• Anonym (Vills­makafi­tta)
    Mon 29 Mar 2021 17:24
    71 visningar
    4 svar
    4
    71

    Binyfikna tjejer

    Har läst en del om heteromän som är fascinerade av att suga kuk och har analsex. Finns det inga tjejer där ute som är nyfiken på hur det skulle kännas att slicka en annan kvinna? Jag fantisera ofta om att jag slicka och suger på en tjejs klitoris med ett finger inne samtidigt som jag blir knullad av min sambo

  • Svar på tråden Binyfikna tjejer
  • Mon 29 Mar 2021 19:40
    #1

    Kort svar: Ja.

  • Anonym (DL)
    Mon 29 Mar 2021 19:51
    #2

    Hoppas du tagit upp det med din sambo i första hand och gör något åt det sedan tänker jag. Sen att man vill göra saker med någon avsamma kön sexuellt gör en inte bi direkt, har mer man är mer säker på sin sexualitet och vågar testa andra vägar ,

  • Anonym (Vills­makafi­tta) Trådstartaren
    Fri 2 Apr 2021 14:44
    #3
    Anonym (DL) skrev 2021-03-29 19:51:35 följande:

    Hoppas du tagit upp det med din sambo i första hand och gör något åt det sedan tänker jag. Sen att man vill göra saker med någon avsamma kön sexuellt gör en inte bi direkt, har mer man är mer säker på sin sexualitet och vågar testa andra vägar ,


    Min sambo vet och han vill inte testa på en trekant även fast det är en liten fantasi för han också. Han vill låta det vara en fantasi.
  • Anonym (somma­rfest)
    Fri 2 Apr 2021 15:12
    #4

    Det har aldrig någonsin funnits en enda hetero man
    som vill träffa killar.

    Däremot finns det många bs killar, bs byfikna killar
    som antingen gillar andra män eller är nyfikna på andra män
    och konstigt nog kallar dem sig för hetero, troligtvis för att dem inte vågar stå för sin läggning.

    Men bara ordet hetero, betydet ju att man dras till det andra könet
    så en hetero man har aldrig varit  intresserad av andra män.

    Det här vet alla som är hetero, men på dejtingsidor
    får man ofta svar från bs killar som inte förstår innebörden av att vara hetero.

Svar på tråden Binyfikna tjejer