan tvinga honom att vara attraherad av mig. Det är inte heller mitt mål.
  • Anonym (Pelle)

    Har du gått upp i vikt sen ni träffades?

  • Anonym (Potens)

    Det är inte så att han fått problem med potensen men vill inte tala om det. I så fall finns piller som hjälper. Jag vet använder såna med utmärkt resultat varje gång. 

  • Anonym (Min man)

    Min man mår illa och tycker att jag är avtändande som naken.Försöker undvika visa mig.

  • Anonym (Min man)

    Min man mår illa och tycker att jag är avtändande som naken.Försöker undvika visa mig.

  • Anonym (TS)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-03-27 13:12:12 följande:

    Har du gått upp i vikt sen ni träffades?


    Nej, det har jag inte men min fråga gällde inte varför han inte tänder på mig, för jag förstår honom, utan just hur ni skulle ställa er till att vara nakna runt partnern i det läget.
Svar på tråden Naken inför partner som inte tänder på en?